Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Nå sier hun ikke at hun ikke har hatt samme erfaringene med andre da erasus. På meg virker det som dette har vært problematisk tidligere også mtp. hvordan hun skriver.

Det kan ha flere årsaker til dette. Nå bare spekulerer jeg, men enkelte har intimgrenser som er lettere å trå over enn andre. Det kan hende man ubevisst sender ut signaler som kan være lette å mistolke og det kan hende man ikke bestandig er like flink til å si fra når intimgrensene blir overtrådd. Da kan det være vanskelig å skjønne at man trår over dem. Nå kjenner ikke jeg Lise04 så jeg aner ikke om noe av dette stemmer med henne. Snakker bare på generelt grunnlag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er greia med at gutter tror at klinings = lov til å klå? Her en dag kyssa jeg en fyr på byen, og etter en stund begynte hender å vandre overalt på meg! Det betyr jo ikke at jeg har tillatt det?! GROW up da

 

Kyssing er vel et tegn på tiltrekning. Jeg pleier å se på det som et tegn på at man kan utforske hverandre litt. Dog, det er en tid og et sted for alt, puben er ikke stedet hvor jeg ville kjørt hånda nedi buksa på ei jente.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg spør her, siden jeg ikke helt veit hva jeg skal gjøre lenger; Jeg har så lenge jeg har levd, aldri tatt initiativet selv til ei jente, det har alltid vært de som har tatt initiativet. Jeg veit ikke hvorfor, men hver gang ei jente har vist interesse i meg, så har jeg fått høre at jeg har "avvist" dem uten at jeg egentlig har ment det. Jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg blir oppfatta som arrogant og kaldhjerta, når jeg prøver så godt jeg kan å vise at jeg liker jenta. Kommer dette av usikkerhet i stor grad, eller er det noe annet som jeg ikke helt ser her? Begynner å bli ganske frustrert over dette. Takker for svar.

Lenke til kommentar
Gjest anonym16

Det ble slutt mellom meg og eksen for omtrent et år siden etter vi holdt på i nesten 4 måneder. Orker ikke å skrive alt bakgrunnsinformasjon om det, men det ble slutt for begge var for sjenerte. Har aldri kommet over henne. Nå i det siste har jeg ikke klart å la være å tenke på henne. Tenker kun på gamle minner og på tiden jeg var med henne. Vet ikke hvordan jeg skal fortelle henne at jeg vil ha henne tilbake. Håper noen med litt bedre erfaring en meg har noen tips. Takk.

 

Gutt, 16.

Lenke til kommentar

Okei, jeg kan godt definere klåing bedre. Jeg er helt for at det er lov å ta litt på, f.eks rumpa og lår osv. Men det jeg mener er når man har kyssa en liten stund så vandrer hender både nedentil og i BH! Skikkelig overtråkk mener jeg, så jeg ditcha han lett. Og jeg drar ikke alle over en kam Erasus, da hadde jeg skrevet noe sånt som "ALLE GUTTER", jeg er fullstendig klar over at det finnes gutter med litt klasse der også, men dette er noe venninder og jeg har diskutert mye. Det skjer ganske ofte. Jeg kysser jo han fordi jeg syns han er tiltrekkende, men det betyr liksom ikke at jeg må HA han NÅ på dansegulvet. Sånt syns jeg er usmakelig.. :ermm:

Lenke til kommentar
Okei, jeg kan godt definere klåing bedre. Jeg er helt for at det er lov å ta litt på, f.eks rumpa og lår osv. Men det jeg mener er når man har kyssa en liten stund så vandrer hender både nedentil og i BH! Skikkelig overtråkk mener jeg, så jeg ditcha han lett. Og jeg drar ikke alle over en kam Erasus, da hadde jeg skrevet noe sånt som "ALLE GUTTER", jeg er fullstendig klar over at det finnes gutter med litt klasse der også, men dette er noe venninder og jeg har diskutert mye. Det skjer ganske ofte. Jeg kysser jo han fordi jeg syns han er tiltrekkende, men det betyr liksom ikke at jeg må HA han NÅ på dansegulvet. Sånt syns jeg er usmakelig.. :ermm:

 

Som sagt, en tid og sted for alt. Strengt talt bør man roe ned hormonene om man har behovet for å beføle grovt midt på et dansegulv. Joda, noen er ekshibisjonistiske av seg, men det får da være grenser. :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hanne_*

Heiaa!.. tidligere i år rota je med en gutt på en fest je lenge hadde syns var tiltrekkende..

senere fikk vi kontakt via msn og snakka til langt på natt..

je blei skikkeli intresert i denne guttn og det var bare noe med han.

 

han invitert meg på en fest han skulle ha.. vi fikk god kontakt med en gang.. det ble til at jeg overnatta. det blei koslig på mange måta. Det føltes ikke feil på noen måte,og jeg er vanskli å få til køys til vanlig. Men som sagt var det noe med denne gutten da. etter den kvelden skrev vi veldig mye sammen og avtalt å gå på samme fester,og jeg trur je va lykkelig den tida..

 

jeg er veldi sjenert av meg,så jeg overså han da jeg møtte han på fritida og det klagde han på, og sa at det ikke kunne bli noe viss jeg gjorde det. han sa han va usikker.

 

etter det gle det bare vekk og de månedene vi hadde hatt var alt je hadde som minne,,

 

det ble mye fram og tilbake, selv om vi visste det ikke var bra å forvirre hverandre mer ved å rote (litt mer enn rote) på fest, klarte vi på en måte ikke å la vær. og je savner han hver dag selvom det er et år sia no..jeg kommer meg ikke over hvor utrolig fantastisk han er

 

No er det lenge sia jeg har snakka skikkelig me han, og tenkte å trø te nå..Men hvordan??

 

Unnskyld før det lange innlegget, men je treng han !

Lenke til kommentar

Hvordan? Hvis du absolutt MÅ så kan du ta opp telefon og ringe f.eks, ikke verre enn det. Eventuelt kan du sende en sms om du er ekstremt nervøs for å snakke i telefon.

 

Hvordan klarte du å drite deg ut på den måten egentlig? Så du var interessert i han og du likte han skikkelig godt, og likevel drev du å ignorerte han ellers, hard to get leken din/det faktum at du var sjenert har resultert i at han ga faen i deg, noe jeg ville også ha gjort, så han forstår jeg ganske godt i følgende situasjon.

 

Hvertfall, du får ha lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hanne_*
Hvordan? Hvis du absolutt MÅ så kan du ta opp telefon og ringe f.eks, ikke verre enn det. Eventuelt kan du sende en sms om du er ekstremt nervøs for å snakke i telefon.

 

Hvordan klarte du å drite deg ut på den måten egentlig? Så du var interessert i han og du likte han skikkelig godt, og likevel drev du å ignorerte han ellers, hard to get leken din/det faktum at du var sjenert har resultert i at han ga faen i deg, noe jeg ville også ha gjort, så han forstår jeg ganske godt i følgende situasjon.

 

Hvertfall, du får ha lykke til.

 

 

je skjønner..men det var mye så skjedde ellers den tida, var skikkeli forvirra.. men altså, tror du han er villig til å gi meg en ny sjans?

Lenke til kommentar

Forholdet skranter.... Takk til meg selv, for at jeg er den tosken jeg er.

 

Hvorfor krangler vi så mye ? Hvorfor blir du så sint på meg ? Hvorfor kan du ikke prioritere meg over vennene dine når du først er hjemme ? Hvor ble det av de koselige meldingene eg fikk ? Meterlange meldinger som egentlig bare inneholdt forskjellige måter å si jeg elsker deg på. Hvorfor forteller du emg ingenting lengre ? Hvorfor kan jeg ikke reagere på at du er i fest i nabolaget uten at jeg engang visste at du var i nærheten ?

 

Jeg vil ha deppetråden tilbake :(

Lenke til kommentar
Gjest Gjestdfg

I går var jeg hos ei som jeg har hatt en del kontakt med i det siste. Har vært hos hu flere ganger før, og hu har vært hos meg. Både hu og jeg har nok vist hverandre ganske greit at vi er interesserte i hverandre, hvertfall slik jeg tolker hun, og er ganske sikker på at jeg har rett, spesielt etter i går. Da så vi flere filmer og koste oss skikkelig og det hele endte med at vi rota litt, men ikke noe mer seriøst enn det. MEN, da jeg var hos hu i dag igjen så var det helt annerledes. Hun virket litt mer tilbakeholden enn det hun har vært tidligere, spesielt i går. Ingen problemer å snakke sammen eller noe flaut eller noe sånt, men det var liksom ikke helt der, hvis dere skjønner hva jeg mener.

 

Det var hu som tok initiativet til det i går, og jeg var jo lett med, men det var liksom ikke det samme i dag, blei ikke et kyss en gang. Og siden hu ikke gjorde noe, turte liksom ikke jeg å gjøre noe heller da, siden det kanskje kunne være noe galt. Var det litt dumt av meg? Burde jeg kanskje ta initiativet selv neste gang og satse på at det ikke er noe galt? Vil jo ikek akkurat presse henne heller, men hva hvis hu venter på at jeg skal gjøre noe? Hva tror dere?

 

Blir nok en film eller noe i løpet av uka med hu, men møter hu garantert før det siden vi går på samme skole og ser hverandre en del ellers i andre sammenhenger, men da blir jo jeg litt usikker på hvordan jeg skal opptre i de situasjonene også da, om hu skal få en klem bare eller om jeg skal kjøre på liksom. =/ Vanskelig.

Lenke til kommentar
Forholdet skranter.... Takk til meg selv, for at jeg er den tosken jeg er.

 

Hvorfor krangler vi så mye ? Hvorfor blir du så sint på meg ? Hvorfor kan du ikke prioritere meg over vennene dine når du først er hjemme ? Hvor ble det av de koselige meldingene eg fikk ? Meterlange meldinger som egentlig bare inneholdt forskjellige måter å si jeg elsker deg på. Hvorfor forteller du emg ingenting lengre ? Hvorfor kan jeg ikke reagere på at du er i fest i nabolaget uten at jeg engang visste at du var i nærheten ?

 

Jeg vil ha deppetråden tilbake :(

Ouch.. *skulderklapp*

 

Jeg vet ikke om dere kan ordne det eller ei, det er selvsagt mulig. Men å fortsette slik som du beskriver det nå, høres bare vondt ut..

Lenke til kommentar

Tja. Hun var drittforbanna på meg i forgårs. Og da ble jeg veldig lei meg, ettersom at fordi jeg blåste meg opp over en filleting, så skapte jeg veldig masse problemer, også for en annen kompis, noe jeg ikke fikk vite før litt senere på kvelden. Herlighet, har aldri følt meg så bedriten før i hele mitt liv tror jeg.

 

Fikk uansett en melding av dama halv syv søndags morgen, om hvor lei seg hun var for at hun var blitt så sint, og ville at jeg skulle komme og sove hos henne. Etterfulgt av 30 meldinger hvor det sto "kom til meg". hehe :p

 

Anyhows, så har vi fått ordnet opp. Trengte bare å høre fra henne at hun elsker meg uansett, selv om vi krangler litt til tider. Livet smiler :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener. Du har ikke den personen ved din side lenger, plutselig har du ikke den nærheten lenger. Men se positivt på det, ettersom det gikk ganske smertefritt, så får du nå masse tid til alt annet du kan gjøre :) Være med venner, spille litt fotball, eller noe annet kjekt :) Den ensomhets følelsen går nok over skal du se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...