Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_unsure

Det er en jente på skolen som går på en annen linje enn meg hvilket gjør at jeg aldri ser henne i noen timer osv, men jeg liker henne skikkelig godt av en eller annen grunn, ikke bare er hun fysisk veldig tiltrekkende, men hun er veldig jordnær og er litt annerledes, hun er av polsk opprinnelse tror jeg. Så vidt jeg vet er hun ikke sammen med noen.

 

Uansett, poenget er at jeg har aldri pratet med henne før, men jeg bare MÅ få henne med noe noe, hva det er vet jeg heller ikke, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal si når jeg tar kontakt med henne, så det eneste jeg venter på er et øyeblikk hvor jeg møter henne i gangen elns så jeg får bare stoppet henne og pratet litt oss to.

 

Noen forslag, hva kan jeg si osv?

 

Hun var med på noe skoleopplegg som alle på skolen så, så jeg tenkte jeg kunne kanskje innlede det med noe sånt som at jeg så henne der, og at jeg syntes hun var flink osv

Lenke til kommentar

Hei folkens! Vet ikke om noen her husker meg, er en god stund siden jeg var her sist. Men jeg er da Teovina. Kanskje det vil hjelpe på hukommelsen å si at jeg var den andre eksen til Arinomi *kremt* som han slo opp med i mai 2007. Ok, til saken :p

 

Jeg fikk meg nesten date til i morgen. Valentines Day har alltid vært sur for meg, for jeg har aldri hatt date på dagen. Tror ikke jeg og Arinomi datet den dagen selv om vi var sammen den 14. februar i fjor. Valentines Day har kun vært en irritere påminnelse om at jeg ikke har kjæreste hvert år utenom 2007.

 

Men jeg var så heldig å møte en gutt på byen for noen uker siden, danset og flørtet med han og han var så kjekk og virket svært interessert. Jeg gav han telefonnummeret mitt, og siden har vi pratet på sms og msn ^^ Det eneste plagsomme er at han går ingeniørutdanning i militæret, 2 timer unna Tromsø hvor jeg bor og er student nå. Han sa at han gjerne skulle vært daten min til Valentines Day, men han hadde bestilt flybilletter hjem til familien disse dagene for lenge siden :( Svært synd, men vi skal treffes og gå ut sammen neste gang han besøker Tromsø :) Jeg er så glad, endelig er jeg på flørtern, det har jeg ventet lenge på!

 

Så mitt spørsmål: Noen forslag til hva vi kan finne på når vi går ut sammen? Første date? Jeg har liksom aldri hatt en skikkelig "første date" når man så vidt kjenner hverandre, bare noen uker med sjelden msn. Glad for tips!!

Lenke til kommentar

eeh, nei.. Selvfølgelig kan vi ikke det!!

Neida, jeg bare tulla. Men jeg tenkte det kanskje var litt kos for kjæresten min å se at jeg hadde skrevet "jeg elsker deg" her, fordi jeg sånn ca aldri beveger meg utenfor musikktrådene på diskusjon (det blir en liten overraskelse på selveste valentines dagen, skjønner du?!)

Lenke til kommentar
Bah jeg hater å være singel... Håper det kommer noen snart!

 

Kunne ikke vært mer enig der, gitt. 6 måneder siden jeg hadde kjæreste nå. Det er triste greier ... :( Spesielt i dag.

 

Ja, men så er jo du jente. :p Tipper at for de fleste gutter så er det bare torsdag 14. februar i dag. Kanskje med unntak av de som har dame, som vet at de må gjøre noe for å glede deres bedre halvdel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...