Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_deg_*

Heisann Folkens

 

Har vært forelsket i en jente nå i en god stund, jeg tror hun føler det samme, vi klemmer hverandre ofte å slikt, vi er da begge 15 år.

I morgen skal vi se film sammen, jeg har lyst å kysse henne, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, noen gode tips ?

Lenke til kommentar

Kjipt å elske noen som bare tenker på deg som venn.

 

Hun er alt jeg vil med livet mitt...

 

Kompisen min sier, at jeg kommer til å huske henne som min første kjærlighet, men at han er sikker på at jeg vil finne ei jeg vil ha det mye bedre med. Men vet ikke. Er så langt ute av rekkevidde. Brukte et år på å komme nesten over henne, før jeg møtte henne igjen, for så å innse hvor mye jeg liker henne.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med å forstår hvordan et forhold på 2,5 år (og de som varer enda lengre) plutselig kan gå i oppløsning. Dere som har vært i slike forhold og slått opp, har dere kontakt med den andre personen?

 

Nei. Hadde i starten, men nå er det null kontakt. Man går videre livet etter hvert på en måte. Jeg er venner med noen av eksene mine, men har ikke mye kontakt akkurat.

 

Heisann Folkens

 

Har vært forelsket i en jente nå i en god stund, jeg tror hun føler det samme, vi klemmer hverandre ofte å slikt, vi er da begge 15 år.

I morgen skal vi se film sammen, jeg har lyst å kysse henne, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, noen gode tips ?

 

Sett dere tett sammen og så bare gjør du det. Men ikke bras inn i ansiktet hennes. Ta det litt rolig sånn at hun får tid til å skjønne at du nærmer deg for å kysse henne.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med å forstår hvordan et forhold på 2,5 år (og de som varer enda lengre) plutselig kan gå i oppløsning. Dere som har vært i slike forhold og slått opp, har dere kontakt med den andre personen?

Mitt lengste forhold varte ikke akkurat 2,5 år men ikke så veldig langt unna heller. Kan ikke si jeg vekslet så mye som 2 ord etter jeg dumpa jenta jeg var sammen med.

Lenke til kommentar
Jeg sliter med å forstår hvordan et forhold på 2,5 år (og de som varer enda lengre) plutselig kan gå i oppløsning. Dere som har vært i slike forhold og slått opp, har dere kontakt med den andre personen?

 

Hmm.. Med meg så var det jo sånn at jeg likte dama, til siste dag, og har litt følelser enda.. (var noe over 2,5 år for 6mnd siden ca...) men det kan bli sånn at man blir lett irriterte på hva den andre foretar seg, selvom man har utrolig mange fine stunder sammen.. Jeg skjønte det en stund før det ble slutt at dette var ikke noe som kom til å fungere, men ville ikke gjøre det slutt, for jeg hadde det jo fint også.. Og det er jo en trygghet å ha noen.. Er nok sånn eks-kjæresten hadde det også regner jeg med, uten av at vi snakka noe særlig om akkurat det..

 

Nå gikk det sist litt over 2 uker siden jeg snakka med henne eller hørte noe, svarte ikke på mld. etter at jeg fikk noe slikt: "jeg vil si deg at jeg er så å si i ett forhold med en som heter Lee.. Har ikke kjent han mer enn en måned, men vi går bra sammen.. Ville bare si det til deg før du ser det på Facebook"

Noen dager senere var de sammen på facern også.. På lørdag fikk jeg mld. igjen, som jeg svarte på en gang.. og om mandagen fikk jeg flere mld. (på en av dem sto det at jeg måte komme å besøke henne når hun flytta til Australia, hvor hun er nå..) og 5-6 anrop uten at jeg har tatt telefonen.. Har det ganske bra, så lenge jeg slipper å høre fra henne.. -Så jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å ha kontakt med henne senere selvom vi skulle være "venner og slik, som alle sier.."

 

Heisann Folkens

 

Har vært forelsket i en jente nå i en god stund, jeg tror hun føler det samme, vi klemmer hverandre ofte å slikt, vi er da begge 15 år.

I morgen skal vi se film sammen, jeg har lyst å kysse henne, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, noen gode tips ?

 

Sett deg godt inntil henne, eller nærm deg.. start med å berøre henne litt tilfeldig, kanskje kommer hodene deres "tilfeldigvis" i nærheten av hverrandre, og da er det bare å strekke seg de neste 5 cm, og da er du i mål ;)

Om du ikke får slik kontakt av segselv kan du ta en klem, som dere er vandt til, og så la den gli over i ett kyss..

Lenke til kommentar
Jeg sliter med å forstår hvordan et forhold på 2,5 år (og de som varer enda lengre) plutselig kan gå i oppløsning. Dere som har vært i slike forhold og slått opp, har dere kontakt med den andre personen?

Syntes ikke det er så forferdelig rart jeg. Folk kan jo vokse fra hverandre, selv om man fortsatt er glad i hverandre.

Det som skjedde med meg og han. Vi har dessverre tilnærmet null kontakt idag..

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Når man har vært sammen så lenge så har nok personen ikke plutselig fått nok og vil slå opp. Men det er noe som har gnagd på tankegangen en stund, men vært ekstra vanskelig pga det har vært et såpass langt fohold. Men det er jo helt naturlig at den andre personen kan oppfatte det som plutselig.

Lenke til kommentar

Jeg mente ikke plutselig som i "jøss slår du opp, jeg som trodde vi hadde det så bra". Et seriøst forhold endes neppe på den måten, men som du sier har det gangd en stund. Med plutselig mener jeg at etter at dere har slått opp, så er han ikke en del av livet ditt lengere. Kanskje litt i begynnelsen, men di fleste mister jo kontakt. Jeg forstår at folk vokser fra hverandre og slår opp, men å miste en person (kutte han fra livet ditt, ingen kontant, ikkeno besøk) som har stått deg så nært i to år er jo som å miste sin bestevenn. Hvordan går vi fra kjærester til fremmede, liksom. Kan ikke helt se det for meg.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting. Går det ann å bli sammen med en jente ha sex kose med hverandre , gå på kino osv så slå opp og være venner etterpå?

Tenker du på om det går å være venner etter at man har slått opp, eller om det går å ha ei venninne, holde på litt med henne, så gjøre det slutt og fortsatt være venner? Om det er det siste så er det vel bedre å spørre henne om dere kan være "pulevenner"? For da slipper du antagelig at hun blir lei seg av at du slår opp så brått, og sjansen er større for at dere fortsatt vil være venner etterpå :)

Lenke til kommentar
og jeg vil drepe meg selv.
Nei, det vil du ikke, og det er unødvendig å si slikt. Du er såret, og trist, men du vil ikek dø. Det er så ufattelig teit om du f.eks. skulle si det til henne, du aner ikke hvor dårlig samvittighet folk får av å høre sånt, selv om det er tungt å ta dem seriøst. Du er 14-15 år, om jeg ikke husker helt feil? Og du trodde dere skulle holde sammen livet ut eller noe? Seriøst, det er selvsagt trist, men ingenting å bli suicidal over. Det er flere fisk i havet.
Lenke til kommentar

Eplefe taler sannhet. Det kan være kynisk til tusen, men det er den eneste riktige tankegangen du skal ha nå. Vi gjentar: det er flere fisk i havet.

 

 

Besides: Emosjonell dvalemodus er ikke så ille, egentlig ;) Vær singel en stund, dyrk vennskap istedenfor halvenergiske forhold.

Lenke til kommentar
og jeg vil drepe meg selv.
Nei, det vil du ikke, og det er unødvendig å si slikt. Du er såret, og trist, men du vil ikek dø. Det er så ufattelig teit om du f.eks. skulle si det til henne, du aner ikke hvor dårlig samvittighet folk får av å høre sånt, selv om det er tungt å ta dem seriøst. Du er 14-15 år, om jeg ikke husker helt feil? Og du trodde dere skulle holde sammen livet ut eller noe? Seriøst, det er selvsagt trist, men ingenting å bli suicidal over. Det er flere fisk i havet.

Quoted for truth.

Lenke til kommentar

Altså nå føles det som det men jeg har jo ikke lyst og gjøre det. Men jeg vet hvordan det føles og ha selvmordstanker i og med at jeg var 2 meter ifra og gjøre det men så kom det en bil og jeg ville ikke at noen skulle se det.

Jeg vil ikke ha noen annen, bare henne.

Jeg har ikke sagt noe av det til henne, tror du jeg er gal eller? Når vi snakker så sier jeg bare at jeg syntes det er veldig trist men jeg har jo ikke noe hat mot henne får det. Vi er jo venner, det kan jo ikke vare evig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...