Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har vært på kino med et vennepar i kveld. med var også ei tidligere kollega av han. vi skulle i samme rettning så hun ventet på min bane og tok den sammen med meg (jeg skulle av 3 stasjoner etter henne). hun kunne ta så å si alle banene men ventet en god stund slik at hun kunne ta følge med meg. skravla gikk mens vi ventet og jeg synes hun var skikkelig søt.

 

jeg spurte "selvfølgelig" ikke om nummeret hennes men vi snakket om at hun skulle være med på kino neste gang jeg skulle på kino med en av de i venneparret.

 

viste sånn cirka hvor hun bodde og har nå funnet henne på telefonkatalogen. (er iallefall ganske sikker på det ut ifra hvordan hun beskrev hvor hun bodde iallefall). hun får sikkert helt noia hvis jeg sender henne en sms så bør vel vente til neste gang vi sees irl med å få nummer.. .

Lenke til kommentar

Jada, nå fikk jeg akkurat vite at dama jeg har hatt noe på gang med over flere måneder var rundt å pulte på en fest i går. Akkurat det jeg trengte når jeg begynte å bli litt glad igjen. Hun har drevet på slik før også, men trodde hun hadde endret seg og lært av hva hun hadde gjort før, men det hadde hun tydeligvis ikke. Så nå har jeg bestemt meg for å kutte kontakten helt med henne, og ignorere henne totalt. Orker ikke mer av henne, rett og slett slik som hun driver på.

 

Måtte bare få sagt det til noen, da jeg faktisk hadde litt følelser for denne dama :/

 

(Poster som gjest fordi folk jeg omgås kjenner min identitet på forumet)

Lenke til kommentar
Jada, nå fikk jeg akkurat vite at dama jeg har hatt noe på gang med over flere måneder var rundt å pulte på en fest i går. Akkurat det jeg trengte når jeg begynte å bli litt glad igjen. Hun har drevet på slik før også, men trodde hun hadde endret seg og lært av hva hun hadde gjort før, men det hadde hun tydeligvis ikke. Så nå har jeg bestemt meg for å kutte kontakten helt med henne, og ignorere henne totalt. Orker ikke mer av henne, rett og slett slik som hun driver på.

 

Måtte bare få sagt det til noen, da jeg faktisk hadde litt følelser for denne dama :/

 

(Poster som gjest fordi folk jeg omgås kjenner min identitet på forumet)

 

Oida. Føler med deg - og jeg vet hvordan det er. Eksen min hadde sex med en random fyr på en fest som jeg også var på. Fikk vite om dette via jungeltelegrafen fra soverommet og ned til stua. Jævlig? Jada.

 

Men opp med haka - det går nok bedre etterhvert, skal du se. Det er maaaange fisk i havet :)

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar
Jada, nå fikk jeg akkurat vite at dama jeg har hatt noe på gang med over flere måneder var rundt å pulte på en fest i går. Akkurat det jeg trengte når jeg begynte å bli litt glad igjen. Hun har drevet på slik før også, men trodde hun hadde endret seg og lært av hva hun hadde gjort før, men det hadde hun tydeligvis ikke. Så nå har jeg bestemt meg for å kutte kontakten helt med henne, og ignorere henne totalt. Orker ikke mer av henne, rett og slett slik som hun driver på.

 

Måtte bare få sagt det til noen, da jeg faktisk hadde litt følelser for denne dama :/

 

(Poster som gjest fordi folk jeg omgås kjenner min identitet på forumet)

Du gjør nok lurt i å drite i hun. Er sikkert vanskelig i begynnelsen, og du kan komme til å tenke at du skal prøve igjen, men ikke gjør det. Det fins 3mrd damer å velge mellom, ingen grunn til at hun skal være noe bedre valg enn noen andre.

Lenke til kommentar
viste sånn cirka hvor hun bodde og har nå funnet henne på telefonkatalogen. (er i alle fall ganske sikker på det ut ifra hvordan hun beskrev hvor hun bodde i alle fall). hun får sikkert helt noia hvis jeg sender henne en sms så bør vel vente til neste gang vi sees irl med å få nummer.. .

Hehe gule sider er morro på kjedelige dager :p.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Jada, nå fikk jeg akkurat vite at dama jeg har hatt noe på gang med over flere måneder var rundt å pulte på en fest i går. Akkurat det jeg trengte når jeg begynte å bli litt glad igjen. Hun har drevet på slik før også, men trodde hun hadde endret seg og lært av hva hun hadde gjort før, men det hadde hun tydeligvis ikke. Så nå har jeg bestemt meg for å kutte kontakten helt med henne, og ignorere henne totalt. Orker ikke mer av henne, rett og slett slik som hun driver på.

 

Måtte bare få sagt det til noen, da jeg faktisk hadde litt følelser for denne dama :/

 

(Poster som gjest fordi folk jeg omgås kjenner min identitet på forumet)

 

 

Du har nok tatt en bra beslutning og gratulerer med den! :thumbup:

Livert er for kort til å drive på med folk som får en til å kjenne seg nede!

Du fortjener bedre! :yes:

Lykke til og stå på!! Det fins massevis av søte jenter der ute jo, og nå er det snart vår juhuu!!! :new_woot:

Lenke til kommentar

Spurte ut hun damen på jobben idag, lurte på om vi ikke kunne finne på noe til helga når hun hadde fri. Da sa hun at hun ville bruke tid med datteren sin, noe som jeg forstår veldig godt da hun knapt ser henne med all jobbingen, men jeg ble vel avvist igjen. Skjønner meg ikke på henne, her om dagen var jeg innom å kjøpte noe når hun jobbet kvelden og da spurte hun om jeg ikke ville bli med inn å prate. :dontgetit: . Kan jo hende jeg legger for mye i sånt. Var hun interessert hadde hun vel sagt "får ta det en annen gang" e.l.

 

*slå på noe air supply og sitte i mørket*

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*
Heisann,

Jeg liker en jente på skolen og er nesten blitt betatt av henne, men problemet er at hun har en type. Vi har ganske god kontakt med hverandre og ble ordentlig kjent for et par måneder siden, og da hadde vi lange samtaler med hverandre som varte i flere timer hjemme hos hverandre, og nå var jeg sikker på at og typen hennes omtrent hadde gitt opp, men rett etterpå så forteller hun meg at hun og typen har bestilt en ferie sammen, og det gjør jo meg veldig forvirret. Etter dette falt litt fra hverandre,og det er ikke ofte jeg ser henne på skolen, men de gangene vi enten har fag sammen eller møtes, så gir hun meg ofte korte blikk og noen ganger merker jeg at hun stirrer på meg. Har gitt henne et par småhint om at jeg liker henne, og for ikke så lenge siden fikk jeg en melding der det sto "glad i deg, jeg *navn*". Nå nylig spurte hun meg om jeg ville være med på aerobic sammen med henne, men sa nei i og med at jeg ikke orker å være usikker lenger, og har nesten lyst til å gi opp denne jenta, men innerst inne har jeg sterke følelser for henne, så er jo ganske vanskelig dette her. Uansett så er dette bare en veldig liten del av hele historien, men er vel det viktigste tenker jeg.

 

Vil hun egentlig noe mer med meg eller er jeg bare en hun kan støtte seg på når det går dårlig med kjæresten? Blir utrolig frustrert og det er ikke så gøy når man selv utvikler ganske sterke følelser for personen. Begge er forresten 19.

 

*Bump*

 

Noen som har en formening om situasjonen min? :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...