Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 er ikke dette det første giftemålet blandt forumbrukere btw? 9041125[/snapback] Det kan da ikke være det. Forumet har jo vært her i tiår. Sikkert mange som har giftet seg, men ikke annonsert det her. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Let's get married! 9041030[/snapback] DEAL! Jeg vil også ha sånn fin shoolee Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det kan da ikke være det. Forumet har jo vært her i tiår. Sikkert mange som har giftet seg, men ikke annonsert det her. det er sikkert mange av forumets brukere som har giftet seg, men at begge to er registrerte brukere og aktive her på forumet....? 1 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det kan da ikke være det. Forumet har jo vært her i tiår. Sikkert mange som har giftet seg, men ikke annonsert det her. det er sikkert mange av forumets brukere som har giftet seg, men at begge to er registrerte brukere og aktive her på forumet....? 9041155[/snapback] Ja, der har du kanskje et poeng. Da er sannsynligheten for at dette var det første giftemålet ganske stor. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 det er sikkert mange av forumets brukere som har giftet seg, men at begge to er registrerte brukere og aktive her på forumet....? 9041155[/snapback] Det har vært, og sikker fortsatt er, en del par her på forumet. Men det med gifting er jeg usikker på. Artig at de faktisk møttes her på forumet Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg vet at det allerede har blitt nevnt, men. Akurat sånn kjole vil jeg også ha! Nydelig... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 DEAL! Jeg vil også ha sånn fin shoolee 9041147[/snapback] Du får betale for den selv. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 9039217[/snapback] Wow, så utrolig nydelige dere er. Gratulerer masse! Jeg sendte dere en tanke der jeg satt gjørmete og lekker på Roskilde. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 @ |Darkness: Dere var utrolig fine sammen. Og du var helt nydelig i den kjolen! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Wow, så utrolig nydelige dere er. Gratulerer masse! Jeg sendte dere en tanke der jeg satt gjørmete og lekker på Roskilde. trenger du være gjørmete for å være lekker da....? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 trenger du være gjørmete for å være lekker da....? 9042021[/snapback] Haha, det hadde hvertfall en effekt på festivalglade gutter. ^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Tusen takk for hyggelige kommentarer og gratulasjoner. Jeg går egentlig ut i fra at vi var det første forumekteparet, med tanke på at vi faktisk møttes her, ja. Vi flytter kanskje nærmere Oslo etter hvert, så da kan det bli mange forumtreff i Oslo Vi får se hva det blir til. Vi kommer i hvert fall til å jobbe i Oslo begge to fremover. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Noen ganger må jeg bare le av hvordan ting ender for folk. Inkluder meg selv. Koselig da. Gratulerer masse. Når kommer det første barnet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det må du nesten spørre storken om Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Når kommer det første barnet? da må det settes opp webcam på fødestuen slik at folket kan følge med på det første hw.no-barnet komme til verden.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja, det høres ut som en fantastisk god idé! Not! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja, det høres ut som en fantastisk god idé! 9042457[/snapback] Fixed! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Huff. De tre siste dagene har gått alt for fort. Så deilig å ha besøk! EDIT; Hun dro hjem tidligere i dag Endret 10. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Huff. De tre siste dagene har gått alt for fort. Så deilig å ha besøk! 9045601[/snapback] Snakker du om hun du var på date med? Fortell, fortell! Jeg har kommet frem til at jeg liker å være singel. Jeg har lenge savnet trygghet og 'faste' forhold, men nå har jeg innsett at jeg trives med å fly rundt, selvom det er frustrerende å ikke alltid vite hvordan ting ender. Men jeg er tross alt 18, og mer enn nok av tid. Fremover skal jeg ha det så morro jeg kan til jeg finner en jeg virkelig kan ta det piano med 24/7. Å være singel er undervurdert. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 *snip* da er vi litt motsatt... hater å være singel... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå