Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Toth: Hvis han hadde en god unnskyldning hadde jeg selvsagt ikke reagert slik jeg gjorde, men det eneste han skulle gjøre mellom ti og tolv var å spise + se "kongen av queens". Etter KAQ ble han alt for trøtt, og derfor kom han ikke. Og jo, jeg hadde lagt meg mye tidligere hvis jeg visste at han ikke kom. Prinsippet er ikke at jeg fikk sovet mindre, men det at han brøyt en avtale uten god grunn og beskyldte meg for å være umoden når jeg ble sur. Jeg hadde venta og gleda meg til å se han, det er få ting som er verre enn å "get all excited" også bli skuffet på den måten. Hvis du fortsatt mener at jeg "overdriver plenty" så er det nok noe i det, jeg hadde aldri skrevet innlegg her hvis jeg var sikker i min sak.

Du nevnte ikke at han kalte deg umoden for det da.. Det gjør det ganske annerledes, jeg tenkte fra mitt synspunkt.. Jeg ville sagt beklager og jeg skal gjøre opp for det istedet.. Da hadde jeg syns det ble feil å bli mer enn skuffa.

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg er helt enig med deg, jeg hadde også blitt sur. Kanskje ikke forbanna, men såret og deppa inni meg, som da ville endt med at jeg reagerte iltert mot han. Det er irriterende når noen finner på unnskyldninger for å ikke komme i siste liten, bare fordi de ikke gidder. Det er avtalebrudd og når man har gledet seg så er det sårt for alle vil jeg tro når personen ikke møter opp, og spesielt når det er kjæresten det er snakk om!

 

Jeg forsov meg en dag jeg skulle ta bussen og besøke ekskjæresten min (mens vi fremdeles var sammen) og han ble kjempesur når han fikk høre at jeg hadde mistet bussen så helgen vår ble ødelagt. Og enda var ikke det min "feil", det var vekkerklokken som hadde stoppet over natta (strømbrudd, og idiotisk klokkeradio, den tiden er OVER, nå bruker jeg vanlig vekkerklokke). My point being: Det er lett å reagere med irritasjon når man blir såret, fordi man ikke får være sammen med den man er glad i.

 

Så egentlig burde han ikke kalle deg umoden! Han burde skjønne at grunnen til at du ble irritert er at du er såpass glad i han at du ble lei deg for at du ikke fikk treffe han. Det er bare en positiv ting, hadde vært verre om du ignorerte at han ikke kom... da ville du tatt han for gitt. Virker nesten som at han tar deg for gitt da, når han ikke orket å dukke opp...

 

huff, jeg tror jeg forskrev meg i dette innlegget. Beklager.

Endret av Teovina
Lenke til kommentar

Det er ei jente som jeg jobber med(hun er 25 jeg er 21) som jeg har fått kontakt med, har spurt henne ut tidligere men da fikk jeg til svar at hun ikke hadde tid, men hun sa det liksom med ett lurt smil. Til forsvar jobber hun veldig mye + at hun er alene mamma, håper jo egentlig hun faktisk sa sannheten å ikke bare avviste meg veldig pent.

 

Vi kan ofte stå å prate etter jobben så lenge at hun glemmer bussen å slikt og det er ikke normalt(for meg ihvertfall) at ei såpass flott dame vil stå å preke med meg slik så jeg legger kanskje mer i det enn jeg burde.

Er det flere andre på jobb er hun veldig profesjonell osv, men kommer vi på 2 manns hånd blir hun en helt annen og åpner seg veldig opp.

 

Det er veldig irriterende, jeg har blitt skikkelig nervøs for å prøve å be henne ut igjen nå da jeg fikk "nei" forrige gang, vil egentlig ikke ødelegge noe da vi jobber ofte sammen men klarer ikke å stoppe å tenke over hvor fantastisk det bare hadde vært å holdt rundt henne.

 

huff :ermm: .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Jeg hadde en lignende greie med ei dame på en tidligere jobb. Vi ble sånn kjempevenner og gikk sammen hjem hver dag (til nationaltheatret da hvertfall) og tulla og hadde det artig på jobben. Men så ba jeg henne med på kino en dag, da sa hun hu ikke hadde tid, også ble hun veldig rar en stund. Så kom EI VENNINNE bort til meg en dag og sa at hu egentlig ikke ville være kjærester med meg, men var redd for å såre meg og blablabla så det var best jeg tok ett steg tilbake.

