Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært forelsket en jente i klassen.. Er faktisk en av mine beste venner, og på fredag, fortalte jeg hvordan jeg følte for henne.. Faen ta meg!

 

Men gjort er gjort, så i går sendte jeg en meld om hun hadde tenkte på det jeg sa. Hun sa hun hadde tenkt på det, men det var vanskelig, i og med at hun "akkurat hadde begynt å like en annen også." Så det må jo bety noe? Eller hva? Men nå lar jeg henne tenke på det, så heller la henne ta initativet til å snakke om det, så jeg ikke maser..

Lenke til kommentar

Ahh Jakos-k, det var ikke den aller beste måten å gjøre det der på spør du meg. Men som du selv sier, gjort er gjort, nå må du passe på å gi henne tid og ikke være masete, ikke virk helt desperat, da er det lite sannsynlighet for at noe godt resultat i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hvis du skal ringe og si noe ala "Hei, har du tenkt mer på hva jeg har fortalt deg? Hva føler du for meg?!" ... Da anbefaler jeg deg til å ikke ringe henne.

 

Men om du skal ringe for å slå av en løs prat om alt og ingenting eller invitere henne med på noe morsomt, da burde du tatt opp tlf.

 

My 2 cents.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Jeg legger og ut bilder av meg selv på nettet, men jeg hadde blitt rimelig forbannet om typen min la ut et bilde der han "skrøt" av å ha erobret meg. x)

seriøst? hadde det faktisk gjort deg forbannet om typen var såpass sprekkferdig stolt over å ha kapret deg at han ville vise deg frem?

Det er jo ikke annet enn et kjempekompliment, så lenge bildet ikke er veldig lite flatterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...