Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Min russetid var uskyldig! Jeg hadde jo kjæreste som var russ året før meg, og da var vi også sammen. Det går HELT fint å være i et forhold når man er russ. Skjønner liksom ikke problemet.

Hvis man tror at man blir super-ql når man er russ og kan kline med alt og alle, har man issues :p Mange som tror russelua har en magisk kraft som gjør at man kan gjøre HVA de vil.. latterlig..

 

Man står i allefall med verdigheten i behold når russefeiringen er over ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjæresten har fått kyssesyken, og jeg vet plutselig ikke når jeg får sett ham igjen, fordi. Fordi han skulle egentlig komme neste helg, men han er sengeliggende. Og jeg takler dette dårlig. Jeg har ikke hatt kyssesyken, så ingen av oss aner egentlig hvor det kommer fra, men jeg har vel mest sannsynlig et utbrudd i vente i løpet av sommeren. 3-6 uker sengeliggende i ferien? Party.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt litt lite trøst med tanke på at jeg ikke får sett ham nå til helgen, og på grunn av eksamener og sånn så er det dermed ikke sagt at jeg får sett ham før Hovefestivalen.

 

Edit: Og Erasus? Gå og dø. :)

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Kyssesyken er småkjipt.. jeg var sengeliggende i 5 dager, men måtte være forsiktig i mange uker... var sykemeldt i 14'dager... ble smitta av venninna mi etter å ha drukket av samme rusbrus eller noe slikt. Kyssesyken er i alle fall ikke tegn på utroskap. Hadde han fått Chlamydia derimot :!:

 

Det er vår, sol og deilig varmt ute. Jeg er "nyforelska" i typen min som jeg har vært sammen med siden februar 2007, og alt er bare ufattelig fint for tiden :love:

Lenke til kommentar

:D

 

Etter en 2-3 uker med mye krangling, og frem og tilbake, uten muligheter til å sette seg ned og snakke skikkelig sammen, fikk jeg snakket ut med damen i dag. Herregud så deilig. Selve praten var ikke så altfor digg, men fikk klarhet i ting, Jeg som var bekymret for at hun ikke ville ha meg lengre. Herlighet så deilig med en lystig og lett tone mellom oss igjen :)

 

Solen skinner, både ute, og inne i meg :) For en flott dag!

 

EDIT : Btw, angående kyssesyken ? Noen som har hatt den, som vet hvordan den starter ? Jeg har nå gått rundt og hostet i 2 uker, uten å være spesielt syk :hm:

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Er vel litt sent ute på denne, men: For en LATTERLIG unnskyldning at fordi man er russ så klarer en ikke å styre behovene sine i et avstandsforhold. Var du full også, eller?

Hvis behovene dine var så grenseløst store, så kunne du i det minste tatt en telefon først og sagt at ting ikke gikk så bra.

Lenke til kommentar
Er vel litt sent ute på denne, men: For en LATTERLIG unnskyldning at fordi man er russ så klarer en ikke å styre behovene sine i et avstandsforhold. Var du full også, eller?

Hvis behovene dine var så grenseløst store, så kunne du i det minste tatt en telefon først og sagt at ting ikke gikk så bra.

Det er jo mulig han gjorde det.

Men pussig greie uansett, imo. :p

 

---------

 

Er hos kjæresten nå. Så utrolig kos. :love:

Lenke til kommentar

Hos meg hovnet jeg opp noe grusomt i halsen. Kjentes som to kuler som vokste seg store på hver side av halsen rett nedenfor ørene . Trodde det var pga. at jeg hadde tatt hull i ørene jeg bare. Følte meg helt fin ellers, men mamma tvang meg til å dra til legen. Der fikk jeg konstatert kyssesyke.. etterpå fikk jeg mer og mer vondt i halsen, og jeg fikk dårlig med krefter. Lå og svetta i 4-5 dager, og fikk vondt bare jeg gikk i ei trapp!

Lenke til kommentar

Har fattet litt interesse for ei som går i klassen min (et av fagene jeg tar). Og vil gjerne be henne ut på kino, bowling, Go-cart eller noe i den duren. Jeg har snakket med henne engang og det gikk veldig fint. Jeg er ikke redd for å snakke offentlig eller sjenert på noen måte, men jeg lurer bare litt på hvordan jeg bør gjøre det første ''movet''. Jeg vet e-mail addressen hennes, men det blir kanskje for dumt å skrive til henne der?

Jeg tenkte å skrive en pen liten lapp i timen. Hvor det står: ''Hei ****. Lurte på om jeg kunne lure deg ut på kino på lørdagen? :)'' Gir lappen til henne personlig, så hun ser meg og hvem den er fra.

 

Hva tror dere om det?

Noen som har noen andre tips for førstegangs kontakt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...