Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir så utrolig forvirra av folk som sier at de bryr seg så mye når de ikke en gang tar seg tid til å prate litt med deg i ny og ne. Ikke et "Hei" engang. Ingenting...

Hva forventes det at jeg skal gjøre da? Bare sitte der og vente? At jeg alltid tar kontakt? Gir opp...

Lenke til kommentar

Jeg har til gode å skrive innlegg her, for tiden. Men det har skjedd mye i livet mitt, og jeg ville dele det med dere:

 

Som mange av dere sikkert har merket, så var jeg dritforelsket i en jente. Men ting gikk galt, jævlig galt. Hun likte meg ikke på den måten jeg likte henne, og hun ville ikke engang være venner med meg. Vennene mine prøvde å muntre meg opp, men det funket ikke... Hun var en fantastisk person, mens vi var venner men jeg innser ting nå som forelskelsen forsvinner. Hun vil alltid ha en plass i hjertet mitt, og det er et tungt tap å svelge selv nå flere måneder senere.

 

Uansett, så førte hele dette "tapet" til at jeg mistet bakkekontakten. Karakterene mine dalte, jeg ble mer usosial, jeg er mye mer sårbar enn før og jeg mistet interessen for det meste. Men i påskeferien besteme jeg meg for å tvinge meg selv til å forandre meg, og bli "normal" igjen. Det har vært tungt, ettersom vi går i samme klasse men jeg nekter meg selv tid til medlidenhet og tvinger meg selv til å jobbe for å ordne ting før det er for sent. Det er tungt, men en må forsette å kjempe seg gjennom livet.

 

Den andre tingen er at jeg har begynt å tenke mye mer på livet, og jeg ser hvor overfladiske noen folk er. Jeg kommer aldri igjen til å ta lett på livet, og jeg gir opp kjærligheten inntil videre. Jeg håper på at "den rette" er der ute og venter på meg :)

 

Så til alle dere som opplever et brudd, eller en ulykkelig forelskelse:

 

- Ikke gi opp kjærligheten. Den rette venter på deg, der et sted blant 6 milliarder mennesker :)

- Du fortjener ikke denne personen, du er en bedre person og vil få det bedre.

- Ikke sorg for mye, da kan ting fort glippe ut av kontroll. Keep it going!

- Ting blir alltid bra til slutt, men det gjelder å nå den slutten ;)

 

Dette var alt fra meg, og jeg kommer nok ikke tilbake på en liten stund. På tide å bygge opp livet på nytt for min del. Jeg håper det ikke er for sent.

 

SasaB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...