Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_love_*

Det har seg slik at jeg går i 10 klasse, der skole samfunnet er at man kun forelsker seg/dater folk på eget trinn. Men nå har det seg slik at da den nye 8 klassen kom i starten av skoleåret, så tok det faktisk et helt halvt termin før jeg fikk øye på denne jenta. Men hodet mitt, som sannsynlig hvis er hjernevasket at det blir feil med hun. Men hjerte mitt sier det samme, men også noe annet. Nettopp, siden jeg er kanskje en som ses på som rundbrenner. Og med det, så er jeg redd for å gå frem på hun, fordi på skolen så får man lett stempelet "hore". Men i den forstand så er det liksom ikke prostituert det stempelet går i. Problemet er at jeg ikke tørr å spørre hun om hun f.eks. vil være med meg på kino, problemet er at jeg ikke vil ødelegge ryktet hennes. Jeg har liksom mistet lysten for sex, og andre damer. Eneste jeg vil, er å gi henne en klem, som jeg faktisk har fått. Men hvil liksom at vi kan sitte i sofaen, en sen lørdag og se på en film hun vil se, fra armkroken min. Da kan jeg dø lykkelig. Men nå er jeg bare 16 år. så skal nok gå mange år til jeg dør. Så hun er rett og slett min Alba. Så jeg spørr dere om råd, om hva jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp finni tidenes jente! :love: Kunne ikke hatt det bedre.

Gleder meg til jeg får se deg igjen, om 6 måneder, da håper jeg igjen å få pult deg hardt og brutalt. Jeg elsker deg. :love:

Har jeg gått glipp av noe? :dontgetit:

Ja! Du gikk glipp av 1.april.

Man blir virkelig paranoid av slikt.

Lenke til kommentar
Gjest :( :)

huff a meg. Har vært forelska i samma jenta på skolen (går i 3. vgs) i rundt to år nå. Hører ofte litt på nattønsket før jeg sovner, og bare drømmer om en gang å få sende en hilsen til henne. Hun er bare så utrolig søt, og jeg kjenner jeg blir varm inni meg hver agng hu kommer inn i rommet. Prøver så godt å få a til å ta en titt mot meg, og mulig det bare er jeg som innbiler meg det, men jeg føler hvertfall at hun også gjør det. Var på prosjekt med henne for noen måneder siden, og snakket alikevell bare med henne et par ganger.. KRISE... jeg MÅ gjøre noe, men tør faen meg ikke ... feige faen som jeg er.. Må jo ta intiativ selv!! Har lenge sagt til meg at det er bedre å angre på noe du har gjort, enn noe du ikke gjorde. MEN klarer allikevel ikke gjøre noe med det.. Blir snart gal!

Er jo russetid snart da.. Får håpe på at jeg tar mot til meg... er hvertfall siste sjanse :S

Lenke til kommentar

Som typisk for alle mødre, så er jeg hjernevasket, så synes jeg faktisk hun ser søt ut når hun er sutrete også. Babyer lager utrolig mange rare grimaser. Og bæsjebleiene lukter ikke så ille enda, så jeg bare ler og synes det er morsomt når hun finner på å bæsje eller tisse ekstra etter at bleien er tatt av.

MEN, det er mange andre kjipe ting som følger med det å få baby, men ikke trenger å nevnes her ;) Hun er i hvert fall laget i hw-fo.. ehm.. kjærlighetens navn! ;)

Lenke til kommentar

Dere møtte hverandre før det ble diskusjon.no?

Ekstra gøy er det når de sparker bæsjen ut av bleia i det du tar den av, og mens man plukker den opp/hiver bleia, bæsjer de litt mer og gnir det inn i fjes og hår. :fun:

Lenke til kommentar
En liten hilsen fra forumbaby Live. :blush:

hvor nerdete er ikke jeg når jeg leste det med engelsk uttale og tenkte på Microsoft Live.

:blush:

Forumbaby, den var ny.

det er faktisk en ganske ny baby som er et resultat av to stykker som møttes på dette forumet. :yes:

Lenke til kommentar
Dere møtte hverandre før det ble diskusjon.no?

Ekstra gøy er det når de sparker bæsjen ut av bleia i det du tar den av, og mens man plukker den opp/hiver bleia, bæsjer de litt mer og gnir det inn i fjes og hår. :fun:

Å ja, vi møttes lenge før det ble diskusjon ja. Dette er en ekte Hardware baby! Ikke noe diskusjontull her :)

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...