L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ville ikke kalt det et kjøttmarked, men det er helt klart mulig å finne både venner og kjærester her. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jasså, ante meg aldri at diskusjon.no er rene kjøttmarked! :!: det er jo folk som har giftet seg etter å ha møtt hverandre på forumet (og fått unge). mange flere har vært på date og vært/blitt kjørester så det er mykje kjærleik og omsorg på forumet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg blir så utrolig forvirra av folk som sier at de bryr seg så mye når de ikke en gang tar seg tid til å prate litt med deg i ny og ne. Ikke et "Hei" engang. Ingenting... Hva forventes det at jeg skal gjøre da? Bare sitte der og vente? At jeg alltid tar kontakt? Gir opp... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 *snip* og det sier du som overser folk på gaten? folks handlinger sier veldig mye. hvis du føler du er den som til stadighet tar kontakt så la de være en stund. hvis du faktisk synes du er en å satse på tar de opp kontakt med deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Haha o plz ^^. Du var så godt kamuflert. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har til gode å skrive innlegg her, for tiden. Men det har skjedd mye i livet mitt, og jeg ville dele det med dere: Som mange av dere sikkert har merket, så var jeg dritforelsket i en jente. Men ting gikk galt, jævlig galt. Hun likte meg ikke på den måten jeg likte henne, og hun ville ikke engang være venner med meg. Vennene mine prøvde å muntre meg opp, men det funket ikke... Hun var en fantastisk person, mens vi var venner men jeg innser ting nå som forelskelsen forsvinner. Hun vil alltid ha en plass i hjertet mitt, og det er et tungt tap å svelge selv nå flere måneder senere. Uansett, så førte hele dette "tapet" til at jeg mistet bakkekontakten. Karakterene mine dalte, jeg ble mer usosial, jeg er mye mer sårbar enn før og jeg mistet interessen for det meste. Men i påskeferien besteme jeg meg for å tvinge meg selv til å forandre meg, og bli "normal" igjen. Det har vært tungt, ettersom vi går i samme klasse men jeg nekter meg selv tid til medlidenhet og tvinger meg selv til å jobbe for å ordne ting før det er for sent. Det er tungt, men en må forsette å kjempe seg gjennom livet. Den andre tingen er at jeg har begynt å tenke mye mer på livet, og jeg ser hvor overfladiske noen folk er. Jeg kommer aldri igjen til å ta lett på livet, og jeg gir opp kjærligheten inntil videre. Jeg håper på at "den rette" er der ute og venter på meg Så til alle dere som opplever et brudd, eller en ulykkelig forelskelse: - Ikke gi opp kjærligheten. Den rette venter på deg, der et sted blant 6 milliarder mennesker - Du fortjener ikke denne personen, du er en bedre person og vil få det bedre. - Ikke sorg for mye, da kan ting fort glippe ut av kontroll. Keep it going! - Ting blir alltid bra til slutt, men det gjelder å nå den slutten Dette var alt fra meg, og jeg kommer nok ikke tilbake på en liten stund. På tide å bygge opp livet på nytt for min del. Jeg håper det ikke er for sent. SasaB Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Godt å se at du er motivert SasaB, sånn skal det låte, ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 På tide å bygge opp livet på nytt for min del. Jeg håper det ikke er for sent. Er ikke du 15/16? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og fordi man er ung så kan man ikke ødelegge livet? Prøv på nytt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg er 17 om noen måneder, men jeg føler meg eldre. Jeg har rett og slett modnet, pga hele greia. Jeg prøver, men føler at det er visse ting som trekker meg ned. Jeg tror det bedrer seg etter hvert. Kommer flere sjanser... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ville ikke kalt det et kjøttmarked, men det er helt klart mulig å finne både venner og kjærester her. Kan skrive under på det. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Og fordi man er ung så kan man ikke ødelegge livet? Prøv på nytt. Eh..? Han sa han håpet det ikke var for sent. Lær deg å lese Endret 1. april 2008 av Demille Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Innbiller jeg meg forresten noen aprilspøker, eller er jeg bare paranoid? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eneste vi mangler nå er noen aprilspøker i deppetråden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 *snip* det er bra du har rikitg innstilling, vikitg det for å komme seg videre. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har nettopp finni tidenes jente! Kunne ikke hatt det bedre. Gleder meg til jeg får se deg igjen, om 6 måneder, da håper jeg igjen å få pult deg hardt og brutalt. Jeg elsker deg. Heh, det var da voldsomt da.. Men blir vel ikke så lenge til da, jeg kommer jo oppover i slutten av måneden Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har nettopp finni tidenes jente! Kunne ikke hatt det bedre. Gleder meg til jeg får se deg igjen, om 6 måneder, da håper jeg igjen å få pult deg hardt og brutalt. Jeg elsker deg. Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 *snip* Bah, kjenner meg så altfor godt igjen i den. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Penis Trygve: Nja, kanskje det Har aldri hatt det så bra, som når jeg er med han. Jeg skal muligens flytte til han nå til sommeren Gleder meg. Endret 1. april 2008 av Demille Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Varmer langt ned til hjerterota å se 2 turtelduer i tråden! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå