Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, faen.

 

Nå har jeg fått kjempebra kontakt med ei jente. Hun har et "hore-rykte" selv om hun sier hun har forandret seg. Så i dag, prata jeg med henne og åpna meg, så sa hun at hun følte det på samme måte, men at hun er hun så redd for å såre meg, due to tidligere erfaringer. Dette fordi hun er så usikker på seg selv og trekker seg unna hele tiden. Nå skal vi være venner og se hva som skjer.

 

Det måtte ut, jeg er så jævlig skuffa. Aldri vært så forelsket før.

 

Edit: Snakker med henne på MSN nå. Hun sier det er fordi hun har spiseforstyrrelser og skammer seg skikkelig over det.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke helt tak i hvorfor du er så skuffa?

Fordi jeg trodde jeg hadde havnet i friendzone. Heldigvis virker det ikke sånn.

 

Hun har et nydelig ansikt, store pupper og en fin rumpe. Likevel har hun seriøse selvtillitsproblemer, og spiseforstyrrelser. Faen heller. Ikke at det skremmer meg vekk på noen måte, men det må være så utrolig kjipt for noen som er så pen som henne, å komme i en slik situasjon.

Lenke til kommentar
Fordi jeg trodde jeg hadde havnet i friendzone. Heldigvis virker det ikke sånn.

 

Hun har et nydelig ansikt, store pupper og en fin rumpe. Likevel har hun seriøse selvtillitsproblemer, og spiseforstyrrelser. Faen heller. Ikke at det skremmer meg vekk på noen måte, men det må være så utrolig kjipt for noen som er så pen som henne, å komme i en slik situasjon.

Får håpe dere finner ut av det. Virker jo som du liker henne veldig godt :)

 

Edit: Det at hun vil dere skal være venner først og se hva som skjer, trenger ikke bety at du har havnet i vennefella. Er i hvert fall ikke sånn jeg tolker det.

 

 

 

Jeg fikk ikke helt tak i hvorfor du er så skuffa?
LJBF?

Hva?

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Mulig det var noe jeg fikk med meg på et av mine korte besøk i PUA-tråden. Ingen som ville kommentere påstanden min om manipulasjon, de var for opptatt av å krangle med en større moralist som var innom. :(

Jeg har og lest litt der. Virker noe spes. spør du meg. Men så skriver de gjerne på et språk jeg ikke helt forstår :p

Lenke til kommentar

Ja, det krever tydeligvis litt studering. Nå har jeg aldri hatt noe problem når det gjelder selvtillit og det å snakke med folk av begge kjønn, som noen hevder er grunnen til at de er der, og jeg har heller aldri vært spesielt opptatt av å dra med meg jenter hjem fra byen heller, så motivasjonen for å lese meg opp er heller laber. :p

Lenke til kommentar
Ja, det krever tydeligvis litt studering. Nå har jeg aldri hatt noe problem når det gjelder selvtillit og det å snakke med folk av begge kjønn, som noen hevder er grunnen til at de er der, og jeg har heller aldri vært spesielt opptatt av å dra med meg jenter hjem fra byen heller, så motivasjonen for å lese meg opp er heller laber. :p

Sosial kompetanse er en fin ting! hehe ;)

 

Nei, jeg har ikke lest så grundig jeg heller. Har aldri hatt problem med å komme i kontakt med andre og nå har jeg samboer og så da blir det enda mindre aktuelt.

 

Blir vel OT det her, selv om det har med kjærlighet å gjøre. (Tror jeg da) :)

Lenke til kommentar
Blir vel OT det her, selv om det har med kjærlighet å gjøre. (Tror jeg da) :)
Du akkurat det er jeg veldig usikker på. :p Så da er vel heller det første riktig. ^^

 

For å gå On Topic da:

Jeg har verdens søteste, skjønneste, herligste kjæreste. :love:

(Alle dere andre som tror det, tar feil. ^^ )

Hun skal bo hos meg i sommer, og bare tanken på det kan få meg til å smile, uansett hva slags humør jeg er i. Og siden jeg tenker (alt for) mye på henne, smiler jeg som en idiot stadig vekk. :wee:

Lenke til kommentar
Hva er folks holdning til aldersforksjellen 21-15? Jeg klatrer snart på veggene her.

 

hadde dere vært 10 år eldre hadde ingen sagt noe men når dere er i den alderen dere er så tror jeg det er mange som vil reagere. (til dere som eventuelt vil begynne å snakke om ulovlig sex kan lese her).

 

når det er sagt så er det viktigste at dere (som alle andre kjærester) har det bra sammen, god kommunikasjon osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...