darkness| Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Kanskje han bare ikke er spesielt aktiv på meldingsfronten? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Det er jo helt ferskt. Jeg får uansett ikke tid til å spørre før han har gjort det. Haha. Jeg holder meg litt tilbake for jeg vet at han ble singel for ikke såååå lenge siden. Jeg fikk spurt om turen vi skulle gå med noen felles venner i morgen, men den ble jo avlyst i kveld da Lukter litt rebound og sexforhold :/ Får den følelsen enda jeg selv ikke er aktiv på meldingsfronten mellom møtene. Anonymous poster hash: 42af5...023 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) Det er jo helt ferskt. Jeg får uansett ikke tid til å spørre før han har gjort det. Haha. Jeg holder meg litt tilbake for jeg vet at han ble singel for ikke såååå lenge siden. Jeg fikk spurt om turen vi skulle gå med noen felles venner i morgen, men den ble jo avlyst i kveld daLukter litt rebound og sexforhold :/ Får den følelsen enda jeg selv ikke er aktiv på meldingsfronten mellom møtene. Anonymous poster hash: 42af5...023 Ja, det er derfor jeg prøver å holde meg litt tilbake. Men alle andre typer sexforhold jeg har vært borti så er det liksom bare sex og null kos. Men han her skal konstant holde rundt meg, kysse på meg, holde meg i hånden, kose osv. Starten av noe er alltid så jævlig forvirrede. Er jo enda for tidlig å ta samtalen om hva dette er, og jeg må liksom bare nesten ta ting som de kommer. Men er samtidig redd for å gå på en smell og bli såret. Bah. Endret 24. juli 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Det er jo helt ferskt. Jeg får uansett ikke tid til å spørre før han har gjort det. Haha. Jeg holder meg litt tilbake for jeg vet at han ble singel for ikke såååå lenge siden. Jeg fikk spurt om turen vi skulle gå med noen felles venner i morgen, men den ble jo avlyst i kveld daLukter litt rebound og sexforhold :/ Får den følelsen enda jeg selv ikke er aktiv på meldingsfronten mellom møtene. Anonymous poster hash: 42af5...023 Ja, det er derfor jeg prøver å holde meg litt tilbake. Men alle andre typer sexforhold jeg har vært borti så er det liksom bare sex og null kos. Men han her skal konstant holde rundt meg, kysse på meg, holde meg i hånden, kose osv. Starten av noe er alltid så jævlig forvirrede. Er jo enda for tidlig å ta samtalen om hva dette er, og jeg må liksom bare nesten ta ting som de kommer. Men er samtidig redd for å gå på en smell og bli såret. Bah. Skjønner usikkerheten og ønsket om å ikke bli såret. -Treff han og ikke invester så mye før du kjenner han godt - bli ordentlig kjent! Gjelder i alle sammenhenger, ha det som en god regel! Hvor lenge har han vært singel og hvor lenge har dere truffet hverandre? Reboundsfolkene er mer kosete enn sexfolka, men reboundsforhold varer bare en kort tid, så hvis han investerer mye så er det ingen grunn til å være bekymra for akkurat det med rebound. Og for alt man vet så er han kanskje bare ikke er meldingsperson and no harm. Anonymous poster hash: 42af5...023 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 (endret) Vi møttes for ei uke sia men har bare hatt en dag hvor jeg ikke har sett han. Jeg vet ikke akkurat hvor lenge, for det var venninna mi som sa at han var blitt singel for ikke så lenge siden. Han hadde dumpet henne for de var nesten ikke med hverandre lengre og noe greier. Endret 24. juli 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 En eneste dag uten å ha sett han er jo et godt tegn. Et annet godt tegn er jo at han dumpet. Lykke til Anonymous poster hash: 42af5...023 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Noen her som har vært glad i, eller i et forhold med to på en gang? Anonymous poster hash: 9fdde...3d3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Det du beskriver er vel Polyamori, eller polyamorøse som de som har det liker å kalle det selv. Jeg har det ikke men har hatt perifere venner på FB som er det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 I morra på denne tida er jeg hos knalleste dama jeg vet om. Sommerfugler i magen som faen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Hei ? Har det slik jeg også! Når vi treffes er det alltid god stemning med mye kos, men jeg hører veldig lite/ingenting mellom treffene. Hender jeg får melding en sjelden gang, men ellers sender han kun meldinger for å avtale treff. Vi er ute og spiser o.l.. begge tar initiativ til treff. Han vet om følelsene mine, men jeg blir så usikker og fortvilet... kan