Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo.

Må bare få sagt noe her :p

 

Eg har blitt kjent med en jente fra Tyrkia, og snakker veldig mye med henne på msn.

Hun er så og si helt perfekt for meg, og i og med at eg er ganske så kresen så er detet egentli fantastisk og finne noen som henne. vi har veldig mye til felles.

men problemet er jo selvfølgeli avstanden.

virker som en slags uopnålig ting, kan liksom ikkje bli bedere kjent og treffes :(

hva mener dere om dette?

Lenke til kommentar

Hva hadde dere jenter sagt om en gutt dere likte sa han var biseksuell? Hadde det skremt dere? For jeg er det... O eg sliter veldig med å tørre å innrømme det til jenta jeg liker. Jeg er så redd for reaksjonen hennes. Men samtidig så vil jeg ikke lyve for henne.

Det er jo ikke som om det betyr at jeg er noe mer utro eller noe pga. det. Det er HENNE jeg liker nå. Ingen andre. Men jeg er så redd for hennes reaksjon om jeg forteller det. BAH! Dette er faen ikke lett. Er nå 27 år og har både barn fra tidligere forhold og flere ekser bak meg. MEn jeg har aldri gått åpent ut om legning. Det føles ut som jeg har så stor fallhøyde. Er så redd for å miste henne.

Lenke til kommentar
Hva hadde dere jenter sagt om en gutt dere likte sa han var biseksuell? Hadde det skremt dere? For jeg er det... O eg sliter veldig med å tørre å innrømme det til jenta jeg liker. Jeg er så redd for reaksjonen hennes. Men samtidig så vil jeg ikke lyve for henne.

Det er jo ikke som om det betyr at jeg er noe mer utro eller noe pga. det. Det er HENNE jeg liker nå. Ingen andre. Men jeg er så redd for hennes reaksjon om jeg forteller det. BAH! Dette er faen ikke lett. Er nå 27 år og har både barn fra tidligere forhold og flere ekser bak meg. MEn jeg har aldri gått åpent ut om legning. Det føles ut som jeg har så stor fallhøyde. Er så redd for å miste henne.

Med hånda på hjertet så hadde det ikke gjort meg en ting at han var biseksuell. Da hadde jeg heller reagert på at han hadde barn, for å være ærlig. :)

Lenke til kommentar
Hva hadde dere jenter sagt om en gutt dere likte sa han var biseksuell? Hadde det skremt dere? For jeg er det... O eg sliter veldig med å tørre å innrømme det til jenta jeg liker. Jeg er så redd for reaksjonen hennes. Men samtidig så vil jeg ikke lyve for henne.

Det er jo ikke som om det betyr at jeg er noe mer utro eller noe pga. det. Det er HENNE jeg liker nå. Ingen andre. Men jeg er så redd for hennes reaksjon om jeg forteller det. BAH! Dette er faen ikke lett. Er nå 27 år og har både barn fra tidligere forhold og flere ekser bak meg. MEn jeg har aldri gått åpent ut om legning. Det føles ut som jeg har så stor fallhøyde. Er så redd for å miste henne.

Da eksen min fortalte meg at hun var biseksuell, kunne jeg nesten ikke brydd meg mindre. Sikkert forskjell på folk, men om hun ikke er helt homofob bryr hun seg nok ikke om du er bi eller hetero så lenge du ikke er homo :)

Lenke til kommentar
Døh.. russetiden er jo uskyldig da..

 

Hehe. Den var god..

Uansett, bra det finnes noen jenter som faktisk synes det da! Skulle ha vært flere av dere, for du kan si jeg har hørt litt andre oppfatninger av russetiden enn at den har vært uskyldig :p

Lenke til kommentar
Hehe. Den var god..

Uansett, bra det finnes noen jenter som faktisk synes det da! Skulle ha vært flere av dere, for du kan si jeg har hørt litt andre oppfatninger av russetiden enn at den har vært uskyldig :p

Det kommer litt an på hvor i landet en befinner seg, har jeg fått inntrykket av.

Jeg er selv russ i år, og her oppe går det bare ut på å drikke, drikke, drikke og drikke, samt gjøre noen russekrav. It's all innocent. :whistle:

Lenke til kommentar
Det kommer litt an på hvor i landet en befinner seg, har jeg fått inntrykket av.

