Overmoden2.0 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) . Endret 17. november 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Sikkert samme som med meg. Damene bor alltid i en annen landsdel... Fikk høre det var fordi jeg lette på internett. Måtte komme meg ut og lete i nærområdet. (Det er for så vidt et poeng...) Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) . Endret 17. november 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg leter ikke jeg heller, henger bare mye på nett. Da snubler man jo alltid over noe. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg leter ikke jeg heller, henger bare mye på nett. Da snubler man jo alltid over noe. Ja, her fikk jeg hjelp av en i ett spill, og siden har vi snakka sammen. Og jeg har falt pladask Lenke til kommentar
Samara Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Misforståelser som følge av dårlig kommunikasjon. Blir så trist og frustrert når situasjonen oppleves vanskelig, vi sårer hverandre, og ender opp på hver vår side uten at noen av oss helt klarer å sette ord på hvordan vi må få oppklart misforståelsen. Det går seg jo til, det gjør det når man er glad i hverandre. Men det er vondt når jeg sitter her, alene, og han på et annet sted minst like såret som det jeg er. Og alt jeg vil er å dra ham inntil meg og si unnskyld. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Misforståelser som følge av dårlig kommunikasjon. Blir så trist og frustrert når situasjonen oppleves vanskelig, vi sårer hverandre, og ender opp på hver vår side uten at noen av oss helt klarer å sette ord på hvordan vi må få oppklart misforståelsen. Det går seg jo til, det gjør det når man er glad i hverandre. Men det er vondt når jeg sitter her, alene, og han på et annet sted minst like såret som det jeg er. Og alt jeg vil er å dra ham inntil meg og si unnskyld. Send dette til han. Lenke til kommentar
hds Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hei fra "betatt urutinert dater" Var ute på date med ei dame jeg møtte på nettet som bor et godt stykke unna (ca 1.5 times kjøring), dagen etter daten har falt jeg pladask. Første daten gikk bra, satt og snakket i over 3 timer før vi ga oss. Mot slutten av daten så var begge enige om å treffes igjen. So far so good. Dagen etter sendte jeg henne en melding på face og takket for kvelden og gjentok at jeg ville møte henne igjen. Fikk svar at hun også hadde hatt det bra og ville møtes igjen, men at hun var opptatt hele nesten uke og foreslår uken etterpå samtidig som hun beklager å ikke kunne kommende uke. Var samme før første daten også, måtte vente over 1 uke før vi traff hverandre. Er hun interessert? Er hun bare opptatt? Spiller hun "hard to get"? Er det jeg som krisemaksimerer? Hun er utrolig postiv og blid, nesten så mye at det blir litt vanskelig å lese henne noen ganger. Burde jeg smøre meg med tålmodighet eller burde jeg prøve å være mer aggresiv? Virker som jeg er litt mer "på" enn henne. Og hvordan oppretterholder man interessen når det er lenge mellom møtene? Kanskje prøve noen av tingene hun liker innenfor kultur og kommentere hva man syntes og få fler anbefalinger elns? All hjelp settes pris på, liker ikke å prate om slikt med kamerater/familie. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Alle damene bor i et annet land og/eller en annen verdensdel Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) . Endret 17. november 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Kjenner følelsen. Ble kjent med hun jeg er sammen med nå på nettet. Vi pratet veldig lenge før vi møttes. Begge hadde gode følelser ang. å møtes, men vi var og redd for at vi ikke skulle passe sammen irl. At det skulle føles helt annerledes. Heldigvis gikk det veldig bra. Lykke til! Anonymous poster hash: 9fdde...3d3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Har opplevd begge deler (ikke med folk jeg var sååå into da). Han ene ble det bare med det kjappe, første møte for å si det sånn. Null kjemi. På noen nivåer, noe som er rart da vi pratet lenge først. Andre karen, som det motsatte skjedde med, er jeg forlovet med nå.. så det gikk veldig bra Masse kjemi. Hopp i det! Den som ikke våger vinner ikke noe heller Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Shit. Nå er det faen ikke lenge til jeg reiser til Trondheim. Og jeg begynner seriøst å grue meg. Er så redd det ikke skal gå som vi begge håper på. Hsr liksom en kjempe godt følelse, og det blir så dritt om det skulle gå til helvete. Nesten så jeg har lyst å bare ha det sånn som vi har det uten å møte han og ødelegge alt Håper det klaffer bedre for deg enn det gjorde for meg i forrige uke. Var på 2-dagerstur Oslo - Kiel med potensiell dame, men det var null klaff, i alle fall for min del. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) . Endret 17. november 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Noen som har erfaring med å være i et forhold hvor man plutselig ikke får sett hverandre på lang tid, (f.eks ett halvt år)? Endret 7. november 2016 av Muggkaare Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Og da var jeg singel. Vi ble enige. Hun er et fantastisk menneske, og akkurat nå er det det beste for henne. Utrolig trist akkurat nå. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Og da var jeg singel. Vi ble enige. Hun er et fantastisk menneske, og akkurat nå er det det beste for henne. Utrolig trist akkurat nå. "Ikke vær lei deg fordi det endte. Smil fordi det skjedde" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Noen som har erfaring med å være i et forhold hvor man plutselig ikke får sett hverandre på lang tid, (f.eks ett halvt år)?Ikke plutselig, ikke et halvt år, men tre++ måneder, med veldig begrenset forbindelse. Brev, telefon maks en gang i uka og kanskje et par timer chat totalt i løpet av uka. Lengste var to uker uten forbindelse i det hele tatt, om jeg ikke husker feil. Det sugde, men det gikk. Meste kan vel gå om man går inn for det, man må vel bare være klar over at det suger og akseptere det for hva det er. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) . Endret 17. november 2016 av Overmoden2.0 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Det er lett å speile slikt i starten. Trå varsomt i gresset, spesielt når du er "barfot". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå