Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor er det så vanskelig og finne en man kan  være glad i? finner jeg en jeg liker, så er hun enten lesbisk, opptatt eller bor lang pokker i voll...

9105840[/snapback]

"Idapusen min I wub U"

no comprende

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Pulevenn som man kan snakke med ftw

9105785[/snapback]

Det blir fort kluss :p

--

Er litt i samme kategori selv, som dere snakket om.

Føler på en måte at jeg har lyst på kjæreste, men ikke så desperat så jeg løper for å finne meg..

Samtidlig som jeg godt trives i egen selskap (begrenset hvor lenge tho), eller bare være med venner uforpliktet.

Det beste hadde vært ei som også kunne tatt seg friheten til å være sammen med vennene sine både med og uten kjæreste.. Kan ikke fordra de som bare stenger seg inne med dama og ikke får lov, eller vil gå ut med venner osv.

Kompiser osv. som har dame, som er ute og finner på noe med vennene sine virker så lykkelige i forhold til de som er helt tøffel og ikke får dra osv.

Lenke til kommentar
Er litt i samme kategori selv, som dere snakket om.

Føler på en måte at jeg har lyst på kjæreste, men ikke så desperat så jeg løper for å finne meg..

Samtidlig som jeg godt trives i egen selskap (begrenset hvor lenge tho), eller bare være med venner uforpliktet.

9105893[/snapback]

trives også godt i mitt eget selskap, har verdens beste venner som fylle de fleste roller jeg trenger i livet mitt, men savner en jeg kan være glad i på en annen måte...

har hatt friheten en veldig god stund, så jeg begynner og føle att jeg trenger noe mer bare...

Lenke til kommentar
Gjest Mr. Happy guy

Jeg har en tendens til å forelske meg i jenter som bor altfor langt unna... litt irriterende også ettersom at du får mer og mer lyst på den personen.

Lenke til kommentar
Jeg har en tendens til å forelske meg i jenter som bor altfor langt unna... litt irriterende også ettersom at du får mer og mer lyst på den personen.

9106131[/snapback]

velkommen til klubben :)

selv gjort det samme med en person 14 timer unna... og traff ei jente nå i helga som er både opptatt, og bor i bodø! men utrolig søt og koselig...

Lenke til kommentar
Gjest Mr. Happy guy

9106131[/snapback]

velkommen til klubben :)

selv gjort det samme med en person 14 timer unna... og traff ei jente nå i helga som er både opptatt, og bor i bodø! men utrolig søt og koselig...

9106153[/snapback]

det er enda verre når hun er så nydelig at du bare må se henne, men kan ikke.

Lenke til kommentar

No har eg faktisk opplevd at litt utroskap redder eit forhold. eg og dama krangla alt for mykje siste 2 mnd, eg hadde bestemt meg for eitpar krangler til klarer eg, men da er det nok. så skulle eg besøke en kompis i anna by. andre dagen eg var der, så begynte krangling igjen, og da kom dråpen, bestemte meg da for å gjere det slutt når eg kom heim igjen. dagen etter det igjen, så var vi ute å drakk igjen, og var meir med ei som kompisen min kjenner og mfl. endte i litt roting, og da gikk det opp for meg, at det var ikkje det samme som med dama, at ting var bedre med ho, da kopla samvittigheten inn igjen, og fikk veldig lyst på dama igjen. så da eg kom heim, fortalte kva som hadde skjedd til ho, og ho tilgidde meg med engang, og dei neste 2 dagane var himmelske. ting var skikkelig bra.

så begynte vi å snakke om festivalen som eg inviterte ho med på for endel mnd sia. vi er 10 venner av meg som skal ned. Eg har billett, pga eg kjøpte sjøl, og ho har ikkje billett, eg bestillte ikkje til ho, da ting såg veeeldig mørkt ut da eg måtte bestille. så no er ting utsolgt. ho har lyst å reise, eg har ekstremt lyst å reise, 3 av banda som eg har hørt på i omtrent 10 år skal spille, men visst eg reiser så ødelegger det seier ho. at eg kan ikkje reise når vi skulle reise ilag. huff. går fra veldig dårlig, til konge bra til lunkent.

Lenke til kommentar

Gjør det ting bedre om du blir hjemme og går glipp av noe du har gledet deg masse til? Jeg skjønner ting er vanskelig, men det er jo ikke om å gjøre å holde hverandre tilbake i et forhold. Selvfølgelig, ta hensyn. Prøv å snakke om det og komme til en løsning som funker for begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...