Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym_wtf

Haha! Luksusproblem. Er forelsket(/betatt) i 5 jenter på en gang. Vet ikke hvem jeg vil satse på. Hva faen skal jeg gjøre? :p

 

(Helt seriøst: aner ikke hva jeg skal gjøre. Har vurdert å ha et lotteri eller noe sånt)

Lenke til kommentar
Haha! Luksusproblem. Er forelsket(/betatt) i 5 jenter på en gang. Vet ikke hvem jeg vil satse på. Hva faen skal jeg gjøre? :p

 

(Helt seriøst: aner ikke hva jeg skal gjøre. Har vurdert å ha et lotteri eller noe sånt)

Hun med de største puppene :yes:

Hahaha. Jeg vil heller si: Den som du føler deg mest vell sammen med. Den du føler at du ikke må jåle deg til for, den du kan være deg selv sammen med. Det er det beste valget, vil nå jeg si :)

Lenke til kommentar
Sant nok. Men ingenting er sikkert enda. Men shit - jeg har blitt betatt før, men denne gangen ble jeg sjarmert langt ned på knær. Jeg må ha han.
Søtt. Kan ikke helt si at det samme gjelder her, jeg bare vet at jeg vil han skal holde rundt meg og være snill med meg. Jeg må ikke, jeg bare vil så mye at det gjør litt vont. Ah, eneste negative ved å være betatt er at jeg får så latterlig dårlig selvtillit til utseendet mitt når jeg er det. :p
Lenke til kommentar
Gjest anonymforumbruker

er slaget tapt når hun sier hun ikke har de følelsene for meg og setter veldig godt pris på meg som venn?

 

men hun fortsetter med å være samme jenta. nesten så hun tar mer kontakt nå !

Lenke til kommentar
Hold deg unna henne, du kommer bare til å bli mer såret. Og si det til henen at du har følelser for henne og vil bli kvitt de før dere henger så mye sammen igjen.

 

Ikke vits å håpe at det kan bli noe, mulig hun kommer tilbake til deg senere men ha tålmodighet til så skjer.

 

 

qft. her er det bare å ta bena fatt og løpe sin vei.

Lenke til kommentar

Jeg liker/likte skikkelig godt en utrolig søt jente og for noen timer før jeg skrev dette så var jeg på Disco og jeg så etter henne og når jeg fant henne sto hun og klemte på en annen .

Tror du det ble hjertesorg på meg ?.

Nope, det var bare risting på hode og gå videre er ikke så vanskelig å finne seg jente på fylkets største skole.

Så da stakk jeg bort til kompisen min og en gjeng han er med ikke så vanlige folk.

Vi kan si politi'et var inne i bilde og rektor banking....

 

Gjor ikke noe selv holdt meg litt på avstand tror jeg er allergisk mot røyk. (alvorlig)

Endret av Paystation Home
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...