Gjest Guest_Jenta_* Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Så godt kjenner jeg han, at jeg vet han ikke er ute etter "kos og napp" som du så fint kalte det=P Nei, nå tror jeg faktisk jeg har fått manna meg opp nok her! Får bare finne den rette anledningen (msn here I come!) og spørre om han faktisk liker meg. Wish me luck! Kanskje jeg stikker innom og sier hvordan det gikk (hvis jeg tør å gjennomføre det). Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vil ikke akkurat anbefale å kjøre over msn. Ansikt til ansikt er nok en mye bedre løsning. Særlig med tanke på hvor fort det kan bli oppfattet som useriøst eller i verste fall en spøkaktig greie. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg hater at jeg ikke greier å glemme. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg hater at jeg ikke greier å glemme. Gi det tid, det ordner seg alltid på slutten. Jeg må også glemme, men det går nok bra Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg hater at jeg ikke greier å glemme. du er ikke den eneste som sitter i den båten. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er egentlig ingen trøst. =P Selv om det kanskje var for det beste at han flyttet, så tenker jeg bare mer og mer på det. "Tenk om". Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gi det litt tid. Til slutt så tenker du på det som en god erfaring og herlige minner, i stedet for at du savner han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Valentines day i morgen og jeg får ikke vært med fruen Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Valentines day i morgen og jeg får ikke vært med fruen ikke jeg heller... men var med fruen i går ivartfall, og spiste middag ute bedre enn ingenting Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg hater at jeg ikke greier å glemme. Det er du ikke aleine om -.- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Får ta det igjen på fredag og utover vinterferien! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er spent på hva vi skal finne på i morgen, jeg Først til jordmor i hvert fall. Så får vi kose oss etterpå med å spise ute, tenker jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er spent på hva vi skal finne på i morgen, jeg Først til jordmor i hvert fall. Så får vi kose oss etterpå med å spise ute, tenker jeg. Er vel ikke så lenge igjen nå? Når er termin? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg hater at jeg ikke greier å glemme. Det er du ikke aleine om -.- *Gi en stor trøstende klem til begge* Å glemme er ikke alltid det viktigste vet dere... det viktigste er at nye ting skjer, nye fine ting . Da er det at man skal måtte glemme ikke noe man tenker så mye på lengre.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er spent på hva vi skal finne på i morgen, jeg Først til jordmor i hvert fall. Så får vi kose oss etterpå med å spise ute, tenker jeg. Er vel ikke så lenge igjen nå? Når er termin? Egentlig 20. mars, men leger/jordmødre er ikke i stand til å få med seg at det er skuddår i år, så de mener det er 21. mars Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undrende_* Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva hadde jentene her inne trodd om en langstilket rose og et pent egen skrevet kort til valentinsdagen? Har ikke lyst til å gjøre så fryktelig mye ut av dagen, men bare en liten påmindelse at jeg er glad i henne. Hva tycks? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det enkle er ofte det beste, og de 2 tingene du har valgt til nå er en sikker vinner. Selv tror jeg det blir mye det samme, men med en ekstra god middag jeg lager selv til oss eller noe. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Selv tror jeg det blir mye det samme, men med en ekstra god middag jeg lager selv til oss eller noe.Det er kjipt å være langt unna kjæresten på en sånn dag.. Selv om jeg egentlig synes valentinsdagen er noe stort tull. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg hater at jeg ikke greier å glemme. Det er du ikke aleine om -.- Dere sier noe der. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg får heller ikke vært med madammen i morgen på Valentines. Det suger. Skikkelig! Men hun kommer hjem på fredag, og da tar vi det heller da Tar vel sikkert også en lengre telefonsamtale på torsdagen Tenkte å kjøpe en stor og fin bukett med roser (muligens hvite og røde, eller evt bare røde), lage det hun vil ha til middag, mekke litt levende lys, og rett og slett gjøre ting litt romantisk ! Har også kjøpt billetter til Dagfinn Lyngbø sittt nye show Men det er nå presang til meg selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå