Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan da ikke være det. Forumet har jo vært her i tiår. Sikkert mange som har giftet seg, men ikke annonsert det her. ;)

det er sikkert mange av forumets brukere som har giftet seg, men at begge to er registrerte brukere og aktive her på forumet....?

:hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Det kan da ikke være det. Forumet har jo vært her i tiår. Sikkert mange som har giftet seg, men ikke annonsert det her. ;)

det er sikkert mange av forumets brukere som har giftet seg, men at begge to er registrerte brukere og aktive her på forumet....?

9041155[/snapback]

Ja, der har du kanskje et poeng. Da er sannsynligheten for at dette var det første giftemålet ganske stor. :)

Lenke til kommentar

9041155[/snapback]

Det har vært, og sikker fortsatt er, en del par her på forumet. Men det med gifting er jeg usikker på. Artig at de faktisk møttes her på forumet :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for hyggelige kommentarer og gratulasjoner.

Jeg går egentlig ut i fra at vi var det første forumekteparet, med tanke på at vi faktisk møttes her, ja.

Vi flytter kanskje nærmere Oslo etter hvert, så da kan det bli mange forumtreff i Oslo ;) Vi får se hva det blir til. Vi kommer i hvert fall til å jobbe i Oslo begge to fremover.

Lenke til kommentar
Huff. De tre siste dagene har gått alt for fort. Så deilig å ha besøk! :love:

9045601[/snapback]

Snakker du om hun du var på date med? Fortell, fortell!

Jeg har kommet frem til at jeg liker å være singel. Jeg har lenge savnet trygghet og 'faste' forhold, men nå har jeg innsett at jeg trives med å fly rundt, selvom det er frustrerende å ikke alltid vite hvordan ting ender. Men jeg er tross alt 18, og mer enn nok av tid. Fremover skal jeg ha det så morro jeg kan til jeg finner en jeg virkelig kan ta det piano med 24/7.

Å være singel er undervurdert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...