Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

21 og 15 år er drøyt!! Da er man virkelig på to forskjellige steder i livet.

 

Aah, jeg er så trist. Jeg hater å være vekke fra kjæresten. :(

Meen. Vi har mest sannsynlig lesedag på tirsdag, så jeg kan reise opp allerede på mandag/tirsdag, siden jeg fikk utsatt tentamen. <3

Avstand er bad. :( Kjæresten min jobber offshore. Det er ikke gøy. Selv om det er veldig godt når han kommer hjem igjen. *Positiv*

Lenke til kommentar
.. Sier jeg som ikke vil i konfirmasjon i min kjærestes familie om en uke. xD
Nemlig. :p

 

Familien min er så snill så. Du har jo truffet de fleste som skal være der, bortsett fra en gal grandtante, mromor som ikke er helt A4, og onkelen, tanten og fetterne mine, som faktisk er både kule og passe normale mennesker.

 

Eple: Det går sikkert an å ordne en bordplassering sånn at du slipper å få masse ukjente trøndere på alle kanter. Med typen på ene siden og moren hans eller noe på den andre (du har jo møtt henne nå) har du noen støttepunkter i hvert fall. ;)

Lenke til kommentar

Haha, i jula ble jeg plassert ved siden av en rablende gal tante, og trubadur av en onkel da jeg var i familiemiddag hos eksen. Skjønner godt at dere gruer dere, selv fikk jeg heldigvis ikke tid til å grue meg mye til det, da jeg trodde det bare skulle være mora og faren frem til et par timer før. Det var 27 stykker der, inkl meg. :ph34r:

 

Jaja, jeg døde ikke.

Lenke til kommentar
Familie er da bare kos! Har vært i søvbrylluper til svigers, sleksstevner og utallige julemiddager og kaffeslaberaser, med ymse kjærester. Jeg syns det er helt topp jeg, nye mennesker å bli kjent med :)

Det er vel der det er forskjell på folk. Jeg er ganske så sjenert og ikke noe spesielt glad i fremmede. Det gjør ikke familiemøter lettere. :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jenta_*

Jeg er god venn med en gutt på skolen min som jeg også liker. Jeg tror han liker meg, men er ikke helt sikker. For en stund siden ba jeg han hjem til meg for å se en film. Han sa ja, og spiste middag og så en film hjemme hos meg.

 

Skal jeg ta det at han sa ja til å se en film som et tegn på at han liker meg? Vi har også vært på kino sammen tidligere, og går sammen i friminuttene. Har lyst til å spørre han, men det ender alltid opp med at jeg venter litt lengere for å få en bekreftelse på at han liker meg. Vil ikke ødelegge vennskapet vårt heller, ved å si at jeg liker ham.

 

Vi er begge 17 år gamle forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...