Jeg er selv russ i år, og her oppe går det bare ut på å drikke, drikke, drikke og drikke, samt gjøre noen russekrav. It's all innocent. :whistle:

Du får gå framom som eit godt eksempel då og vise dei korleis det gjerast! :thumbup:

Lenke til kommentar
Personlig vil jeg tro det har mer med personlige preferanser enn hvor i landet du befinner deg. Så russetid er uskyldig morro om man er singel ja.

Her er det i alle fall null fokus på sex og slike ting som jeg har fått inntrykk av er "viktig" lenger sør. Veldig godt mulig at jeg har feil inntrykk, da.

 

Du får gå framom som eit godt eksempel då og vise dei korleis det gjerast! :thumbup:

Selvsagt. :)

Har uansett ikke tenkt å gjøre noe typen ikke liker.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Det er digg å være forelska når ting begynner å gå riktig vei, men det er fælt å vente på neste gang man får sett personen.. :/ Jeg har flørta med ei dame ca siden jul nå, og i går tok hun meg i hånden, så satt vi der og småkosa litt i en halvtime før utestedet stengte, resultatet av en bra kveld med masse flørting. :) Dog ingen kyss, men det går vel ann å ta det med ro i starten..

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke knytte meg etter at det skjedde, og nå har det skjedd. Jeg har faktisk gitt meg fullstendig hen til en person. Jeg trodde aldri det skulle skje igjen. Og bare. Wah. Det er så latterlig skummelt. Og så jævlig deilig. ._.

 

Det er en veldig rar følelse ja, men som du sier, fryktelig deilig!

Lenke til kommentar

Ja, som jeg har skrevet x antall ganger før; jeg har en superfantatsik kjæreste og vi har nå vært sammen i ca et og et halvt år. Iløpet av denne tiden har jeg ikke et sekund ønsket å være singel, før igår kveld that is. Begge er nemlig russ i år. Og nei - jeg har ikke noe behov for å drikke meg drita og rote med andre. Problemet er at jeg har gått på allmen nå i tre år, mens han nå går siste år på allmen påbygning og er derfor litt utenfor på russearangementene, nettopp fordi vi andre er så sammensveiset og han ikke kjenner så mange.

 

Problemet er at når han er med på disse russeting, så klarer ikke jeg å ha det gøy fordi jeg på en måte må være med han. Og i tillegg merker jeg at andre er annerledes men meg når han er sammen med meg, akkurat som de trekker seg unna. Og da blir alt kjedelig for meg. Egoistisk, ja? Jeg har kjempedårlig samvittighet. Men igår forlot jeg en fest klokken elleve som visste seg å være ÅRETS HAPPENING.

 

Føler på en måte at jeg går glipp av så mye.. Ja, det var godt å få det ut.

Endret av prada8
Lenke til kommentar
Ja, som jeg har skrevet x antall ganger før; jeg har en superfantatsik kjæreste og vi har nå vært sammen i ca et og et halvt år. Iløpet av denne tiden har jeg ikke et sekund ønsket å være singel, før igår kveld that is. Begge er nemlig russ i år. Og nei - jeg har ikke noe behov for å drikke meg drita og rote med andre. Problemet er at jeg har gått på allmen nå i tre år, mens han nå går siste år på allmen påbygning og er derfor litt utenfor på russearangementene, nettopp fordi vi andre er så sammensveiset og han ikke kjenner så mange.

 

Problemet er at når han er med på disse russeting, så klarer ikke jeg å ha det gøy fordi jeg på en måte må være med han. Og i tillegg merker jeg at andre er annerledes men meg når han er sammen med meg, akkurat som de trekker seg unna. Og da blir alt kjedelig for meg. Egoistisk, ja? Jeg har kjempedårlig samvittighet. Men igår forlot jeg en fest klokken elleve som visste seg å være ÅRETS HAPPENING.

 

Føler på en måte at jeg går glipp av så mye.. Ja, det var godt å få det ut.

Jeg skjønner hva du mener. Det blir ikke det samme, uansett hva man vrir og vender på det. Og du ønsker jo ikke være singel for å pule rundt (går jeg ut i fra). Synes ikke det så egoistisk heller, det er bare normalt å føle sånn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...