Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestefyren

Hvordan skal jeg tolke dette? En jente jeg flørta med før, begynner å gå meg på nervene. Hu ska prøve å være morsom på min bekostning omtrent hver jævla dag. Jeg tar så klart igjen, men jeg veit ikke om det er at hu fortsatt liker meg, eller hva faen. Hu har jo kjæreste i nå tillegg, men det hadde hu ikke før. Det virker for meg som om hu ikke liker at jeg ignorerer hu.

Lenke til kommentar
Gjest Gjestefyren
Jeg ville bare sagt det rett ut til henne: Jeg synes ikke det er noe trivelig at du skal ha det morsomt på bekostning av meg.

 

Tipper i grunn at hun liker deg fermdeles, men prøver å late som at hun ikke gjør det pga typen..

 

Er vel det jeg håper og trur også. Jeg skjønner meg bare ikke på hu, vi snakket med hverandre hver eneste dag før, men nå snakker vi aldri sammen mer. Hu likte meg før visst, men jeg skjønte det ikke før det var for seint. Får bare trøste meg med at det finnes flere fisker i havet.

Lenke til kommentar

Det høres ut som en grei holdning. Er du riktig uheldig så er hun av den klassiske typen. Jenter er som aper, de slipper ikke den ene greinen før de har tak i en ny en.. Og derfor er det liksom ekstra greit å ha litt flere baller i luften i tilfelle den ene greien skulle gå skeis. I tillegg så er det jo ekstra moro å bli kurtisert av flere på en gang, selv om man egentlig er opptatt.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Det kiler i magen... :love:

Jeg skal dra på besøk til en fantastisk vakker og på alle mulige måter skjønn jente i morgen.

 

Jeg kjenner det det i hele kroppen nå. Klarer nesten ikke pakke en gang. Det er så herlig. Det er så lenge siden jeg har sett henne. Og nå er det under et døgn igjen.

 

Ååååååååååh! Det skal bli så utrolig deilig! :D

 

Hun er så nyyyydelig. Ikke bare i utseende, men også væremåte. Og jeg føler hun skjønner meg. Enkelte ganger så er det sånn at man sier en ting til noen. Og joda de er enig sier de. Men man føler ikke at de helt skjønner det du prøver å formidle. Her er det nøyaktig motsatt. Er det noe galt så trenger jeg ikke si noe en gang. Hun bare skjønner det selv og kommer med noen ord som hjelper så utrolig mye. Hun er bare rett og slett fantastisk!

Lenke til kommentar
Det kiler i magen... :love:

Jeg skal dra på besøk til en fantastisk vakker og på alle mulige måter skjønn jente i morgen.

 

Jeg kjenner det det i hele kroppen nå. Klarer nesten ikke pakke en gang. Det er så herlig. Det er så lenge siden jeg har sett henne. Og nå er det under et døgn igjen.

 

Ååååååååååh! Det skal bli så utrolig deilig! :D

 

Hun er så nyyyydelig. Ikke bare i utseende, men også væremåte. Og jeg føler hun skjønner meg. Enkelte ganger så er det sånn at man sier en ting til noen. Og joda de er enig sier de. Men man føler ikke at de helt skjønner det du prøver å formidle. Her er det nøyaktig motsatt. Er det noe galt så trenger jeg ikke si noe en gang. Hun bare skjønner det selv og kommer med noen ord som hjelper så utrolig mye. Hun er bare rett og slett fantastisk!

Kan man trygt anta at det blir noe hanky panky også? :dribble:

Lenke til kommentar

Fokuser på noe annet. Hver gang du kjører reprise i hodet ditt på alle tingene du tror om henne som gjør henne så fantastisk prøver hjernen din å få deg til å tro at dette er sant igjennom følelser som forelskelse.

Hvis du unngår denne «filmen» fullstendig vil følelsene gradvis kunne forsvinne. Det at du likevel må se henne kanskje hver dag gjør ting vanskeligere. Skal du fikse det helt må du nesten overbevise deg selv om at hun ikke er så flott som hjernen din vil ha det til (fantasien har som kjent en tendens til å overdrive absolutt alt, både positivt og negativt).

 

Derav uttrykket kjærlighet gjør blind.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Tjaa Mrpusten, det som fungerer for det ene fungerer ikke for den andre. Du kan f.eks hive deg på masse oppgaver som du må ta deg av, bruk all fritiden på hobbyer og andre ting som gjerne tar tid og generelt er krevende. Altså gjør ting som holder deg i sving hele tiden, da skal du se at du ikke kommer til å ha noe energi til overs til å engang tenke på noe annet. Dette kan hjelpe i starten, og det er jo starten som er det verste i slike tilfeller du har. :)

Lenke til kommentar

Og da var jeg også single igjenn etter 4mnd med ei herlig jente :)

 

Men det dabbet av, og vi ble begge enige etter en fin prat i går at vi ikke skulle være

noe annet en venner. Deilig at vi begge var enige i alle fall, likevel om det ikke er så lett dagene etter bruddet. LIFE GOES ON ^^

 

Nå skal jeg nye singlelivet leenge :)

Lenke til kommentar

Jeg er så forelsket, og alt er så fantaaaastisk. :love:

Får ikke sett ham igjen før den attende april, og før det skal han være nesten to uker i Kenya ._.

Kjenner jeg kommer til å savne ham allerede, men det er blandet med den ufattelig deilige følelsen av at jeg får se ham igjen snaaart.

Lenke til kommentar

Enkelte går det å være venner med. Andre må man bare blokke fra msn, slette nummeret til og prøve å unngå å snakke med noe som helst sted.

Jeg trodde lenge at jeg klarte å være venner med mine ekser. Så kom det en som klarte å motbevise meg der gitt.

Tror det er veldig forskjellig fra person til person. Og det kommer også veldig an på den andre parten. Det KAN gå. Men det kan også gå til helvete. Vil du glemme så kutter du kontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...