-Petter- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Neppe: Jeg vil vite hvordan jeg skal gå frem, for sist tok det ALT for lang tid... Noe jeg egentlig syns var bra at det gjorde når vi ble sammen, men jeg blir GAAAL av venting Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Uæ, Petter, jeg kjenner igjen situasjonen din! Jeg slo opp med kjæresten min for ca 7 uker siden, og etter det har vi hatt noen av de fineste dagene sammen ... er det ikke rart? Som noen her sier: la det gå som det går, gjør det du føler for. Vel, det begynte vi å gjøre, og vi ble "kjærester" på deltid uten at bekjente visste så mye om det. Men når man først har slått opp, blir det vel feil å løpe inn i armene på hverandre og bruke hverandre til trøst for bruddet? Det ER vanskelig å slå opp, men man burde kanskje holde seg unna og finne på mest mulig annet. Det var jo en grunn til at man slo opp, og det gjør det ikke bedre å tenke på at hvis man blir sammen igjen, kommer det en ny slå-opp-dag. Etter å ha vært deltidskjærester en periode sa jeg ifra om at jeg ville kutte det ut, og etter det har det vært minimal kontakt. Det er nå det har blitt vanskelig. Jeg kan ikke si jeg har noen tidligere erfaring med dette, er bare midt oppi det selv, så jeg vet ikke hva som er best å gjøre, eller om det hjelper deg noe. Det er hvert fall flere av oss! Hvis man har innsett at man ikke skal være sammen mer tror jeg man ikke skal overbevise seg selv om at man skal fortsette å være venner. Alt for mye fortid sammen ... Det betyr ikke at man skal være uvenner og slenge dritt om hverandre. Bare være nøytrale og ikke ha kontakt. Kanskje kan man bli venner senere. Hvis man ikke er overbevist om at bruddet var riktig, skal man kanskje la det flyte? Det er vanskelig å fortsette å flyte over lengre tid hvert fall, da må man raskt komme til en konklusjon: sammen eller ikke sammen. Hvis ikke går det utover følelser og blir til usikkerhet. Det er alltid greit å vite hvor man står i forhold til hverandre. Igjen, dette hjelper sikkert ingenting. Men jeg skjønner deg godt! edit: skrivefeil Endret 12. juli 2007 av Maj7 Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Bra det er andre som har det slik Det var grunner til at det ble slutt, som nå har endret seg litt.. så er nok derfor det er blitt bedre.. Så jeg lar tiden gå og ting bestemme seg selv jeg Endret 12. juli 2007 av -Petter- Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Sa han med et stort glis Det er bra hvis det funker å la det gå seg til, mest spennende og hyggelig det Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hehe Idag hadde hun vært på shopping, og kjøpte solbriller til meg Senere bedde hun meg med på kino, og når vi skulle hjem sa jeg at jeg kunne ringe pappa å få han til å kjøre oss hjem - noe hun ikke ville for hun ville ha meg med hjem Ser ut til at det kan ordne seg, ville jo nesten ikke gi slipp på meg når jeg ble henta Hun vil også at jeg skal overnatte hos henne siden hun er aleina imorgen, håper bare jeg slipper å jobbe på lørdag!! Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hehe Idag hadde hun vært på shopping, og kjøpte solbriller til meg Senere bedde hun meg med på kino, og når vi skulle hjem sa jeg at jeg kunne ringe pappa å få han til å kjøre oss hjem - noe hun ikke ville for hun ville ha meg med hjem Ser ut til at det kan ordne seg, ville jo nesten ikke gi slipp på meg når jeg ble henta Hun vil også at jeg skal overnatte hos henne siden hun er aleina imorgen, håper bare jeg slipper å jobbe på lørdag!! 9062631[/snapback] Det her går jo virkelig din vei Synes ikke du skal gi slipp på henne! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvorfor må alle alltid vite hva de skal gjøre, eller ha en plan for hvordan de skal gå frem. Hvorfor kan man ikke bare ta ting som det kommer. Som jeg sier. Jeg tar ett kvarter om gangen, det er mer enn nok. 9057649[/snapback] Ikke alle har like stor selvtilitt som deg, o store hunk av uante dimensjoner. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Hadde aldri trodd jeg skulle si dette nå,men jeg savner å ha en kjæreste. Endret 12. juli 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hadde aldri trodd jeg skulle si dette nå,men jeg savner å ha en kjæreste. 9063805[/snapback] Hehe, gjett om Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hadde aldri trodd jeg skulle si dette nå,men jeg savner å ha en kjæreste. 9063805[/snapback] Sukk. Ja, hvem gjør vel ikke det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg ville ikke det. Aner ikke hva det er med meg jeg. Rar følelse. Endret 13. juli 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg ville ikke det. Aner ikke hva det er med meg jeg. Rar følelse. 9063909[/snapback] "Ja takk, begge deler" er det. Skjønner det godt. Vil ha de positive sidene ved et forhold uten å gi slipp på de positive sidene ved singellivet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Egentlig enig med deg stakan. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg fikk fri fra jobb imorgen Da får jeg besøke henne da Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hadde aldri trodd jeg skulle si dette nå,men jeg savner å ha en kjæreste. 9063805[/snapback] Sukk. Ja, hvem gjør vel ikke det 9063865[/snapback] Mange nyforelskede sommerpar over alt gjør det vel heller ikke så mye lettere. Jeg strortrives med kjæreste, og hater å være singel. Men det kan være mye arbeid å, selv om det er verdt det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 "Ja takk, begge deler" er det. Skjønner det godt. Vil ha de positive sidene ved et forhold uten å gi slipp på de positive sidene ved singellivet. 9063919[/snapback] Positive sider med singelliv? I don't get it... Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Positive sider med singelliv? I don't get it... Som han sier. Me neither. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Uavhengighet og frihet. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 De som har fulgt godt med på livet mitt i det siste har vel fått med seg at jeg har en x på andre siden av jorden som jeg har gått å drømt om å få tilbake (selv om hun har ett år igjen på "ping cho jing" united college). Uansett; i går fikk jeg være med hun. Ett år siden sist jeg så hun, husker vi kysset hade på flyplassen før vi gjorde det slutt...og hun forsvant. Begge har hatt andre kjærester i løpet av dette året som har gått, men i går altså, da var vi med hverandre igjen. Først knuste jeg hun i bowling (gjør jeg med alle jenter jeg vil ha...snart begynner jeg å bli temmelig god, i både bowling og jenter), før jeg tok hun med på restaurant. Etter restaurantbesøket ble hun med meg hjem, vi koste oss med en film, med hverandre og litt fin musikk. I morges vekket hun med kl 5.30 (ha, jeg skulle jo på jobb) med frokost på sengen. En bedre dag med en mer perfekt jente kan dere alle bare drømme om. Nå skal jeg forresten kjøre å hente hun. Vet ikke hva vi skal finne på, men jeg har hvertfall redd opp sengen og kjøpt massasjeolje. Er ikke livet bra dere? btw, hun reiser om 2 uker, og da blir det en ny avskjed på flyplassen og et nytt år uten å ha noen å sende god natt-meldinger til. Men nå ha vi bestemt oss for at vi er sammen, og at vi skal holde ut et år til... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 "Ja takk, begge deler" er det. Skjønner det godt. Vil ha de positive sidene ved et forhold uten å gi slipp på de positive sidene ved singellivet. 9063919[/snapback] Positive sider med singelliv? I don't get it... 9066472[/snapback] Å kunne fly rundt å sjekke opp jenter, å ikke trenge å føle seg bundet til noen, som Lovskogen sier, frihet og uavhengighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå