Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Jenta_*

Så godt kjenner jeg han, at jeg vet han ikke er ute etter "kos og napp" som du så fint kalte det=P Nei, nå tror jeg faktisk jeg har fått manna meg opp nok her! Får bare finne den rette anledningen (msn here I come!) og spørre om han faktisk liker meg.

 

Wish me luck! Kanskje jeg stikker innom og sier hvordan det gikk (hvis jeg tør å gjennomføre det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er spent på hva vi skal finne på i morgen, jeg :)

Først til jordmor i hvert fall. Så får vi kose oss etterpå med å spise ute, tenker jeg.

Er vel ikke så lenge igjen nå? Når er termin?

 

Egentlig 20. mars, men leger/jordmødre er ikke i stand til å få med seg at det er skuddår i år, så de mener det er 21. mars :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undrende_*

Hva hadde jentene her inne trodd om en langstilket rose og et pent egen skrevet kort til valentinsdagen? :)

Har ikke lyst til å gjøre så fryktelig mye ut av dagen, men bare en liten påmindelse at jeg er glad i henne.

Hva tycks?

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke vært med madammen i morgen på Valentines. Det suger. Skikkelig!

 

Men hun kommer hjem på fredag, og da tar vi det heller da :) Tar vel sikkert også en lengre telefonsamtale på torsdagen :)

 

Tenkte å kjøpe en stor og fin bukett med roser (muligens hvite og røde, eller evt bare røde), lage det hun vil ha til middag, mekke litt levende lys, og rett og slett gjøre ting litt romantisk ! Har også kjøpt billetter til Dagfinn Lyngbø sittt nye show :) Men det er nå presang til meg selv også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...