Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dark, du har fortsatt litt å jobbe med sjalusien din.

Tror du ikke jeg vet det, Rakib?

 

Døh.. russetiden er jo uskyldig da..

Men hvis du tenker på at hun kommer til å være opptatt de neste 3 ukene, så har du rett! Det er kjipt

Russetiden er ikke alltid uskyldig! :(

 

Like greit å ikke ha kjæreste i russetida :D

Når man har verdens beste er det ikke så lett å "gi slipp".

Lenke til kommentar

Problem comming up.

 

Jeg liker en jente jævlig godt. dessverre så har jeg gitt henne grunner til å ikke stole på meg. Har sagt ting tidligere som er veldig lett å misforstå.

Jeg prøver å være veldig åpen å fortelle ting akkurat som de er men jeg føler at jeg ikke får det samme tilbake. Hun er liksom lukket.

 

vettafaen hva jeg skal gjøre

Lenke til kommentar
Faen som jeg hater at dama har russetid!! :(

 

Takk og lov, det finnes flere som meg! Hehe.

 

Dama mi har også russetid nå. Hun går på skole et annet sted så ser henne vanligvis bare i helgene. Nå blir det ikek det en gang. Nå blir det bare hei og hadet når hun kommer hjem, for da er det russefeiring!

 

Jaja, vi snakkes vel sikkert en gang i mai

Lenke til kommentar
Dama mi har også russetid nå. Hun går på skole et annet sted så ser henne vanligvis bare i helgene. Nå blir det ikek det en gang. Nå blir det bare hei og hadet når hun kommer hjem, for da er det russefeiring!

 

Jaja, vi snakkes vel sikkert en gang i mai

Nesten samme her (avstand + russetid). I tillegg jobber jeg torsdag+fredag etter den 17., så jeg får ikke dratt oppover da heller. Helgen etter drar jeg en uke til portugal.. Får krysse av en helg i juni. =/
Lenke til kommentar
Nesten samme her (avstand + russetid). I tillegg jobber jeg torsdag+fredag etter den 17., så jeg får ikke dratt oppover da heller. Helgen etter drar jeg en uke til portugal.. Får krysse av en helg i juni. =/

:ohmy:

Jeg var ikke klar over at det ble sånn.

Lenke til kommentar

Jaja, det er får jeg jo. Jeg ser henne hver mandag etter treninga mi (Hennes begynner rett etterpå) og snakker litt med henne, gir henne en klem og sånn.

Hadde planer om det samme forrige helg for så å dra på fest etterpå, men da fikk hun husarrest kvelden før. Utrolig kjipt.

Endret av tommyeggen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...