du ikke spørre han neste gang dere møtes? (Ikke på rn anklagende måte selvfølgelig) Har begynt å date en fyr jeg ikke helt skjønner meg på. Når vi er med hverandre så får jeg så mye kos og oppmerksomhet at det nesten er litt for mye av det gode, og er med fyren nesten hver dag, men når vi ikke er med hverandre så er det som om jeg ikke eksisterer. Han leser meldingene mine, men svarer gjerne ikke før dagen etter osv og jeg ser jo han er aktiv på facebook. Kjenner det gjør meg smått sinsforvirret. Anonymous poster hash: 3e996...08f Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Jo, jeg må jo prøve å lure det inn på noen måte. Jeg vet bare ikke hvordan jeg kan gjøre det på en diskré måte. Haha. Er redd å skremme han bort. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2016 Blir han skremt bort av det er han ikke noe å spare på. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Nei, men vi har jo bare datet en uke liksom. Jeg kan jo ta livet litt mer med ro, selv om jeg er usikker. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Nei, første Netflix og chill var i går. Ellers har vi vært ute, eller spist lunsj Du vet hva "Netflix & chill" betyr, sant? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Nei, første Netflix og chill var i går. Ellers har vi vært ute, eller spist lunsj Du vet hva "Netflix & chill" betyr, sant? Ja... Derfor jeg sa første Netflix og chill var den dagen. Da det var spørsmål om det bare var det, det gikk i. Og det var det ikke. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Godt. Skulle bare sjekke Men det er ålright å se på netflix og chille også vettu Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2016 Del Skrevet 24. juli 2016 Nei, første Netflix og chill var i går. Ellers har vi vært ute, eller spist lunsj Du vet hva "Netflix & chill" betyr, sant? Nei, første Netflix og chill var i går. Ellers har vi vært ute, eller spist lunsj Du vet hva "Netflix & chill" betyr, sant? Ja... Derfor jeg sa første Netflix og chill var den dagen. Da det var spørsmål om det bare var det, det gikk i. Og det var det ikke. Husker da eksen inviterte på middag og film helt i starten. Vi hadde ikke rørt hverandre enda, plutselig la han armen sin rundt meg og jeg kvatt og klarte å skalle til han med håret mitt og hodet mitt Situasjonen var litt morsommere enn det høres ut som når jeg skriver det. Vi fikk et morsomt minne å snakke om hehe. Så ja, jeg skulle visst det med Netflix og chill . Anonymous poster hash: 42af5...023 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Flott, første jenta jeg har datet på forever, hun ville tydeligvis ta det sakte, så jeg gjorde nå det med tanker om at det kanskje kunne bli noe ordentlig denne gangen. Men så var det over før det fikk ordentlig begynnt. Trodde ikke livet kunne være så kjipt fremover, trodde vel at jeg hadde kommet til det laveste punktet i livet før sommeren en gang, men joda, tydeligvis kan det bli værre. Jeg måtte lese meldingen (jepp, var ikke på telefon eller face2face heller) 3-4 ganger for å være sikker på at det ikke bare var feberfantasier i tillegg her jeg ligger med høy feber og influensa-symptomer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Flott, første jenta jeg har datet på forever, hun ville tydeligvis ta det sakte, så jeg gjorde nå det med tanker om at det kanskje kunne bli noe ordentlig denne gangen. Men så var det over før det fikk ordentlig begynnt. Trodde ikke livet kunne være så kjipt fremover, trodde vel at jeg hadde kommet til det laveste punktet i livet før sommeren en gang, men joda, tydeligvis kan det bli værre. Jeg måtte lese meldingen (jepp, var ikke på telefon eller face2face heller) 3-4 ganger for å være sikker på at det ikke bare var feberfantasier i tillegg her jeg ligger med høy feber og influensa-symptomer. Anonymous poster hash: 42af5...023 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Minner meg litt om ei jeg datet for cirka 10 år siden eller.no. det tok sin tid før hun svarte men hun var svært stille mellom hver gang vi traff hverandre og tok aldri initiativ til hverken date eller meldinger. etter en stund "testet" jeg ut noe. Jeg ble stille og ville se hvor lang tid det tok før hun tok initiativet til noe som helst. Jeg hørte aldri mer fra henne og slettet henne etter cirka to uker fra FB. Jeg hørte aldri fra henne siden. Er nå på dag 3 uten å ha hørt noe fra vedkommende. Har en følelse av at vi hadde ikke akkurat noe seriøst på gang iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå