Xecuter Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Selv har jeg ikke noe til overs for valentines og syntes det er en smule overfladisk, men hvis jenta mi liker dagen hadde jeg nok funnet på noe - for å gjøre henne glad. Kan bare komme positive ting ut av det. + Jeg hadde fått dobbel treatment tilbake på måten jeg liker å feire ting My point exactly! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg fikk verdens søteste ValentinsPM i dag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 EID, lars! Jeg fikk dikt. "Ida er kul Ida er rå Og jeg vil gjerne se deg uten BH." Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ha! Den slår jeg lett. Jeg fikk denne på msn: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kanskje med unntak av de som har dame, som vet at de må gjøre noe for å glede deres bedre halvdel. Gjelder kun for fjortisser + amerikanere. Bitterheten din er veldig veldig dårlig skjult Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Her er et fint Valentine-greeting dere kan skrive på kort til dama/typen: "I will love you until the day you die And everafter Because dead chicks don't say no" Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Tjohei! Da skal jeg hente madammen på toget om litt over 2 timer!!! Gleder meg noe inni granskauen Fikk ikke tilbragt Valentines sammen, så vi tar igjen det tapte i dag Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Tjohei! Da skal jeg hente madammen på toget om litt over 2 timer!!! Gleder meg noe inni granskauen Fikk ikke tilbragt Valentines sammen, så vi tar igjen det tapte i dag Jaja, er noen som har det......... Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Søt gutt på jobben min... Jobbdagen blir så mye bedre da. Lenke til kommentar
Jasonz Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 hater kjærlighet. hater det så intentst at det brenner. lager bare et dypt svart hull i sjelen min som aldri kan fylles. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Haha, jeg tror ikke Blåbar er bitter, er helt enig med han/henne: Valentine er for fjortisser og wannabe-amerikanere. Endret 16. februar 2008 av prada8 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jaja, dere om det Må være kjipt å ikke kunne kose seg sammen i frykt for å være fjortis eller wannabe-amerikaner.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jaja, dere om det Må være kjipt å ikke kunne kose seg sammen i frykt for å være fjortis eller wannabe-amerikaner.. I do agree. Jeg synes valentines day er noe stort tull egentlig, men hvorfor ikke sende et kort til kjæresten min, når jeg vet hun blir glad for det? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg kan kose meg med kjæresten min når jeg vil, ikke etter hvilken dato det der. Hvis partenren deres forventer noe av dere på den dagen forstår jeg hvorfor dere gjør noe ut av det, men verken jeg eller typen er slik. Thank god for that. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Man TRENGER ikke en spesiell dag for å feire kjærligheten, men når den allerede finnes, hvorfor ikke feire den? Ikke kom med "det er fjortiss" eller "wannabe-amerikaner", for det er så ufattelig idiotisk og ikke et gyldig argument en gang. Dagen har eksistert lengre enn USA har gjort. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke gyldig? Det er et glimrende argument.Dagen er til for å selge mer blomster og hjerter. Syns det er myye mer spesielt hvis kjæresten sender meg et kort eller gir meg en rose en "vanlig" dag, bare fordi han føler for det, ikke fordi alle andre gjør det og det står på wikipedia at det er kjærlighetens dag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Julen er isåfall også til for å bare selge varer til massene. For ikke å snakke om sommerferien, barn skal jo selvfølgelig ha IS! EDIT: Og lørdagen, DEN er en skikkelig kommersdag, lørdagsgodteri og ekstra god og dyr middag. Huff! Mitt poeng, for de som ikke tar ting med en gang, er at DAGENE var der før markedet startet å kommersialisere de. Endret 16. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jul er til pga religionen, selv om veldig mange glemmer dette. Og sommerfeiren og lørdagen er til for å ta fri fra en ellers hektisk hverdag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Og Valentines day originalt er til for å sette pris på kjærligheten . Hovedpoeng: Markedet forsøker å tjene penger på alle dagene, og det ødelegger ikke selve dagen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Jul er til pga religionen, selv om veldig mange glemmer dette. Og sommerfeiren og lørdagen er til for å ta fri fra en ellers hektisk hverdag.Og valentinsdagen er ikke pga religion? Get your facts straight, missy(: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå