Overmoden2.0 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Trenger en manns mening om noe. For jeg er en som over analyser alt og liker helt å ha full kontroll og svaret på alt. For noen mnd siden så "dumpet" han jeg datet pga han ikke hadde følelser for meg. Og den er jo 100% rettferdig. Vi kuttet all kontakt både på facebook og snapchat. Jeg jeg visste ikke at jeg hadde han på snapchat lengre før han plutselig skrev til meg på tirsdag og spurte om jeg hadde fått meg en ny dristig haircut... Jeg valgte å ikke legge så mye i det da, og svarte nå bare på det. Men så begynte han å spørre hva jeg gjorde på, og innledet til en lengre samtale. Og i går så lurte han på om jeg ville komme på besøk å ta en øl og se film. Det første jeg tenkte var jo at nå ville han ha sex. Type booty call. Men de fleste booty calls blir jo avtalt 10 min før man ligger naken i senga. Han skriver til meg ofte, og da igjen innleder til samtale. Jeg har sagt ja til å treffes, men ikke for å ha sex. Det jeg lurer på er vel mest det at ved å si ja så burde jeg skjønne at dette bare gjelder sex, og at ved å si ja, har jeg og sagt ja til sex? (og ja, jeg vet jeg hsr lov å si nei, bla bla bla er ikke sånn jeg mener det) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Fokuser på å finne ut om det er noen andre kvaliteter ved relasjonen enn kun sex. Som ei sa til meg en gang, "Vi har det veldig fint når vi ligger i senga eller har sex, men vi kan ikke gjøre det hele tida." Skulle ønske det var ei kvinne som ville ha et fast forhold men først og fremst for opplevelser, sex og nærhet, ikke for at alt annet skal funke. Ei som inviterer meg når vi skal gå tur eller bake men ber meg holde meg unna resten av uka. Endret 4. august 2016 av BadCat Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Vedder en halvliter på ar han prøver deg på noe mer. Er jo tross at Netflix and chill Han ber om her. ;p 3 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Vedder en halvliter på ar han prøver deg på noe mer. Er jo tross at Netflix and chill Han ber om her. ;p Ja, men da tenker jeg rett. Haha burde kanskje takke nei da. Blir jo teit om han kommer hit og så vil ikke jeg ha sex, mens jeg på en måte har sagt "ja, vi skal ha sex" 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2016 Forfatter Del Skrevet 4. august 2016 Vet ikke om du har sagt det allerede men du kan jo poengtere ar du ikke vil pule så kan du se hva han gjør. Kan hende han blir "syk" da... Men det blir jo hans tap. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Vet ikke om du har sagt det allerede men du kan jo poengtere ar du ikke vil pule så kan du se hva han gjør. Kan hende han blir "syk" da... Men det blir jo hans tap. Ja, men vet liksom ikke hvordan jeg skal få sagt det på en naturlig måte. Satt å vurderte litt om jeg skulle klage over mensensmerter eller noe sånn Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 (endret) Alle vil pule. Pass på så du ikke kommer i denne knipa. "Bli med inn på soverommet, så kan vi prate litt." Endret 4. august 2016 av BadCat Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Naturlig måte? Er det ikke bare å si det rett ut da? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. august 2016 Del Skrevet 4. august 2016 Jo, i teorien burde ikke det være vanskelig. Men jeg klarer ikke å bare skrive noe sånn helt ut av det blå. Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 5. august 2016 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2016 Skal på date på mandag Våget faktisk å gå bort til henne på dagtid, klin edru på butikken. Har aldri turt noe sånt før, jeg tenkte ikke!? Ble bare fullstendig fanget i øyeblikket. Hun strekte seg etter noe, jeg tok varen ned til henne siden jeg sto rett bak henne. Hadde ikke sett hverandre enda. Men vi fikk blikkontakt da hun snudde seg, smilte og takk. Da var jeg solgt som en kanon og jeg ventet til hun hadde betalt i kassa, stoppet henne på utsiden av døra og spurte om hun ville ta en kaffe! Det ville hun gjerne. I`m dead! Anonymous poster hash: 37ea2...3b4 11 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Vet ikke om du har sagt det allerede men du kan jo poengtere ar du ikke vil pule så kan du se hva han gjør. Kan hende han blir "syk" da... Men det blir jo hans tap. Fikk faktisk besøk av tante rød i går kveld, sa det til han i går, har ikke hørt noe fra han siden. Haha. Er glad jeg ikke takka ja. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 (endret) Tante rød er da ingen hindring, men ja han er nok en rev i hønsehuset denne "beileren". Endret 5. august 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har klart å havne i et "trekantdrama." Hun er fremdeles ikke over eksen, og slites mellom han og meg. Har sagt at jeg ikke skal involvere meg stort i henne akkurat nå, før jeg vet at hun er ferdig med ham. Noe jeg faktisk har klart fint i snart to uker som jeg har vært hos henne. Men så hadde vi sex når vi var på telttur i Lofoten nå, og nå er alt mongo, sært og vanskelig. Blæh. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Gårsdagen gjorde susen. Ser ut til at jeg har kapret drømmedama. Ugh! Dritglad! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Det er hva du tror nå. En kvinnes evne til plotting og det å være utspekulert er hinsides en manns fantasi. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Tja. Jeg har ikke noen grunn nå til å tvile på henne. Og jeg gidder heller ikke å være så kjip og skeptisk at jeg ødelegger noe som (potensielt) gjør meg lykkelig. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Tenker mer på den den kritiske fasen 6-12-18 måneder frem, vær forsiktig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. august 2016 Forfatter Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Snakk om å være partypooper. Hvem tenker slik i begynnelsen av et forhold? Edit: rettet skrivefeil Endret 10. august 2016 av ilpostino 6 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Tenker mer på den den kritiske fasen 6-12-18 måneder frem, vær forsiktig.Bitter much? 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Kjørte henne til jobb i gårkveld, så hun blir borte på ferga i tre uker. Så jeg har ryddet og vasket leiligheten hennes. Går ut med søppel, og der har noen lagt igjen en bæsjebleie foran døra. Flotte saker. Første jeg tenker er crazy eks. Edit; kom fra naboen. Endret 9. august 2016 av Muggkaare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå