Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Huff, ja.. Det jeg er mest redd for

 

Har ikke tenkt å være med ho " hele tia " pga medlidenhet. Men får heller ta det som det kommer. Kommer følelsene igjenn, kan jeg ikke gjøre stort med det ;D

 

Men jeg skal tråkke VELDIG varsomt ja, takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forholdet mitt svinger veldig :no:

 

Jeg er veldig glad i jentå mi, kan absolutt se en framtid med henne. Vi har det veldig bra mesteparten av tiden, men innimellom får hun noen dager hvor hun er meget avvisende.

 

For ett par uker siden pratet hun om oss to som samboere. Det er virkelig noe jeg kunne tenke meg. Men nå de siste fem dagene har hun vært sur når jeg har tatt kontakt, stenger meg ute på en måte. Hun kommuniserer med meg, men virker frustrert og lei av meg.

 

Jeg er ikke redd for å bli dumpet, vet vi kommer til å få en ny periode hvor vi står hverandre nære. Men disse fasene plager meg, hun er aldri negativ i mer enn en uke. Jeg forsøkte å høre om det var noen problemer, da svarte hun bare at hvis hun trenger min hjelp så gir hun beskjed.

 

Skal ikke mase på henne jeg, men det hadde vært koselig å dele mer med henne. Bryr meg om henne og vil det beste.

Lenke til kommentar

Yay, har date på lørdag, og det var ikke jeg som spurte for en gangs skyld. :)

 

Har vært litt småbetatt av henne siden vi startet i samme klasse i førsteklasse, går i andre nå. Har aldri gjort noe særlig med det, fordi hun har vært så vinglete, altså flørtete en dag for å være totalt avvisende igjen, og det orker jeg rett og slett bare ikke. I forrige uke begynte vi å snakke noe mer sammen av en tilfeldighet og nå har jeg plutselig en date til helga. :fun: Jeg har en tendens til å surre til ting, men har en god følelse nå.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Hun er 18 dager gammel :)

 

Da har hun vel bruker her inne allerede?

 

blitt småbetatt av jente som jobber i butikk i nærheten. er helt sykt hva man finner på. er utrolig selektiv med hva jeg kjøper når hun jobber, drar ofte innom for og sjekke 0om hun jobber etc.. rare greier :blush:

 

Har du fått til å prate til henne da?

Endret av LOOM
Lenke til kommentar
Hun er 18 dager gammel :)

 

Da har hun vel bruker her inne allerede?

 

blitt småbetatt av jente som jobber i butikk i nærheten. er helt sykt hva man finner på. er utrolig selektiv med hva jeg kjøper når hun jobber, drar ofte innom for og sjekke 0om hun jobber etc.. rare greier :blush:

 

Har du fått til å prate til henne da?

 

jada selvfølgelig :) fått telefonnummeret hennes nå. bare og starte enkelt med sms nå :p. litt fjortis kansje, men er enkelt, greit og ikke noe press hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Noen enkel og indirekte måte å vise ei jente på at du vil være mer enn en venn med hu?

Enkel og indirekte? Nei. :p

 

Berøring er et must, nesten fra første øyeblikk. Ellers oppstår vanskeligheter når du plutselig begynner å røre henne når hun ikke er vant til det.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_in_trøbble

Lang historie som jeg skal prøve å gjøre kort..

 

Ei jente i klassen min som jeg har veldig god kontakt med, snakker veldig mye sammen på msn, en del meldinger og på skolen, fester osv, og i går var jeg på fest hos henne.. Har prøvd å få til det med berøring i det siste, med sånne små dytter og litt kiling osv. Hun har startet å gjøre det tilbake, uten at jeg gjør det først osv. På festen i går så ble det en hel del dytting, kiling og situasjoner hvor vi tilfeldigvis ble holdende litt rundt hverandre, ofte med godt hjelp fra hu virket det som. Hendte også flere ganger at hun stod ved siden av meg og lente seg inntil meg, og skyldte på balansen. La seg også på skuldra mi et par ganger, og hun virket veldig ivrig etter å holde hånda mi de gangene vi tulla litt. dessverre var det en del folk der, og ingen av oss er sånne som liker å utfolde oss i sånn veldig offentlighet.

 

Det som er problemet er at vi har hatt god kontakt gjennom hele videregående (går nå i tredje), og jeg vet ikke om det her bare er venskapelig eller ikke, selvom jeg har merka en del likheter fra førsteklasse, da hun etter sigende var interessert i meg. Faktisk så er det ting som er enda mer talende for det nå enn da. Men jeg er allikevel usikker, i og med at hun tilsynelatende aldri har tid til å se film med meg.. :/ Jeg har som sagt veldig god kontakt med henne, og vi kan sitte å prate tull på msn i mange timer uten at noen går lei, og det er noe jeg ikke vil miste uten at det var noe vits.. Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_in_trøbbe
Lang historie som jeg skal prøve å gjøre kort..

 

Ei jente i klassen min som jeg har veldig god kontakt med, snakker veldig mye sammen på msn, en del meldinger og på skolen, fester osv, og i går var jeg på fest hos henne.. Har prøvd å få til det med berøring i det siste, med sånne små dytter og litt kiling osv. Hun har startet å gjøre det tilbake, uten at jeg gjør det først osv. På festen i går så ble det en hel del dytting, kiling og situasjoner hvor vi tilfeldigvis ble holdende litt rundt hverandre, ofte med godt hjelp fra hu virket det som. Hendte også flere ganger at hun stod ved siden av meg og lente seg inntil meg, og skyldte på balansen. La seg også på skuldra mi et par ganger, og hun virket veldig ivrig etter å holde hånda mi de gangene vi tulla litt.

Det jeg glemte å spørre om var om det her høres ut som det bare kan være av vennskapelig art, og ikkeno mer?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg må bare få sagt en ting. Bitre ekser er noe herk.

 

Det er en jente jeg liker godt. Hun liker meg også. dessverre så er eksen min en vennine av henne. Eksen min er ikke spesielt glad i meg for tida. Bl.a. på grunn av det at jeg liker denne jenta.

Dette er veldig ødeleggende pga. måten hun oppfører seg. Jeg tror faktisk at det kunne blitt noe mellom oss. Men slik som situasjonen er så nytter det ikke. Og det suger så jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_in_trøbble
Høres ut som hun liker deg, ja. Men hva mener du med at hun ikke har tid til film? Har du spurt flere ganger?

 

Har spurt 3-4 ganger. Hun har forsåvidt hatt brukbare unnskyldninger som det går ann å godta da, men hun tar heller aldri initiativ til andre dager. Føler også at det blir veldig masete å fortsette å spørre hele tida, så er litt usikker på hva jeg skal gjøre..

Lenke til kommentar
Høres ut som hun liker deg, ja. Men hva mener du med at hun ikke har tid til film? Har du spurt flere ganger?

 

Har spurt 3-4 ganger. Hun har forsåvidt hatt brukbare unnskyldninger som det går ann å godta da, men hun tar heller aldri initiativ til andre dager. Føler også at det blir veldig masete å fortsette å spørre hele tida, så er litt usikker på hva jeg skal gjøre..

 

Hvis hu nesten aldri "kan", og heller aldri tar initiativet selv så ville jeg latt hun være. Jeg fikk en opp i trynet en gang; "KAN DU IKKE TA ET HINT?" Den svei, men var i alle fall ærlig.

Endret av Jon4s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...