DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Faen som jeg hater at dama har russetid!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dark, du har fortsatt litt å jobbe med sjalusien din. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Døh.. russetiden er jo uskyldig da.. Men hvis du tenker på at hun kommer til å være opptatt de neste 3 ukene, så har du rett! Det er kjipt Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Like greit å ikke ha kjæreste i russetida Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dark, du har fortsatt litt å jobbe med sjalusien din. Tror du ikke jeg vet det, Rakib? Døh.. russetiden er jo uskyldig da.. Men hvis du tenker på at hun kommer til å være opptatt de neste 3 ukene, så har du rett! Det er kjipt Russetiden er ikke alltid uskyldig! Like greit å ikke ha kjæreste i russetida Når man har verdens beste er det ikke så lett å "gi slipp". Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg får sannsynligvis besøk av ei 'venninne' i morra. Har planer om noe mat, + en film og sånn. Får se om det skjer noe mer Lenke til kommentar
pi. Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tihi. Jeg skal være lesbekavaler på søndag, for en venninne. I konfirmasjon. Hennes foreldre skal visstnok være litt homofobe, så dette kan bli interessant. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Problem comming up. Jeg liker en jente jævlig godt. dessverre så har jeg gitt henne grunner til å ikke stole på meg. Har sagt ting tidligere som er veldig lett å misforstå. Jeg prøver å være veldig åpen å fortelle ting akkurat som de er men jeg føler at jeg ikke får det samme tilbake. Hun er liksom lukket. vettafaen hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Faen som jeg hater at dama har russetid!! Takk og lov, det finnes flere som meg! Hehe. Dama mi har også russetid nå. Hun går på skole et annet sted så ser henne vanligvis bare i helgene. Nå blir det ikek det en gang. Nå blir det bare hei og hadet når hun kommer hjem, for da er det russefeiring! Jaja, vi snakkes vel sikkert en gang i mai Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dama mi har også russetid nå. Hun går på skole et annet sted så ser henne vanligvis bare i helgene. Nå blir det ikek det en gang. Nå blir det bare hei og hadet når hun kommer hjem, for da er det russefeiring! Jaja, vi snakkes vel sikkert en gang i mai Nesten samme her (avstand + russetid). I tillegg jobber jeg torsdag+fredag etter den 17., så jeg får ikke dratt oppover da heller. Helgen etter drar jeg en uke til portugal.. Får krysse av en helg i juni. =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nesten samme her (avstand + russetid). I tillegg jobber jeg torsdag+fredag etter den 17., så jeg får ikke dratt oppover da heller. Helgen etter drar jeg en uke til portugal.. Får krysse av en helg i juni. =/ Jeg var ikke klar over at det ble sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Godt å se at jeg er den eneste som ikke liker den tiden. Er så JÆVLA glad det er meldt regn i morgen. Fruen skulle på sånn grilling med russen i Frognerparken, men nå som det blir regn blir det ikke noe av! Da får jeg sett henne Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg får sannsynligvis besøk av ei 'venninne' i morra. Har planer om noe mat, + en film og sånn. Får se om det skjer noe mer DEET ble det ikke noe av nei.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg får sannsynligvis besøk av ei 'venninne' i morra. Har planer om noe mat, + en film og sånn. Får se om det skjer noe mer DEET ble det ikke noe av nei.. Hva ble det ikke noe av? Mat, film og sånn eller "noe mer"? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Alt! Hun kom seg ikke hit. Faren skulle egentlig kjøre henne, men måtte jobbe overtid. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Alt! Hun kom seg ikke hit.Faren skulle egentlig kjøre henne, men måtte jobbe overtid. Da er det jo ikke kjørt. Du får vel sjanse en annen gang? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jaja, det er får jeg jo. Jeg ser henne hver mandag etter treninga mi (Hennes begynner rett etterpå) og snakker litt med henne, gir henne en klem og sånn. Hadde planer om det samme forrige helg for så å dra på fest etterpå, men da fikk hun husarrest kvelden før. Utrolig kjipt. Endret 26. april 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Haha, nei. Bare at hun var ut å drakk skjønner du. Og det var ikke særlig populært. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skjønner Du får bare trå til med ho;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå