Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

De fleste av eksene mine har vel sikkert en bruker her. En av dem møtte jeg faktisk her. Har ikke noe problem med det i dag.
Men den fine anonymiteten min blir jo borte. Skummelt.

 

 

Det er jo sånn til vanlig og, "irl".. Er en ulempe å gå på samme skole med en, etter at det har blitt slutt. Være i samme vennegjeng osv..
Det er jo i og for seg riktig. Nå har jeg ikke tenkt så mye på en eventuell break-up egentlig, jeg er svever fortsatt på limegrønne skyer hver gang jeg ser henne igjen. :love:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gjest_*

er det vanlig at man blir stormforelsket med en gang man møter en person? har møtt en jente nå, jeg liker henne og vi har det veldig fint sammen, men ikke "bergtatt" hvis dere skjønner. kanskje bare gi det litt tid :)

 

og et spørsmål til, hvor lenge er det normalt å ha sex første gangen? hadde sex for første gang for et par dager siden og det varte i ca 40 minutt før dama mi ikke orka mer. hun fikk orgasme og orket ikke mer etter det. det var første gangen jeg hadde sex, men ikke for hun, men virker ikke som om jeg gjorde noe galt, ettersom hun syntes det var såpass godt....kommer til å huske for evig sangene jeg hadde sex til første gangen: allman brothers - jessica, cliffs of dover - eric johnson, pantera - floods ,chuck berry - johnny be goode, van halen - hot for teacher, pearl jam - alive, eagles - hotel california og AC/DC - squealer :love:

Lenke til kommentar

Det er veldig individuelt hvor lenge man holder på, både første gangen og resten av gangene ;) Noen kommer etter 2 sekunder, og noen "holder ut" til og med for lenge (med alle mulige slags variasjoner i mellom de to ytterpunktene). Prøv å slapp av og nyt det, ikke tenk så mye på hvor lenge selve samleiet skal vare.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

var ikke det at jeg ikke klarte å komme, men holdt igjen for å kunne holde på lenger. bare lurte på hva som var "forventet lengde" på et samleie.

Lenke til kommentar

Det finnes da grenser mann, greit at det var din første gang og at du ville kose deg og selv om det var bra at jenta fikk orgasme, så ble jo hun dritalei etter hvert, og det kan man godt forstå. En forventet lengde på samleie vil variere fra person til person, hos meg er det f.eks 15 - 25 minutter. Kjappiser går unna på 5 - 8 minutter.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke klarer å komme etter 40 minutter, så er det ganske ille. Kanskje du var mer opptatt av musikken enn pulingen? :laugh:

 

Tullprat.. Det er helt normalt for mange å ha litt prestasjonsangst pga man er nybegynner.

 

Når det er sagt, så forventer ingen jenter at et samleie skal vare i 40 min. Det kan bli litt sårt, ikke alltid man klarer å holde seg like opphisset over lengre tid. Det aller beste er om man klarer å samkjøre det så orgasmen kommer noelunde samtidig :)

Lenke til kommentar
Hvis du ikke klarer å komme etter 40 minutter, så er det ganske ille. Kanskje du var mer opptatt av musikken enn pulingen? :laugh:

 

Tullprat.. Det er helt normalt for mange å ha litt prestasjonsangst pga man er nybegynner.

Nope, han skrev ingenting om noe prestasjonsangst, derimot musikken digga han, så er nok ikke det som er problemet. Enkelte klarer faktisk ikke å komme i det hele tatt i enkelte stillinger, misjonær f.eks, var helt håpløst for meg å klare å komme i en stund, men gikk bra etter hvert, måtte bare innstille meg litt annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

hadde en prat med dama etterpå da, at jeg skal bare "la det komme" neste gang... synes bare det er litt kjipt hvis det er jeg som kommer først, og dama ikke har fått så mye ut av det. men men, var jo første gangen, repetisjon er den beste læring ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil anta at det ikke var slik han mente det når han nevnte hvilken musikk som stod på.

 

hadde en prat med dama etterpå da, at jeg skal bare "la det komme" neste gang... synes bare det er litt kjipt hvis det er jeg som kommer først, og dama ikke har fått så mye ut av det. men men, var jo første gangen, repetisjon er den beste læring ;)

 

Godt å høre at dere er flink til å kommunisere :) Da ordner nok alt seg. Men det er ikke uvanlig at mannen kommer først. Du kan jo fint tilfredstille henne etterpå ved oralsex eller annen kos. Det er langt i fra alle jenter som får orgasme av kun penetrering uansett :)

Lenke til kommentar
hadde en prat med dama etterpå da, at jeg skal bare "la det komme" neste gang... synes bare det er litt kjipt hvis det er jeg som kommer først, og dama ikke har fått så mye ut av det. men men, var jo første gangen, repetisjon er den beste læring ;)

Jess, kan være greit å gi det lille ekstra for hennes skyld, nå vet jeg ikke hvor fort dama di kommer da, men at du kommer ikke så lenge etter henne er det ideelle i følgende situasjon. For kommer du og får slappis, så er løpet kjørt som du vet. :ph34r:

Lenke til kommentar

Er i dårleg humør her no. Prøvde for nokon månader sia å komme i kontakt med ei jente på allmen, men det gjekk drit. Men så fekk eg auge på ei anna der borte, kvithåra og meget søt. Dreve på lenge no for å finne ut namnet hennas. Fant idag at kvar ho var ifra så da gjekk eg inn på nettby, hadde på følelsen at ho var like gammal som meg eller eit år eldre. Men joda, fant ho eg, og ho var like gammal som meg :wee: Fant så ut heile namnet og da var det inn på facebook, da kom skuffelsen. Ho har ein type og dei har vore ilag i eit år denne veka :cry:

 

Da kom nedgangen gitt. Har no gått rundt her i nokon timar no og sørga så smått. Livet går vidare som dei seier. Men uansett, dette var seigt :(

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hvorfor må jeg bry meg så jævlig mye over alt hun gjør. Har hun sex med en eller annen random type så har hun det. Vi er ikke en gang sammen. Hvorfor blir jeg så ekstremt deppa over det? Vil bare slippe å ha noe med henne å gjøre, glemme henne. Men samtidig er jeg livredd for å miste henne.. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...