Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

En guttetur er ikke en guttetur med jenter på lasset, og en jentekveld er ikke en jentekveld med en gutt i stua.

Det gjelder om man er singel eller ei, og det kan like gjerne gjelde i pradas tilfelle, selv om vi ikke snakker skille mellom kjønn, men fortsatt skille mellom miljø.

Hvorfor ikke bare si det som det er, og inngå et kompromiss? Jeg hadde ikke hatt noen problemer med at du ville gå på 40-50% av festene/tilstelningene alene.

Det bør ikke være så vanskelig å forstå, skulle det være det, så sammenlign som sagt med en guttetur e.l. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør her for å prøve og bli litt mer klokere, dette har plaget meg i lang tid. Jeg lurer rett og slett på om jeg skal gi opp ei jente, eller om jeg skal fortsette å håpe. Ble kjent med ei jente på starten av skoleåret. Hu likte meg visst dritt godt, men jeg la aldri noe spesielt merke til hu, før det var alt for sent visst. Hu ba meg med på både det ene og det andre, og jeg ble med. Har rota med andre jenter i mellomtida, men det er alltid hu det faller tilbake til. Jeg må move on, føler jeg.

 

Det var heller ikke før etterpå at jeg fatta interesse i dama, noe jeg har irritert meg over hver dag i snart ett år. Hu hadde nemlig fått type, og det var da jeg skjønte at om jeg bare hadde vist LITT mer interesse, så hadde vi vært sammen. Nå i ettertid har jeg gått frem og tilbake for å "analysere" hva jeg har gjort feil, hva faen jeg kan ha gjort for at hu mista interessen. Jeg skjønner seriøst ikke en dritt, og det hele toppa seg på en fest for noen uker siden hvor jeg sa hvor godt jeg likte hu før. Det trudde hu ikke noe på eller noe, og siden har hu ikke snakka til meg omtrent. Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å få den sjansen tilbake som jeg hadde. Dette ble veldig emo, men godt å få det ut.

Lenke til kommentar
Du veit ikkje kva du har før det er vekke. :) Ta lærdom av det no, so flyttar du fokus framover. Kanskje neste gong so ser du det i tide. :)

 

Red.: nynorskleif.

 

 

Jo,takk for det. Men en ting jeg ikke skjønner, er at jeg ba hu med på kino osv, hvorav hu skulle noe annet. Jeg ville bli mer kjent med hu, noe jeg fikk inntrykk av at hu ville med meg og. Så får jeg vite seinere at hu følte at jeg rejecta hu. Det henger jo ikke på greip.

Lenke til kommentar
En guttetur er ikke en guttetur med jenter på lasset, og en jentekveld er ikke en jentekveld med en gutt i stua.

Det gjelder om man er singel eller ei, og det kan like gjerne gjelde i pradas tilfelle, selv om vi ikke snakker skille mellom kjønn, men fortsatt skille mellom miljø.

Hvorfor ikke bare si det som det er, og inngå et kompromiss? Jeg hadde ikke hatt noen problemer med at du ville gå på 40-50% av festene/tilstelningene alene.

Det bør ikke være så vanskelig å forstå, skulle det være det, så sammenlign som sagt med en guttetur e.l. :)

 

 

Fint at du forstår, Mirann. Jeg prøvde ut din teori toth, og selv om han skjønte meg så ble han lei seg.

Lenke til kommentar

Akkurat noe av det samme skjedde faktisk med meg.. Fikk veldig god kontakt med ei i førsteklasse på vgs, og vi ble veldig gode venner.. Hun var da interessert i meg, men jeg hadde hele tida noen annen jeg var interessert i.. Så fikk hun seg type, og vi fortsatte å være gode venner, men etterhvert begynnte jeg og bli mer interessert i henne.. Nå har hun slått opp med han typen, og er på gang med meg... :) Fortsatt håp!

Lenke til kommentar
Jeg er selv russ i år, og her oppe går det bare ut på å drikke, drikke, drikke og drikke, samt gjøre noen russekrav.

Jeg var russ i 2000 og det var det samme med meg og. Var noen uskyldige rampestreker bare. Hovedsaken var at vi hadde det artig sammen med gode venner. Men nå vet jeg ikke hva alle andre medruss gjorde på. :)

Lenke til kommentar
En guttetur er ikke en guttetur med jenter på lasset, og en jentekveld er ikke en jentekveld med en gutt i stua.

Det gjelder om man er singel eller ei, og det kan like gjerne gjelde i pradas tilfelle, selv om vi ikke snakker skille mellom kjønn, men fortsatt skille mellom miljø.

Hvorfor ikke bare si det som det er, og inngå et kompromiss? Jeg hadde ikke hatt noen problemer med at du ville gå på 40-50% av festene/tilstelningene alene.

Det bør ikke være så vanskelig å forstå, skulle det være det, så sammenlign som sagt med en guttetur e.l. :)

 

 

Fint at du forstår, Mirann. Jeg prøvde ut din teori toth, og selv om han skjønte meg så ble han lei seg.

Uhm.. Sorry? :dontgetit:

Neida, jeg skjønner at det kan føles litt kjipt for ham, men jeg mener likevel at et kompromiss som det jeg forklarte er den beste løsningen for begge. Alternativene er kjipere, og på en eller annen måte vil det gå utover ham uansett. Om han blir med på alt, og du irriterer deg over det, er det ingen god ting for noen av dere. Om han ikke blir med på noe, er det kjipt for dere begge.

As I see it, er et kompromiss eneste nogenlunde gode løsning for begge.

