Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Om du har vurdert selvmord før, så burde du selv kjenne at den følelsen er helt annerledes enn den du har nå. Den du har nå er sånn fjortiss "om jeg ikke får ha henne vil jeg ikke ha noen andre"-greie. Det går over etter noen uker, kanskje tilogmed en hel måned eller to. Selvsagt vil du ikke ha noen andre enn henne. Nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du har vurdert selvmord før, så burde du selv kjenne at den følelsen er helt annerledes enn den du har nå. Den du har nå er sånn fjortiss "om jeg ikke får ha henne vil jeg ikke ha noen andre"-greie. Det går over etter noen uker, kanskje tilogmed en hel måned eller to. Selvsagt vil du ikke ha noen andre enn henne. Nå.

Vel sist gang følte jeg ingenting men det hadde jo noe med at jeg satt hverdag og så i veggen og i taket.

Ja, men nå suger det maksimalt. Har aldri blitt så glad av ett menneske før, no shit også slår hun opp. Det føles som at en dame suger deg også kommer når hun er 98% så stopper hun også går hun.

Hun har hjulpet meg med og bytte livstil, fått flere venner, blitt mer populær os.v hun har endret livet mtt helt.

Jeg er så takknemelig får henne, defor jeg reagerer så hardt pga jeg fikk aldri sagt det skikkelig følte jeg.

Lenke til kommentar

Batnobbit :

 

Vi har (nesten) alle vært der.

 

Jeg også var ilag me ei super jente i 2 måneder, men da hu slo opp ble jeg knust. Jeg trode jeg hadde truffet den rette, og jeg ville ikke ha NOEN andre.

 

Vel, nå er forholdet jeg har til min nåværende madamm snart 9 måneder gammelt. Og det er sinnsykt herlig. Mye bedre enn det forrige forholdet.

 

Altså, du kommer over henne. Ja, det kan hende det vil ta tid, men du kommer over henne.

Og så en dag finner du plutselig ei som er 10 ganger bedre!

 

Opp med humøret. Det er lov å deppe litt nå på dette tidspunktet, men se lyset i enden av tunnelen :)

Lenke til kommentar
Batnobbit :

 

Vi har (nesten) alle vært der.

 

Jeg også var ilag me ei super jente i 2 måneder, men da hu slo opp ble jeg knust. Jeg trode jeg hadde truffet den rette, og jeg ville ikke ha NOEN andre.

 

Vel, nå er forholdet jeg har til min nåværende madamm snart 9 måneder gammelt. Og det er sinnsykt herlig. Mye bedre enn det forrige forholdet.

 

Altså, du kommer over henne. Ja, det kan hende det vil ta tid, men du kommer over henne.

Og så en dag finner du plutselig ei som er 10 ganger bedre!

 

Opp med humøret. Det er lov å deppe litt nå på dette tidspunktet, men se lyset i enden av tunnelen :)

Hos meg har det alltid variert litt, jeg har gått fra super til nokså greit til helt fantastisk igjen. Forandring fryder ja...

Men jeg trengte ikke akkurat komme over dem, dumpa alle av div. årsaker! Jeg er litt vanskelig :D

Lenke til kommentar
Batnobbit :

 

Vi har (nesten) alle vært der.

 

Jeg også var ilag me ei super jente i 2 måneder, men da hu slo opp ble jeg knust. Jeg trode jeg hadde truffet den rette, og jeg ville ikke ha NOEN andre.

 

Vel, nå er forholdet jeg har til min nåværende madamm snart 9 måneder gammelt. Og det er sinnsykt herlig. Mye bedre enn det forrige forholdet.

 

Altså, du kommer over henne. Ja, det kan hende det vil ta tid, men du kommer over henne.

Og så en dag finner du plutselig ei som er 10 ganger bedre!

 

Opp med humøret. Det er lov å deppe litt nå på dette tidspunktet, men se lyset i enden av tunnelen :)

Ja det er vel sant det du sier men grunnen for at jeg sier at det ikke er noen andre er pga det er sånn mellom 3-5000 folk som bor i bygda mi.

Men jeg klarer ikke og glemme henne, men det endrer seg nok.

Har også bestemt meg får og forandre hele meg nå. Kansje hun tar hintet eller så får jeg noen andre.

Lenke til kommentar

Etter å ha vært i et forhold siden jeg var 16 år, er jeg back in the game. Men det som suger er at jeg ikke har noe "game". JEG vet da vel ikke hvordan jeg skal sjekke opp noen?!?!..

Er utadvendt og alt det der, men akkurat å vise at jeg liker noen har jeg problemer med. Hva gjør man da? Hvordan vil guttene egentlig bli sjekket opp?

Lenke til kommentar
Har ikke du nettopp blitt singel da? Jeg vil råde deg til å bare slappe litt av og nyte det før du gå inn for noe nytt.

Nei.. ? Er jo tre mnd siden jo, og jeg er litt ensom. Trenger ikke få meg kjæreste, er ikke det jeg søker. Men jeg kunne godt tenkt meg å flørte litt og sånt.. Jeg bare kan det ikke..

Lenke til kommentar
Har ikke du nettopp blitt singel da? Jeg vil råde deg til å bare slappe litt av og nyte det før du gå inn for noe nytt.

Nei.. ? Er jo tre mnd siden jo, og jeg er litt ensom. Trenger ikke få meg kjæreste, er ikke det jeg søker. Men jeg kunne godt tenkt meg å flørte litt og sånt.. Jeg bare kan det ikke..

Vi kan E-Engage oss, snuppa! :new_woot::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...