Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Det kan hende jeg tar feil, men mener å huske at du, Ilpostiono, tidligere har skrevet at du er kjempegod venn med mange av dine ekser?

Haha, vel kanskje det har forandret seg i ettertid da, kanskje han har bestemt seg for å ta et brutalt oppgjør med fortiden? :)

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan hende jeg tar feil, men mener å huske at du, Ilpostiono, tidligere har skrevet at du er kjempegod venn med mange av dine ekser?

 

jeg kan aldri huske å ha vært venn med noen av mine exer så tror du tar feil der. jeg er litt usikker på hva du refererer til hvor du har fått det inntrykket.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Dama som på en måte dumpet meg vil være venn med meg... Men jeg er så såret å prøver å glemme henne... Om jeg skal komme meg videre, er å kutte all kontakt best?

 

takk for svar

Vil ikke anbefale deg kontakt med henne før du føler deg over med henne. F.eks når du har fått neste kjæreste el lign.

Lenke til kommentar

Nei, men sitter liksom med mobilen i hånda å har lyst å skrive.. Men faen, må vel bare holde meg.. Kanskje jeg får en melding av henne om et par dager.. Jeg må bare unnvære å svare.. og da kommer det vel " ikke det nei...." Menmen, må vel til for å glemme henne... Åååeh!

Lenke til kommentar
Ja, får prøve på det.. Men hun blir sikkert sint fordi at jeg ikke svarer at hun ikke vil ha kontakt senere... Faen assa, vanskelige saker.. Menmen, må vel til... KAN bare ikke gå rundt å tenke på ei jente som ikke vil ha meg...

 

Takker for råd folkens!

 

Da hjelper du degselv til å ikke ha kontakt med henne senere også... Du svarer ikke, hu blir sint og vil ikke ha kontakt med deg.. du får ikke flere meldinger fra hu, og du slipper å bli minnet på henne mer og mer..

 

Om du trenger noen å sende melding til så er dette noe mange jenter er kjempegira på.. Vær ute å møt nye jenter 3-4 kvelder.. Du høster 4-5 nr. og sender melding med dem i stedet for.. 1/2 vil kanskje dette av, men de kan du ta litt smått når du føler du evt. maser for mye med de andre..

 

Ikke mye som skal til før at det da tikker inn meldinger fra andre jenter enn eks-dama, når du våkner og når du skal sove ;) Herlig...

Lenke til kommentar
Dama som på en måte dumpet meg vil være venn med meg... Men jeg er så såret å prøver å glemme henne...

Ikke prøv å glemme dem. Å prøve å benekte dem vil bare sette fokus på dem uansett. Akspter og "prossesser mentalt"(i mangel av et bedre ord) det som har skjedd. Diskuterterte med en 40-årig kamerat av meg. Han hadde en del forhold når han var yngre men er gift nå. Han sier at fra tid til annen forsatt tenker på hvordan det går de som han var med.

 

Forøvrig, sinnet ditt(eller hjertet ditt) "bestemmer" selv når du er over eller ikke. Min erfaring er at det ikke er så fryktelig mye du kan gjøre for å kontrolere det. Blir som å prøve å få seg til å falle i eller ut av forelskelse.

 

(Nå er det ikke sikkert at det er umulig å påvirke sine egne følelser.... men ikke noe jeg ville satset på i hvertfall.)

 

Om jeg skal komme meg videre, er å kutte all kontakt best?

Det kommer ann på. Et viktig spørsmål her er om du stoler nok på vedkommende til at du vil forsette å være venn.

 

Det darkness sier er nok også lurt. Tid gir perspektiv. (Mange vil nok bare gjøre dette "automatisk" uansett...)

Lenke til kommentar
Haha, det skjedde noe idag. Har truffet en fyr et par ganger, og vi har snakket masse. God tone, og han er utrolig kjekk. Vi har samme piercer som vi begge er god venn med, og når jeg var innom hun idag nevnte jeg at jeg har et godt øye til han.. Også ser hun på meg, ler litt, for så å fortelle meg at han er homo. Søren.

Ai da, synd det der. Det var kanskje for godt til å være sant da? :D

Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg så filmen i det hele tatt var Peter Stormare, men han hadde jo aldri et sjangs i helvette å redde den filmen der.

 

Når Stormare ikke kan redde filmen, er den virkelig dårlig. Switch satte en ny milepæl og rekord for dårlig norsk film.

 

 

Forøvrig, jeg er singel så det synger om dagen. Men jeg flørter da litt rundt og håper på å møte noen nye mennesker snart, så det ordner seg vel. :)

Lenke til kommentar
Gjest arne-bjarne

Velger å skrive her istedenfor å lage en ny tråd håper det er greit.

 

Jeg har en kjæreste jeg stor trives med, vi har vært sammen i 3 måneder. Og alt har vært bare fryd i hvert fall til nå, men nå syntes jeg det har blitt mer et venneforhold bare med klining og den slags. Vi har dessverre ikke kommet til sex enda, men tenker dette er noe som kommer de nærmeste ukene.

Jeg velger nå å legge fram noe jeg har planer om å si til henne. Vær gjerne kritiske til det jeg skriver.

Det jeg skal legge fram er som følger: (formuleringen blir selvfølgelig helt annerledes)

 

”Jeg føler vi trenger et mer åpent forhold, altså at vi snakker om alt. Følelser ting vi mener om hverandre og andre (eks at vi kritiserer hverandre hvis vi syntes den andre gjør noe fei). Pluss alt det andre man har på hjerte. Jeg kommer selvfølgelig ikke utenom sex, og når det gjelder dette tema så syntes jeg vi skal snakke om hva vi vil innenfor ”sex”. Og at ikke en blir med på noe h*n ikke vil osv.”

 

Høres dette helt skutt ut og si til kjæresten sin som er 16 år noe også undertegnede er?

 

Mange andre her har vel vært i denne båten en gang før. Kan noen gi noen andre tips kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...