Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg traff en søt jente på byen i dag. :)

Er dere sammen nå da? :p

Nei.

 

Og jeg begynner å bli lei av slike kommentarer :( Jeg blir ikke sammen med den første og beste.

 

Vel, slik jeg har forstått det så har du truffet flere søte jenter? Har ikke lest hele tråden, men det er nå slik jeg har oppfattet det - så da kan det vel neppe beskrives som "den første og beste"? :p

 

Uansett, lykke til videre med denne søte jenta. Skal ut på byen i kveld, men holder meg i skinnet... Selv om jeg er singel nå, ville jeg følt meg utro om jeg rota med noen, siden jeg har noe på gang med ei søt jente.

 

Edit: ikke den samme søte jenta som Arinomi har truffet :p

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar
Er det ikke litt mere macho å si det selv istedet for venninner skal gjøre det? Huff...

 

Slik misforståelse jeg fryktet ja...

 

Assa jeg var bare ute i gangen, så kom venninna opp til meg å bare spurte meg om jeg bare var ute etter å festrote og jeg svarte bare ja sånn i farta... Å si nei vil jo være litt drittsekk...

Hu jeg rota med har type osv fant jeg ut, så mulig derfor hu spurte meg om jeg bare festrota.

Blir nok ikke slik at jeg går gjennom venninna nei, ta det rolig...

 

Mulig jeg la det fram på feil måte, men var ikke ment slik du tror, mulig innlegget kan virke slik... jeg går 1 VGS om det er til hjelp...

 

Den fortjener faktisk hele sangen:

 

Ro, ro, ro din båt

Ta din åre fatt

Vuggende, vuggende, vuggende

Over Kattegat!

 

:p:wee:

 

Jeg rettet meg jo før noen hadde svart...

 

Problemet med at jeg sa "ja" til et forhold senere er jo at jeg ikek vil det... jeg vil være fri, men kan godt rote med henne flere ganger på fest... evt be henne med hjem alene :D

Lenke til kommentar
Er det ikke litt mere macho å si det selv istedet for venninner skal gjøre det? Huff...

 

Slik misforståelse jeg fryktet ja...

 

Assa jeg var bare ute i gangen, så kom venninna opp til meg å bare spurte meg om jeg bare var ute etter å festrote og jeg svarte bare ja sånn i farta... Å si nei vil jo være litt drittsekk...

Hu jeg rota med har type osv fant jeg ut, så mulig derfor hu spurte meg om jeg bare festrota.

Blir nok ikke slik at jeg går gjennom venninna nei, ta det rolig...

 

Mulig jeg la det fram på feil måte, men var ikke ment slik du tror, mulig innlegget kan virke slik... jeg går 1 VGS om det er til hjelp...

 

Den fortjener faktisk hele sangen:

 

Ro, ro, ro din båt

Ta din åre fatt

Vuggende, vuggende, vuggende

Over Kattegat!

 

:p:wee:

 

 

Jeg rettet meg jo før noen hadde svart...

 

Problemet med at jeg sa "ja" til et forhold senere er jo at jeg ikek vil det... jeg vil være fri, men kan godt rote med henne flere ganger på fest... evt be henne med hjem alene :D

 

:!: Ta det med ro. (<- get it? :p:wee:) Bare tuller med deg. :)

 

 

Bra at noen har damer på gang i det minste. :/

Lenke til kommentar

Åh det er så koselig :love:

 

 

Møtte en jente helgen før 1. desember i fjor og lørdag spurte hun: Er du min?

 

 

Ja svarte jeg, etter å ha tenkt litt på det spørsmålet(ikke der og da, men i et par uker eller noe sånt).

 

 

Så, etter flere kinoer, 1 dyr middag ute, diverse middager (vi mekker til sammen) og en haug med overnattinger så lurer jeg: er dette normalt tempo?

 

Altså, hvor lenge er folk sammen, før de er et par?

Lenke til kommentar
Det er nå helt individuelt vil nå jeg si. Noen blir i lag etter måneder/år, andre på noen uker, ja til og med dager.

 

Det handler jo ikke om hvor lenge det går før dere blir sammen, men hvor lenge dere ER sammen. ;)

 

 

Hehe, da så.

 

Føler jeg er mer kjent på kjøkkenet hennes, enn hos min bror :whistle:

Lenke til kommentar
Det er nå helt individuelt vil nå jeg si. Noen blir i lag etter måneder/år, andre på noen uker, ja til og med dager.

 

Det handler jo ikke om hvor lenge det går før dere blir sammen, men hvor lenge dere ER sammen. ;)

 

 

Hehe, da så.

 

Føler jeg er mer kjent på kjøkkenet hennes, enn hos min bror :whistle:

 

:!: Men det er jo slik det skal være. ;)

Lenke til kommentar

Tjohei ! :D Jeg reiser på besøk til madammen i dag, hun går på skole et stykke unna meg, så ser henne vanligvis bare i helgene. Nå som jeg fikk lappen for en måneds tid siden kan jeg endelig reise og besøke henne oftere ! Gleder meg noe helt villt, få henne i armene mine og kose med henne igjen :love:

 

Ønsker alle en strålende dag, ettersom min allerede er det :) hehe

Lenke til kommentar

Meh, ble singel for 2-3 uker siden, ganske så slutt på følelsene. Dum som jeg var så sa jeg ja til en slags 'pause', frem til vinterferien for å så ta det endelige da. "I tilfelle du skulle skifte mening". Jeg har dårlig samvittighet, det siste hun trengte var et brudd og hun tok det håpløst dårlig. Veldig, veldig, veldig dårlig. Greit at det var hennes første brudd, men..

 

På toppen av det hele maser mamma: "Hvordan kunne du? Hun var så perfekt!", og alle vennene mine er i sjokk. Skulle virkelig ønske jeg kunne ha elsket henne, for hun var, er, perfekt, men det er faen ikke alltid det klaffer.

 

Jaja, flere fisk i havet, heh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...