Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Shit ass. Jeg blir gæern av dette. Hater å være så heit på noen egentlig, er litt skrekkblandet fryd. Han er ikke typen til å sende hundre sms om dagen, og det er i grunn ganske ålreit. Meeeeen.. slitsomt at jeg alltid trenger den bekreftselsen oppi huet mitt.

 

Men jeg maser ikke på han. Selv om en del av meg vil. :p

Tenk såpeboble. Blåser du for hardt, sprekker den. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Skal treffe dama igjenn i mårra, tenkte jeg skulle finne på noe. men har ikke så mange ideèr. men siden hu ska hjem til meg så kan vi se en film? har dere noen bare filmer som kan egne seg? tror hu liker litt skummle filmer :p

også hva mer enn film? :/ damn, er så jævla vansklig å finne på ting, så tenkte dere som er erfarne med dette kunne komme med noen ideèr? (er første dama jeg vil prøve og holde seriøs/langt forhold så har lyst å lage et bra inntrykk)

 

MANGE TAKK TIL ALLE SOM BIDRAR, setter pris på det! :)

 

Hvor gamle er dere?

 

Film og mat pleier å holde i lange baner. Resten av tiden går fort med til kosing og prating :)

 

Selv liker jeg ikke skumle filmer, så jeg kan desverre ikke anbefale noen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bobla_*
Hei

 

Skal treffe dama igjenn i mårra, tenkte jeg skulle finne på noe. men har ikke så mange ideèr. men siden hu ska hjem til meg så kan vi se en film? har dere noen bare filmer som kan egne seg? tror hu liker litt skummle filmer :p

også hva mer enn film? :/ damn, er så jævla vansklig å finne på ting, så tenkte dere som er erfarne med dette kunne komme med noen ideèr? (er første dama jeg vil prøve og holde seriøs/langt forhold så har lyst å lage et bra inntrykk)

 

MANGE TAKK TIL ALLE SOM BIDRAR, setter pris på det! :)

 

Hvor gamle er dere?

 

Film og mat pleier å holde i lange baner. Resten av tiden går fort med til kosing og prating :)

 

Selv liker jeg ikke skumle filmer, så jeg kan dessverre ikke anbefale noen.

 

vart ikke i dag, men i mårra :p

vi er begge snart 17 år. faen typisk! så kom mutter hjem i mårra!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bobla_*
Da er det vel duket for film og kos bak låst dør? ;)

Kjøpe inn masse godteri (som du vet hun liker, evt. ha stort utvalg i smågodt) og et par filmer å velge mellom, så blir det nok ordnings ;)

 

Jepp ;)

 

men er ikke så lenge sia vi vart sammen, så tror ikke muttern vet d:P faen, blir flaut i mårra jaa :p gad><

Lenke til kommentar
Gawd, jeg vil bli forelsket igjen : (
Det er herlig å være. :love:

 

Hehe, har man greie foreldre er det da ikke noe å være flau for. Man må bare regne med å høre "næmmen, så søte og forelsket dere var da." med sukkersøt stemme et par uker. :p

Lenke til kommentar

Grattis. Godt det funker for andre.

 

Er det noe jeg ikke forstår, så er det hvorfor jenter ikke kan være mer direkte. Når et førstegangstreff ikke går så bra, så endrer de oppførselen så drastisk istedenfor å si fra. Før treffet var alt så bra, god tone og flørting, men etter, ikke en eneste melding eller lyd. Skjønner at feilen ligger delvis hos meg (feil inntrykk, ikke som forventet), men når det har gått såpass lang tid, så tar jeg hintet om at hun ikke vil mer, selv om hun skylder på ”jobb” og ”fritid”. Vi er ferdige fra min del iallfall.

 

Så, jenter, hvorfor gjør dere slik? Hvorfor piner dere oss istedenfor å bare si fra? Er ikke noe regel om at gutten alltid skal ta initiativ.

Lenke til kommentar

jeg ble dumpet avd en forrige kjæresten min på sms på en mandag. dette etter å ha tilbragt hele helgen på besøk hos meg. feigheten lenge leve.

 

Myst: har opplevd det samme som deg flere ganger selv. om gutter gjør likeledes vet jeg ingenting om men jeg regner nesten med at du vil finne slikt blandt oss også.

Lenke til kommentar

Leit å høre ilpostino. Ja det gjør vi sikkert, som darkness sier, så kommer det veldig an på personlighet. Jeg har da vært såpass uheldig og møtt en kald front. Men tror den skal bli ganske varm med en annen person. Jenter med stor byste, de er godt å varme seg mot. Hehe.

Lenke til kommentar

Etter jeg gikk ut av et 2,5 år langt forhold for 1,5 år siden har de fleste "forholdene" jeg har hatt til andre endt i ingenting. Såklart, det er dritkjipt. Det gjør vondt når det ikke blir noe med en person man bare vil ha for seg selv. Men jeg hadde det jo fint, morro og gøy med de så lenge det varte. :)

No pain, no gain. Da var de kanskje ikke rett for meg alikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...