Lenke til kommentar
Jeg var russ i 2000 og det var det samme med meg og. Var noen uskyldige rampestreker bare. Hovedsaken var at vi hadde det artig sammen med gode venner. Men nå vet jeg ikke hva alle andre medruss gjorde på. :)

Det som er hovedsaken, ja. Litt uskyldig moro. Nå greide jeg å tabbe meg litt ut natt til første mai og skremme typen en del, men det får gå... :ph34r:

Det førte dog til en liten "impuls"-tur nedover til Oslo, så alt i alt ble resultatet bra. ^^

Lenke til kommentar
Jeg var russ i 2000 og det var det samme med meg og. Var noen uskyldige rampestreker bare. Hovedsaken var at vi hadde det artig sammen med gode venner. Men nå vet jeg ikke hva alle andre medruss gjorde på. :)

Det som er hovedsaken, ja. Litt uskyldig moro. Nå greide jeg å tabbe meg litt ut natt til første mai og skremme typen en del, men det får gå... :ph34r:

Det førte dog til en liten "impuls"-tur nedover til Oslo, så alt i alt ble resultatet bra. ^^

Godt det ordnet seg, da! :)

Lenke til kommentar

Faen, er så syyykt keen på ei jente nå. Møtte hun på fest en gang for lenge siden. Vi ble ikke så godt kjent den kvelden, men jeg ble fortsatt sykt betatt. Jeg digga henne fra første stund rett og slett :love:

Så møtte jeg henne nå for noen dager siden, på fest ute, sånn helt random, men det endte med at vi var sammen resten av den kvelden. Og vi hadde det kjempe koselig, og jeg håpet at det ville bli no mer mellom oss. :yes:

Det endte med at hun sovnet i fanget mitt, og vi følte oss helt trygge på hverandre.

Jeg kjenner hun jo ikke no spes. Har jo bare vært med henne to kvelder. Men fy faen, tror jeg er er på god vei til å bli gal nå.

Jeg digger henne, hun virker perfekt. :love:

Så nå har jeg prøvd å tatt kontakt på facebook, for å prøve å få møtt henne en gang til. Men hun virker ikke så veldig int. :( Bare tanken for meg til å grine =/ alle minnene jeg har fra den kvelden, og alt virket så bra, men nå er det over!?

 

Og ikke bare det, men kompisene mine driver å går rundt med kjærestene sine hele tiden og har det drit gøy, og jeg går bare ved sidenav og later som om jeg har det gøy jeg også, men egentlig så synes jeg det bare er trist å se at alle har funnet seg en, og alt er bare fryd å gammen.

 

Ja, såklart, jeg vil sikkert finne meg en gang jeg og, men jeg har det ikke bra nå :(

Lenke til kommentar
Faen, er så syyykt keen på ei jente nå. Møtte hun på fest en gang for lenge siden. Vi ble ikke så godt kjent den kvelden, men jeg ble fortsatt sykt betatt. Jeg digga henne fra første stund rett og slett :love:

Så møtte jeg henne nå for noen dager siden, på fest ute, sånn helt random, men det endte med at vi var sammen resten av den kvelden. Og vi hadde det kjempe koselig, og jeg håpet at det ville bli no mer mellom oss. :yes:

Det endte med at hun sovnet i fanget mitt, og vi følte oss helt trygge på hverandre.

Jeg kjenner hun jo ikke no spes. Har jo bare vært med henne to kvelder. Men fy faen, tror jeg er er på god vei til å bli gal nå.

Jeg digger henne, hun virker perfekt. :love:

Så nå har jeg prøvd å tatt kontakt på facebook, for å prøve å få møtt henne en gang til. Men hun virker ikke så veldig int. :( Bare tanken for meg til å grine =/ alle minnene jeg har fra den kvelden, og alt virket så bra, men nå er det over!?

 

Og ikke bare det, men kompisene mine driver å går rundt med kjærestene sine hele tiden og har det drit gøy, og jeg går bare ved sidenav og later som om jeg har det gøy jeg også, men egentlig så synes jeg det bare er trist å se at alle har funnet seg en, og alt er bare fryd å gammen.

 

Ja, såklart, jeg vil sikkert finne meg en gang jeg og, men jeg har det ikke bra nå :(

det bester er alltid å være singel feit og nerd som meg :D tenker aldri på damer jeg :p men hvis du liker dama bør du prøve deg uansett hva som skjer ! vær hyggelig snakk fint å vær voksen generelt damer digger det :D ha stil men vær deg skjøl.

Lenke til kommentar
det bester er alltid å være singel feit og nerd som meg :D

Nei det er det ikke. Bedre å være veltrent, sosial utadvent og ha en supersexydame som er horny 24/7.

tenker aldri på damer jeg :p
Sikker på at du ikke er homo?
men hvis du liker dama bør du prøve deg uansett hva som skjer ! vær hyggelig snakk fint å vær voksen generelt damer digger det :D ha stil men vær deg skjøl.

Vær morsom og flørtende.

Lenke til kommentar
det bester er alltid å være singel feit og nerd som meg :D

Nei det er det ikke. Bedre å være veltrent, sosial utadvent og ha en supersexydame som er horny 24/7.

tenker aldri på damer jeg :p
Sikker på at du ikke er homo?
men hvis du liker dama bør du prøve deg uansett hva som skjer ! vær hyggelig snakk fint å vær voksen generelt damer digger det :D ha stil men vær deg skjøl.

Vær morsom og flørtende.

Bedre å være veltrent, sosial utadvent og ha en supersexydame som er horny 24/7.

hvorfor? er ikke enig..

homo? nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...