Fashionjunkiie Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Så er det jo også 3 uker til neste gang jeg får se henne aww, det må bare gå fort ja! savner deg også, kim Espen pai: det var leit å høre Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det virker som det er mange par her på forumet. "Møttes" dere her eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg møtte min dings over forumet. Faktisk har jeg møtt 2/3 dingser de siste årene over forumet x) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg møtte min dings over forumet. /signed. Bortsett fra at jeg ikke tør å kalle henne dingsen min. Det har også vært en del tilfeller av nerder som tvinger dama til å registrere seg for å bevise at de har dame. Endret 31. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har nettopp finni tidenes jente! Kunne ikke hatt det bedre. Gleder meg til jeg får se deg igjen, om 6 måneder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det har også vært en del tilfeller av nerder som tvinger dama til å registrere seg for å bevise at de har dame. Sånn, pics or it didn't happen opplegg? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) jeg møtte kim i syden. i juni. det hele startet på nettet, men ikke på diskusjon. Endret 31. mars 2008 av camillaen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg møtte min dings over forumet. "Jeg møtte en sånn greie på et diskusjonsforum for en stund siden" dette forumet er vel omtrent det eneste stedet jeg ikke har hatt et eller annet sex og/eller følelses-basert forhold til noen av de jeg har blitt kjent med på nettet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har vært samboer i 3 år med en fra forumet. Han er grunne til at jeg havnet her. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 jeg møtte kim i syden. i juni. det hele startet på nettet, men ikke på diskusjon. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har vært samboer i 3 år med en fra forumet. Han er grunne til at jeg havnet her. Kjære, jeg trodde vi ble enig om å holde det hemmelig jeg! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Har fått min dame til å registrere seg, siden hun lurte på hvorfor jeg satt her iblant. Men hun har fortsatt tilgode å skrive et eneste innlegg her. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kjære, jeg trodde vi ble enig om å holde det hemmelig jeg! He he Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Så kult, da. Forumet virket som bedre møteplass enn disse "date.no" sidene. særlig hvis man er ærlig og passe aktiv. Jeg føler at jeg kjenner mange av dere, bare etter å ha lest det dere har skrevet om forskjellige ting. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Iiik. Jeg savner han. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Så kult, da. Forumet virket som bedre møteplass enn disse "date.no" sidene. særlig hvis man er ærlig og passe aktiv. Jeg føler at jeg kjenner mange av dere, bare etter å ha lest det dere har skrevet om forskjellige ting.Ja, man har sjelden et rosenrødt falskt bilde av personen, tror jeg. Det hører vel med til historien at min kjære la meg til på msn fordi Aalton nektet henne å kalle meg "dust" flere ganger i SO6. Ahh, good times. Sånn sett var det vel egentlig lite forumlove, men mer msn-flørting etterhvert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg møtte min gjennom "trenger du noen å snakke med"-tråden, jeg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Godfølelsen begynner å komme tilbake, men jeg er veit ikke om jeg orker dette nå. Føler meg litt nedbrutt og sliten om dagen. Om det skulle føre videre skal det iallfall gå saktere frem en sist gang. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jasså, ante meg aldri at diskusjon.no er rene kjøttmarked! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå