Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Verden er faktisk liten, jeg opplevde akkurat det samme for et par uker siden. Møtte en ny jente på nettet og fikk god kontakt på kort tid (god tone og flørting) og bestemte for første treff. Ho passet også på en valp den kvelden, så jeg var optimist og dro. Men for en kveld, han satt ikke i ro, bjeffet og tisset. Fikk ikke ett minutt med jenta. Pga den hunden fikk jeg ikke gjort et godt inntrykk og nå har samtalene våre minket drastisk. Tror ikke det blir lenge til hun avslutter kontakten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk vite i kveld at ei dame jeg liker ganske godt likte meg også ganske godt for ikke så lenge siden, men nå sa hun noe sånt som : "innerst inne tror jeg at eg bare liker deg som en venn.. jeg klarer dessverre ikke å se for meg oss to sammen.. det er sånn jeg tenker akkurat her og nå." But god damd, the kicker : Bestevennen min er bestevenninnen hennes, altså samme damevenn. Og den damevennen sa til meg at hun jeg likte bare likte meg som en venn, but that was when she actually liked me as something more..!

Damer altså.. men er det fortsatt håp med hun jeg liker ?

Du får være litt frempå og prøve å overbevise henne da ;)

Vi ble sammen den 29. februar. Skuddår i år. Fantastisk. :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_mhm

Hei!

 

veit ikke hvordan jeg skal forklare dette, men på torsdag vart jeg sammen med ei jente jeg egentlig har likt ganske lenge, og har en anelse om at hu har likt meg i noen år nå:p . ho har skilte foreldre og bor ikke i nærheten av meg lengre :/ men denne uka her skal hun hjem til mora, for ho skal på utplassering i ei uke. så tenkte jeg at vi skulle finne på noe sammen. men har ikke peiling på hva jeg skal finne på :( bor i ei lita bygd så er ikke så mange utesteder vi kan gå på. har tenkt og spørre om hu har lyst å komme hjem til meg, der vi eventuelt kan se en film? men etter filmen er ferdig så har jeg STORE problemer om å finne på noe å snakke om :/

 

håper dere kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Gjest Per den usikre

Hei. Jeg er sammen med ei jente, vi har vært sammen i snart to mnd, vi er begge 16, hvis det er viktig.

I starten gikk alt så bra, føler forsåvidt at det går sånn passe enda, helt til hu begynte å ta kontakt med en annen gutt, som hu var utro med, eller utro og utro, hu kyssa han, og nå angrer hun.

Jeg har tilgitt henne for det, men etter det har hun vært så usikker på hva hu vil. Det ene øyeblikket vil hu ha meg, det andre ikke . Hu er ganske god i fotball, så trener 4 ganger i uka, da sier hu at hu ikke har tid til noen kjæreste.. Problemet er at jeg er stupforelska i hu, selv om hun er usikker:/ Noen som har eventuele tips/råd til hva jeg kan gjøre? Vil ikke miste hun :)

Lenke til kommentar
Gjest PER USIKKER
Ja, dessverre så er mitt tips å bite i det sure eplet og gi opp hele prosjektet. Det kommer garantert ikke til å vare, og jo lengre du drøyer det ut, jo vondere blir bruddet.

 

Nei, det er det jeg er stygt redd for og:// Men må jo nesten prøve, ett tips ? :)

Lenke til kommentar

Vis henne at du ikke kan tråkkes på. Lev ditt eget liv uten å dilte etter henne. Kanskje hun da blir mer interessert. Det viktigste er i hvert fall å ikke godta utroskapet hennes og bare tilgi og tilgi, for da vil det garantert skje igjen. Om du føler deg veldig sjalu, så prøv å ikke vis det så godt. Det skaper også bare trøbbel.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Arne_*

skjønner poenget ditt :) Men hu sier hun er helt ferdig med han gutten nå, og at hu bare vil ha meg. Problemet er at hu "mister følelser"... huff

 

Dama mi har nettopp pult en annen fyr. det er slutt mellom oss,hater han fyren ! Hjelper det å knuse trynet hans litt? for min egen del altså :)

 

##dobbelpost slått sammen av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gjest_mhm_*
Småsnakk kan ikke forberedes på forhånd, det tar du bare på sparket. Kan jo hende hun snakker masse også, da kommer det jo helt av seg selv.

 

Ja, men sist jeg var med ho var d ganske stille :/

 

noen tips om hvilken film som vi kan se? tror ho liker lit skummle filmer:P

 

tipstips? :p

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje jeg tenke for mye. At jeg muligens forvirrer meg selv. Når vi er fysisk sammen greier han knapt å la være å ta på meg. Men.. Dagen etter første gang det skjedde noe mellom oss, fikk jeg masse sms med "Søta, heita, ´vil se deg igjen asap´" osv. Men siden det har jeg ikke hørt så altfor mye fra han. Dette var forrige uke. Natt til lørdag sov jeg over hos han, og ting var kjempekos. Når jeg dro på dagen etter sa han at vi burde prøve å sees til uken, siden ting ble litt rot når vi skulle treffes forrige gang.

Sendt litt sms idag da. På mitt intiativ.

 

Tenker jeg for mye? :p

Lenke til kommentar

Du tenker som meg PenisTrygve. For mye :p

 

Jeg liker veldig godt å få meldinger fra dama, gjerne hele dagen lang! Men av og til går det en stund før jeg får melding, og da begynner jeg å tenke.

 

Men når vi er sammen, er det et fyrverkeri av følelser :D

 

Bare jeg som er paranoid av natur, dessverre

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bobla_*

Hei

 

Skal treffe dama igjenn i mårra, tenkte jeg skulle finne på noe. men har ikke så mange ideèr. men siden hu ska hjem til meg så kan vi se en film? har dere noen bare filmer som kan egne seg? tror hu liker litt skummle filmer :p

også hva mer enn film? :/ damn, er så jævla vansklig å finne på ting, så tenkte dere som er erfarne med dette kunne komme med noen ideèr? (er første dama jeg vil prøve og holde seriøs/langt forhold så har lyst å lage et bra inntrykk)

 

MANGE TAKK TIL ALLE SOM BIDRAR, setter pris på det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...