Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Det høres ikke skrudd ut i det hele tatt.. :)

Vet ikke om du har prøvd allerede, men en mer subtil måte å prøve først kan jo være å starte samtaler om disse emnene du vil prate om, og se om det holder? Det er ikke sikkert du trenger "alvorspraten" om kommunikasjonen, om du bare starter med å være litt ekstra åpen selv.

Om det ikke gjør susen er det ingenting galt i å ta det opp på måten du nevner, kommunikasjon om alt er alfa og omega.

Ingen tema bør være forbudt/tabu i et virkelig godt forhold.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første natten uten jenta mi tilstedet etter å ha vært nesten 3 hele uker hos henne. Er jo nesten ikke noe vits å prøve å sove en gang :/

Grusomt :cry:

 

Sorry at jeg sier det. Hvis du ikke tåler å være borte fra dama di en natt..så :roll:

 

Da er du ikke sterk! Kvinnestyrt for å si det på den måten :!:

Lenke til kommentar

Yeah, det skjer naturligvis for mange at det ikke er like mye futt i forholdet som det var, om hvor fort det skjer, er også varierende. Men for all del, det kan også være at hun sliter med ett eller annet en periode og det kan dermed virke at hun er litt kald mot deg? Er mange faktorer som kan spille inn her.

Lenke til kommentar
Første natten uten jenta mi tilstedet etter å ha vært nesten 3 hele uker hos henne. Er jo nesten ikke noe vits å prøve å sove en gang :/

Grusomt :cry:

 

Sorry at jeg sier det. Hvis du ikke tåler å være borte fra dama di en natt..så :roll:

 

Da er du ikke sterk! Kvinnestyrt for å si det på den måten :!:

:dontgetit:

Har du aldri sovet lag med ei jente før eller? Når man først har blitt vant til å sove med kjæresten, blir det bare kaldt å sove alene! :(

Lenke til kommentar
Første natten uten jenta mi tilstedet etter å ha vært nesten 3 hele uker hos henne. Er jo nesten ikke noe vits å prøve å sove en gang :/

Grusomt :cry:

 

Sorry at jeg sier det. Hvis du ikke tåler å være borte fra dama di en natt..så :roll:

 

Da er du ikke sterk! Kvinnestyrt for å si det på den måten :!:

Så er det jo også 3 uker til neste gang jeg får se henne :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ikke minst! Men jeg får vel bare venne meg til det når jeg har funnet meg en som jobber offshore. Men jeg liker det ikke! ;)

 

når en har vendt seg til å ha noen fast i livet sitt (sambo) og har bod sammen en stund er det desverre ufyselig tomt og stille når personen er borte men desto deiligere når vedkommende er tilbake igjen. de ukene går fortere enn du aner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...