Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest meeeeeeeh
Liker ikke dette. Jeg tør aldri satse på noen, med mindre jeg vet sikkert at de liker meg. Går liksom rundt å venter på 'et tegn.' Argh.

 

 

Som om eg sku sagt da sjøl

Lenke til kommentar
Gjest Gjest :(

Slutt med kjæresten nå..

 

Det har vel praktisk talt vært slutt i et par dager, men vi bekreftet det i går kveld. Alt skjedde så fort, så det har enda ikke gått 100 % innpå meg.. Jeg har ikke de samme følelsene som jeg hadde for henne, men jeg savner det vi hadde.. Jeg savner å ha en person jeg kan slippe helt innpå meg og snakke med alt om, savner kyssene og klemmene som kom ut av det blå.. Savner følelsen av å være elsket tilbake.. Savner bare det å få meldinger av henne, hvor hun lurer på hva jeg gjør og at hun sier at hun savner meg..

 

Savner virkelig å ha noen som bryr seg skikkelig om meg.

 

Life sucks.

Lenke til kommentar
Slutt med kjæresten nå..

 

Det har vel praktisk talt vært slutt i et par dager, men vi bekreftet det i går kveld. Alt skjedde så fort, så det har enda ikke gått 100 % innpå meg.. Jeg har ikke de samme følelsene som jeg hadde for henne, men jeg savner det vi hadde.. Jeg savner å ha en person jeg kan slippe helt innpå meg og snakke med alt om, savner kyssene og klemmene som kom ut av det blå.. Savner følelsen av å være elsket tilbake.. Savner bare det å få meldinger av henne, hvor hun lurer på hva jeg gjør og at hun sier at hun savner meg..

 

Savner virkelig å ha noen som bryr seg skikkelig om meg.

 

Life sucks.

ELLER istedenfor å sitte der og sutre, så kan du faktisk komme deg ut og hygge deg med kompisene på byen eller bruke all den fritiden som før gikk til kjæresten til noe annet, hobbyer, hva som helst. Nyt singel tilværelsen. Life's beautiful.

Lenke til kommentar

Jeg har en ganske rar situasjon gående. For meg i hvertfall.

Traff ei jente på fest. Trodde aldri jeg hadde sjangs egentlig, men jeg fikk visst nr. hennes. Hun er 20 og jeg 19.

Så snakka vi masse sammen, først med sms og så over msn. Hadde en "date" med henne, som ikke gikk så bra følte jeg, men så har jeg ikke peiling på sånt heller. Det ble likevel litt klining.

 

Men så en dag etterpå skrev hun på msn at hun egentlig ikke har tid til forhold nå, pga. jobb og studier etc. Men hvis jeg ville ha det morro kunne vi det, men bare hvis jeg ikke fikk følelser for henne eller noe sånt :roll:

Vi ble enige om å være venner osv videre.

 

Men så, det var vel på søndag, så ville hun snakke med meg på msn igjen. Hun sa at "nå har jeg jo sagt at jeg ikke vil at det skal skje, noen gang". Det mente hun visst ikke. Hun sa vi bare skulle se hva som skjer. Og så har hun sendt et par flørtende sms, og hun påpekte av vi "treffes på fredag:)" (en fest begge skal på)

Begge to skal sannsynligvis flytte til høsten, kanskje til forskjellige steder. Så det er en annen grunn til at hun var veldig tilbakeholden.

 

Men nå har det roa seg veldig. Hun sender ikke sms så ofte lenger, og vi snakker ikke så mye på msn de siste to dagene. Hun har sagt hun "jeg tenker på deg, ikke tro noe annet", men jeg er forvirra.

Kunne kanskje vært sterkere, og bare sagt at det nå er det nok tull, men liker denne jenta veldig godt :love:

 

Råd plz?:p

Lenke til kommentar

Skal vi se her, det som kan bli veldig kjipt etter hvert er om dere blir noe mer enn venner og så må dere flytte helt forskjellige steder, og da er vi inne på et real helvette hvis dere får følelser for hverandre. Hva vil skje så? Mange muligheter her: du flytter med henne, hun flytter med deg, dere bryter opp og går inn i en depresjonsperiode, dere blir værende der dere er eller prøver avstandsforhold.

 

Mitt råd til deg blir som følger: møt henne på den festen til fredagen, kos deg og ikke tenk på hva/hvis/om/når osv. Bare let it go, om det sier *klikk* mellom dere så er jo det fantastisk, men om det kanskjer dabber litt av så er det like greit, så slipper du eventuelt flere bekymringer og tanker ved senere anledning, for da er du på en måte 'ferdig' med henne. Bare pass på så du ikke forveksler betatt med forelsket. Lykke til mann.

Lenke til kommentar
neste gang du treffer ei jente så tenk nøye igjennom hvordan du oppfører deg. med dette tenker jeg på kropsspråk, ordvalg og andre handlinger ovenfor jenta. prøv å bli mer aktiv og ta mer initiativ, foreslå ting dere kan gjøre sammen.

 

Endelig fant jeg denne igjen. Har prøvd å "analysere" hvordan jeg har oppført meg med de jentene jeg har holdt på med, hvorav det er de som tok initiativet til flørten HVER gang. Forsøkte jo så klart å foreslå ting som vi kunne gjøre sammen med en seinere anledning, og jeg kan ikke komme på noe som jeg har gjort eller sagt som kan ha skremt noen vekk. Jeg blir så ufattelig irritert på meg selv, og lurer på hva i helvete det er jeg driver med, eller kan ha gjort for å ha "skremt" dem vekk.

Lenke til kommentar
*snip*

 

folk sender ut veldig mange signler som både er bevisste og ubevisste og der er ikek alle disse en kontrollerer selv (ikke med mindre du er veldig godt trent i så fall).

 

Jeg er snart ferdig med å lese en bok som heter Book of tells(link 2). jeg synes denne boken har veldig interesang å lese. Da jeg var på jobbinterju idag tidlig tok jeg meg i å til stadighet titte ut av vinduet på rommet vi satt i. Det fikk meg til å tenke litt over meg selv.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...