Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er utadvendt og alt det der, men akkurat å vise at jeg liker noen har jeg problemer med. Hva gjør man da? Hvordan vil guttene egentlig bli sjekket opp?

 

jeg tror svarene er like mange som hvis jeg hadde spurt om hvordan jenter liker å bli sjekket opp. jeg tror dog gutter kan være noe enklere å sjekke opp (enn motsatt)...

Lenke til kommentar
Mange kosegutter her på forumet.

Forumkjærlighet er ikke å anbefale.

 

har funket for noen da... er jo flere par som har møtt hverandre her, og fremdels holder sammen... og ett som er gift og venter barn! men forhold har en tendens til og sprekke selv om det er forum da...

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar

Møtte faktisk den forrige kjæresten min på nettet. Ganske spesielt, men vi visste i allefall at vi hadde noe å prate om + felles interesser :)

 

Jeg tror nok jeg bare er redd for å bli avvist.. Selv om dere gutter sier at dere takker alltid ja.. Jeg vil jo at det er MEG de er interessert i, og ikke bare"ei jente liker meg.. wow!"

Lenke til kommentar
Møtte faktisk den forrige kjæresten min på nettet. Ganske spesielt, men vi visste i allefall at vi hadde noe å prate om + felles interesser :)

 

Jeg tror nok jeg bare er redd for å bli avvist.. Selv om dere gutter sier at dere takker alltid ja.. Jeg vil jo at det er MEG de er interessert i, og ikke bare"ei jente liker meg.. wow!"

Lar du guttene få tid til å bli kjent med deg slik at de faktisk får tid til å bli interessert i deg da?

Lenke til kommentar
Møtte faktisk den forrige kjæresten min på nettet. Ganske spesielt, men vi visste i allefall at vi hadde noe å prate om + felles interesser :)

 

Jeg tror nok jeg bare er redd for å bli avvist.. Selv om dere gutter sier at dere takker alltid ja.. Jeg vil jo at det er MEG de er interessert i, og ikke bare"ei jente liker meg.. wow!"

 

Tror den gutten må være ganske så usikker på seg selv hvis han blir så satt ut av at noen liker ham :p

Lenke til kommentar

Ja, men jeg tror ikke jeg klarer å se om noen liker meg eller ikke. Har jo fått god kontakt med en fra skolen, og på vors sist lørdag snakket vi sammen hele kvelden. Ikke bare fylleprat vel og merke, og venninda mi sa at vi "had something going". Men hvorfor ser hun det og ikke jeg ??

Lenke til kommentar
Sikker fordi du er usikker på deg selv. Har han tatt kontakt i etterkant da?

 

Dette har vært en utrolig lang prosess egentlig. Vi møttes i faddergruppa, da han spurte meg om navnet mitt. Jeg hadde jo kjæreste, men vi hadde en god kontakt likevel. Han sitter med meg i forelesningene og i kantina, og vi snakker bra sammen. Sist lørdag var første vors vi har vært på sammen, og han inviterte meg hjem på vafler :p hehe.. Kanskje jeg bare ska få opp øya..

 

og BTW: Gratulerer med BABY :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...