 

Jaha, tenkte jo jeg..sånt gjør jenter i barneskolen, ikke når de blir voksne. Da ble hun bare ingenting for meg igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Forvirra_*

Heisann,

Jeg liker en jente på skolen og er nesten blitt betatt av henne, men problemet er at hun har en type. Vi har ganske god kontakt med hverandre og ble ordentlig kjent for et par måneder siden, og da hadde vi lange samtaler med hverandre som varte i flere timer hjemme hos hverandre, og nå var jeg sikker på at og typen hennes omtrent hadde gitt opp, men rett etterpå så forteller hun meg at hun og typen har bestilt en ferie sammen, og det gjør jo meg veldig forvirret. Etter dette falt litt fra hverandre,og det er ikke ofte jeg ser henne på skolen, men de gangene vi enten har fag sammen eller møtes, så gir hun meg ofte korte blikk og noen ganger merker jeg at hun stirrer på meg. Har gitt henne et par småhint om at jeg liker henne, og for ikke så lenge siden fikk jeg en melding der det sto "glad i deg, jeg *navn*". Nå nylig spurte hun meg om jeg ville være med på aerobic sammen med henne, men sa nei i og med at jeg ikke orker å være usikker lenger, og har nesten lyst til å gi opp denne jenta, men innerst inne har jeg sterke følelser for henne, så er jo ganske vanskelig dette her. Uansett så er dette bare en veldig liten del av hele historien, men er vel det viktigste tenker jeg.

 

Vil hun egentlig noe mer med meg eller er jeg bare en hun kan støtte seg på når det går dårlig med kjæresten? Blir utrolig frustrert og det er ikke så gøy når man selv utvikler ganske sterke følelser for personen. Begge er forresten 19.

Lenke til kommentar
Ba du henne ut med en konkret dag? Isåfall får du jo prøve igjen med "vil du ....... en gang?"

At hun ikke hadde tid den lørdagen betyr ikke hver lørdag, liksom. :)

Jeg sa noe sånt som "Du har ikke lyst å ta en kaffe e.l en dag?". Hun er en veldig voksen person, og sier nok det hun mener. Virker ikke som hun er veldig sjenert. Har prøvd å sende en melding til henne på mobilen på fridager å spørre sporadisk om hva hun driver med osv men får ikke noe svar der. Vil jo ikke virke masete akkuratt heller men.

Lenke til kommentar
Ba du henne ut med en konkret dag? Isåfall får du jo prøve igjen med "vil du ....... en gang?"

At hun ikke hadde tid den lørdagen betyr ikke hver lørdag, liksom. :)

Jeg sa noe sånt som "Du har ikke lyst å ta en kaffe e.l en dag?". Hun er en veldig voksen person, og sier nok det hun mener. Virker ikke som hun er veldig sjenert. Har prøvd å sende en melding til henne på mobilen på fridager å spørre sporadisk om hva hun driver med osv men får ikke noe svar der. Vil jo ikke virke masete akkuratt heller men.

Sorry mac, men i det minste i mine ører, om du spør om "en kaffe en dag", og hun svarer at hun aldri har tid til det... Da har du blitt høflig avvist. Alle mennesker i verden har tid til en kaffekopp innimellom.

Lenke til kommentar
*snip*

Så egentlig burde han ikke kalle deg umoden! Han burde skjønne at grunnen til at du ble irritert er at du er såpass glad i han at du ble lei deg for at du ikke fikk treffe han. Det er bare en positiv ting, hadde vært verre om du ignorerte at han ikke kom... da ville du tatt han for gitt. Virker nesten som at han tar deg for gitt da, når han ikke orket å dukke opp...

 

 

Det var selvfølgelig første tanken min og derfor jeg ble dritsur, men jeg fikk roet meg ned dagen etterpå og skjønte at jeg overreagerte. Når man har vært sammen i ett år ser man ikke på forhold svart/hvitt... av og til er man bare trøtt :) Uansett, takk for svar

Lenke til kommentar
Ba du henne ut med en konkret dag? Isåfall får du jo prøve igjen med "vil du ....... en gang?"

At hun ikke hadde tid den lørdagen betyr ikke hver lørdag, liksom. :)

Jeg sa noe sånt som "Du har ikke lyst å ta en kaffe e.l en dag?". Hun er en veldig voksen person, og sier nok det hun mener. Virker ikke som hun er veldig sjenert. Har prøvd å sende en melding til henne på mobilen på fridager å spørre sporadisk om hva hun driver med osv men får ikke noe svar der. Vil jo ikke virke masete akkuratt heller men.

Sorry mac, men i det minste i mine ører, om du spør om "en kaffe en dag", og hun svarer at hun aldri har tid til det... Da har du blitt høflig avvist. Alle mennesker i verden har tid til en kaffekopp innimellom.

Ja er vel det jeg begynner å innse. Er veldig kjedelig da jeg må se henne ofte på jobben, men det går vel over >_<.

Lenke til kommentar

Prada 8: Jeg er enig med deg. Hadde min kjæreste gjort det der hadde jeg blitt rimelig irritert! Jeg HATER når venner/kjærester bryter avtaler eller er for seine. i alle fall hvis de sier i fra 5 min før, når de har hatt hele dagen. Please.. Ikke kom å gi meg dårlige unnskyldninger liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...