Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Greia er at jeg vet hvor sykt deilig det er å være forelska. Sist gang jeg var dødsens forelska, var i niendeklasse. Det nærmer seg to år siden den forelsken tok slutt. Nå vil jeg forelske meg igjen! Er ikke å ha en kjæreste jeg lengter etter, det er selve forelskelsen.

Jess, det er jo følelsen som er halve greia. :) Selv blir jeg veldig fort betatt og sjarmert, men har ikke hatt et skikkelig, langvarig forhold siden jeg var rundt 17. Jeg har hatt en fling med utallige mennesker i siste årene, men jeg blir alltid skuffa. Greit at man tilbringer tid sammen, for så å finne ut at det ikke er så mye å satse på i lengden, selv om man hadde det fint sammen. Men når den ene parten gikk uttrykk for at det er noe mer enn bowchickawowwow, så skaper det jo forhåpninger. Da det viser seg at det ikke er tilfelle, så blir man superskuffa.

Ja, ja. Jeg har vært heldig uansett. Masse bra mennesker jeg har fått bruke tid på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Fredrik_*

Ahh.. Faen ass.. Skal fortelle en liten sak her for de som orker å lese.

 

Jeg har vært på gang med ei jente nå i mange måneder. Hatt det kjempefint osv. Grunnen til at vi ble på gang var fordi jeg begynte å sende meldinger til henne mens hun var sammen med en fyr. Teit gjort av meg. Men etter tja, kanskje en måned, så gjorde hun det slutt med han og ville begynne med meg. Vi ble jo på g og alt virket bra.. Men hun sier hele tiden" Er så usikker, har ikke kommet over " Ole" ... Men hun sier at det ordner seg etterhvert.

 

Vi er ikke sammen så ofte , men når vi er så virker alt bra osv. Men så kommer det en fyr inn i bildet, en stygg feit gris. Han er bekjent av meg, men likevel begynner han å skrive til henne osv. Så spør jeg hvorfor i helvette hun snakker med han? Så sier hun " nei, om det er så viktig for deg så skal jeg slutte" Så trur jeg at hun har gjort det osv, men neeeeida. Her en dag får jeg vite at hun er ute å kjører med han. Spør jeg hva i alle dager hun gjør, og hun sier:" han skulle bare kjøre meg på tivioliet" Og dette var nok for meg og jeg driter i henne..

 

Men så går det kanskje 1-2 uker, så begynner hun å skrive meldinger igjen. jeg svarer kort og kontant på alt. Og siden gutta tenker mer med pikken enn med hodet, så klarte hun selvfølgelig å overtale meg til å prøve på igjen. Dom som jeg var/ er så ble vi jo på gang igjen... Har det cool, men etterhvert så begynner HUN å si :" vet ikke jeg, har vært så mye frem og tilbake" . Er jo hennes feil at det er det!

 

Og igår da. Så skulle hun på en fest med eksen hennes, som hun har sagt hun fortsatt har følelser for. Og da blir jeg sur og gretten på meldingene, så ender det bare opp med at begge er sure.

Og oppi dette så sier jeg at jeg skal på en fest utenfor byen. Da får jeg " uki" som svar.

Hun carer tenker jeg, så jeg gir blaffen. Men egentlig så skulle jeg ikke på den festen, det var bare noe jeg sa.

Og senere ute på kvelden da, så drar jeg og en kompis ut å kjører. Og da får vi se drittkjerringa sitte på med han feite fyren som hun lovte at hun ikke skulle he mer kontakt meg. Så hun har løyet meg rett opp i trynet.

Kommer hjem og får meldingen: du er i byen assa? Så skriver jeg : Ikke snakk til meg! Hun: uki. Liten stund etterpå så kommer det: Du er ikke sann ass.. Og litt etterpå der igjen: Må bare si det, om du ikke begynner å slutte med den sjausien snart såå.. Om du finner deg ei anna jente elns.. dette her skal bare ikke være mulig!

 

Wtf, skal jeg få skylden for dette her??

Hva synes dere? Drittkjerring ja? Luremus synes jeg da.. Faen at jeg er så lettlurt, men nå er det slutt..

Eller hva?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fredrik_*

Men problemet er at hun var med han som prøvde seg på henne og som hun var med en del da det ikke var noe med oss... Og han har sagt til folk at han skal ødelegge for meg. ikke rart jeg reagerer da..

Lenke til kommentar
Men problemet er at hun var med han som prøvde seg på henne og som hun var med en del da det ikke var noe med oss... Og han har sagt til folk at han skal ødelegge for meg. ikke rart jeg reagerer da..

Drit i henne. Hun er bare fjortiss og lever livet. Du kommer ingen vei med det der lell.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fredrik_*

Ahh, takker for svar! Ja, godt dere er enig i at jeg skulle drite i henne. Vet jeg må gjøre det, men er vanskelig fordiom. Liker jo henne så godt. Men finnes vel bedre der ute, forhåpentligvis..

 

Takk igjen for råd!

Lenke til kommentar
Wtf, skal jeg få skylden for dette her??

JA!

Hva synes dere? Drittkjerring ja?

NEI!

 

Det er jo din sykelige sjalusi som er hele problemet! Hvis hun ikke kan skrive meldinger eller sitte på med andre gutter til tivoli, så er det deg det er noe galt med.

 

Greit, hun løy siden, men det var nok bare for å unngå utbruddene dine. Skylden ligger helt og holdent hos deg. Jenta skal ha skryt for å i det hele tatt gidde ha kontakt med deg.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har en liten "problemstilling."

Hyggelig hvis noen orker å lese og evn. kommenterer. Takk på forhånd!

 

Jeg er sykelig forelsket i en enormt vakker jente. Hun er rødhåret og har perfekte former. :love:

Men uansett, jeg har et venne-forhold til henne sammen med to andre gutter. Vi er gode venner og er ofte sammen på arrangementer og på fritiden. Hun vet at jeg har følelser for henne. Og jeg har bange anelser at hun liker meg ennå. Dere skjønner, jeg var sammen med henne ganske lenge på barneskolen. Hun har faktisk sagt at hun likte meg fra 1.-7.klasse. Derfor tror jeg kanskje hun gjør det enda.(går nå i 9. klasse) Men et forhold vil liksom ødelegge hele vennekretsen. Derfor tror jeg ikke hun ønsker noe hvis hun i det hele tatt liker meg.

 

Noen forslag over hva jeg bør gjøre? Jeg vet jeg burde vente noen år, men jeg klarer det nesten ikke.. :blush:

Bør jeg flørte og slikt med henne? Tror dere et forhold vil ødelegge vennekretsen?

 

Jeg tror bestevennen min, som også er med i denne vennekretsen, liker henne. Hvordan skal jeg oppføre meg i forhold til han? :roll:

 

Med vennlig hilsen,

forelsket 15-åring.

Lenke til kommentar

Til fredrik : Hu dama der hopper fra øy til øy. Du klarer deg fint uten, jeg lover deg.. Når det kommer noen du virkelig klaffer med og liker så innser du hvor mye drit du har funnet deg i tidligere bare for å få mus.

 

adrepp : Hvis du bare tenker grundig igjennom de forskjellige valgene du kan ta og hvor de fører så er jeg sikker på at du vil gjøre det rette ;) Skjer det så skjer det, bare ikke overanstreng deg.

Lenke til kommentar
adrepp : Hvis du bare tenker grundig igjennom de forskjellige valgene du kan ta og hvor de fører så er jeg sikker på at du vil gjøre det rette ;) Skjer det så skjer det, bare ikke overanstreng deg.

 

Takk for de oppmuntrende ord.

Det er bare litt vanskelig å først definere hvilke valg jeg har for så å velge et eller flere av dem.

Men jeg tror jeg skal vente litt, se ting ann.

Den her jenta er virkelig verd å dø for.

takk for svar.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest1989

Hei, jeg har et stort problem:

Jeg har likt en jente jeg jobber sammen med i 4-5 måneder nå.

Hun er ett år yngre enn meg(18) og har type, allikevel føler jeg at hun har en viss interesse for meg siden hun alltid prater med meg, smiler, ler og tar på meg.

Jeg har aldri vært så forelska i noen før, bør jeg bare glemme henne eller bør jeg fortsette å vise interesse?

 

Tusen takk for eventuelle svar :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Jessda

Å fy faen jeg føler meg jævlig og råtten. Var på fest i helgen, masse pene ukjente jenter. Jeg var i form og fikk mye interesse fra jentenes side. Flørtet en hel del med mange av de, fikk masse ros og kos. Nå, 2 dager senere føler jeg meg så jævlig råtten. Hvorfor? Har kommet frem til noen mulige grunner.

 

1. At jeg savner kosen og kyssingen så fælt.

 

2. At jeg har dårlig samvittighet fordi jeg tror jeg kanskje såret en jente. En jente med verdens søteste og mest uskyldige ansikt. Jeg flørtet med hun og viste tydelig interesse, koste litt også, men jeg rotet med en annen (som jeg også var interessert i). Jeg aner ikke om jeg burde ha dårlig samvittighet, for alt jeg vet kan det være hun ikke bryr seg. Men det ansiktet gjemsøker meg.

 

3. Min fortid med jenter er ganske kjip og uinteressant, og det plager meg ganske mye. Kanskje helgens hendelser minnet meg på alt det jeg har gått glipp av (tenårene er forbi).

 

4. At jeg kanskje på en eller annen måte såret hun jeg rotet med fordi jeg flørtet og koste med andre jenter innimellom?

 

Faen, jeg holder en knapp på alle fire.

Lenke til kommentar
Å fy faen jeg føler meg jævlig og råtten. Var på fest i helgen, masse pene ukjente jenter. Jeg var i form og fikk mye interesse fra jentenes side. Flørtet en hel del med mange av de, fikk masse ros og kos. Nå, 2 dager senere føler jeg meg så jævlig råtten. Hvorfor? Har kommet frem til noen mulige grunner.

 

1. At jeg savner kosen og kyssingen så fælt.

 

2. At jeg har dårlig samvittighet fordi jeg tror jeg kanskje såret en jente. En jente med verdens søteste og mest uskyldige ansikt. Jeg flørtet med hun og viste tydelig interesse, koste litt også, men jeg rotet med en annen (som jeg også var interessert i). Jeg aner ikke om jeg burde ha dårlig samvittighet, for alt jeg vet kan det være hun ikke bryr seg. Men det ansiktet gjemsøker meg.

 

3. Min fortid med jenter er ganske kjip og uinteressant, og det plager meg ganske mye. Kanskje helgens hendelser minnet meg på alt det jeg har gått glipp av (tenårene er forbi).

 

4. At jeg kanskje på en eller annen måte såret hun jeg rotet med fordi jeg flørtet og koste med andre jenter innimellom?

 

Faen, jeg holder en knapp på alle fire.

 

Hei! Kunne du ha bare lagd en bruker som jeg kan sende deg en PM på? Jeg tror jeg har et svar, men har ikke så lyst til å skrive det her :)

Lenke til kommentar
Nå, 2 dager senere føler jeg meg så jævlig råtten. Hvorfor?

Du føler deg råtten, og du lurer på hvorfor du føler deg råtten.

 

Du vet at råttenheten har noe å gjøre med episoden, men vet ikke hvorfor?

 

Sett deg ned og lukk øynene. Tenk tilbake på hendelsen, hvor du varr. Visualiser stemningen, ting som skjedde. Hvordan føler du deg?

Lenke til kommentar
Hei, jeg har et stort problem:

Jeg har likt en jente jeg jobber sammen med i 4-5 måneder nå.

Hun er ett år yngre enn meg(18) og har type, allikevel føler jeg at hun har en viss interesse for meg siden hun alltid prater med meg, smiler, ler og tar på meg.

Jeg har aldri vært så forelska i noen før, bør jeg bare glemme henne eller bør jeg fortsette å vise interesse?

 

Tusen takk for eventuelle svar :yes:

Jeg tror hun ser på deg som en venn. Det er lov å prate med andre gutter selv om man har kjæreste, det er ikke dermed sagt at hun er forelsket.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_123_*

Heisann=)

 

Jeg og min kjæreste har snart vært sammen i 3 månder nå :) men i det site føles d som om hun ikke vil prata med meg lenger osv.. får fikk jeg sms hver dag og greier.. men de 4 siste dagene er d jeg som liksom har starta samtalen.. :/ omg, vet ikke hva jeg skal tro lenger.. føles ut som om hun ignorerer meg på en måte.. føles nesten som om hun syns jeg maser når jeg skriver til henne :(

Noen som har et tips eller 2 eller 3.. ?? Er så utrolig glad i henne, har ikke lyst til at hu skal dra ifra meg enda.. :')

Lenke til kommentar

Bare et raskt spørsmål til dere som har kjæreste.

 

Dama mi flytter snart, da blir det en uke hos moren hennes og en uke hos pappen. Aenhver uke.

Moren skal flytte litt langt vekk fra her jer bor, så jeg kommer til og være mest med henne når hun er hos pappen sin. Men hun skal jo prioritere venninene sine også.

Derfor kommer jeg til og være med henne ca 5-7 dager av 14 dager. Synes dere at dette er for lite? Jeg er vandt til og være mye mer med henne, men litt avstand skader vel ikke, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...