AnonymDiskusjon Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Hadde jeg kunnet det, hadde jeg gjort det. Det er jeg som leier leiligheten, jeg har ikke noe annet sted å dra, jeg trives veldig godt der og har dyr å ta hensyn til. Men hadde jeg kunnet bare dratt min kos, hadde jeg gjort det. Nettopp derfor er dette så vanskelig. Anonymous poster hash: dc1a1...715 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Gi han en måned (eller er det 3 hvis man ikke har en leieavtale?) til å komme seg ut. Jeg har vært i nøyaktig samme situasjon ved ett punkt, det er ikke verdt det. Jeg vet du ikke har lyst til å være en drittsekk mot han, men velg heller å være snill med deg selv. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 For første gang på årevis traff jeg ei interessant kvinne sånn helt tilfeldig. Jeg bryr meg vanligvis ikke så mye om damer, men vanskelig å ignorere det når hun tok kontakt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Er det normalt at kjærester skal gå igjennom telefonen til hverandre? Dama insisterte på å se telefonen (siden jeg trykker mye) sikkert for hun tror jeg skjuler noe. Hun mente dette var helt normalt lol. Anonymous poster hash: e5af0...d6e Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Det er ikke normalt i den forstand. Men har du ikke noe å skjule ser jeg ikke problemet. Rart av henne å spørre da, viser jo at hun ikke stoler på deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Det er ikke normalt i den forstand. Men har du ikke noe å skjule ser jeg ikke problemet. Rart av henne å spørre da, viser jo at hun ikke stoler på deg.Viste meldingene ja, men men. Women. Anonymous poster hash: e5af0...d6e Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Men tror helt ærlig ikke jeg hadde vist innholdet mitt. Selv om ikke jeg har noe å skjule. Men hadde vært åpen for at typen kunne brukt min tlf uten frykt for noe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Nei, det er ikke normalt. Min gjør det samme, til og med river telefonen ut av hendene på meg og klikker hvis ikke han får den. Så nei. Man skal respektere hverandres privatliv. Anonymous poster hash: dc1a1...715 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Er ikke normalt men kan skjønne forespørselen hvis du prioriterer å sitte med nesa i mobilen når du er sammen med henne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Nei, det er ikke normalt. Min gjør det samme, til og med river telefonen ut av hendene på meg og klikker hvis ikke han får den. Så nei. Man skal respektere hverandres privatliv. Anonymous poster hash: dc1a1...715 Herregud. Da hadde jeg klikket. 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Har begynt å date en fyr jeg ikke helt skjønner meg på. Når vi er med hverandre så får jeg så mye kos og oppmerksomhet at det nesten er litt for mye av det gode, og er med fyren nesten hver dag, men når vi ikke er med hverandre så er det som om jeg ikke eksisterer. Han leser meldingene mine, men svarer gjerne ikke før dagen etter osv og jeg ser jo han er aktiv på facebook. Kjenner det gjør meg smått sinsforvirret. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 Minner meg litt om ei jeg datet for cirka 10 år siden eller.no. det tok sin tid før hun svarte men hun var svært stille mellom hver gang vi traff hverandre og tok aldri initiativ til hverken date eller meldinger. etter en stund "testet" jeg ut noe. Jeg ble stille og ville se hvor lang tid det tok før hun tok initiativet til noe som helst. Jeg hørte aldri mer fra henne og slettet henne etter cirka to uker fra FB. Jeg hørte aldri fra henne siden. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Her er det utrolig nok han som spør om vi skal finne på noe da. Hver gang faktisk, men sånn ellers så null, nada, nix. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 (endret) Det synes jeg virker veldig snodig. Er det kun Netflix & chill han foreslår da eller? Endret 23. juli 2016 av ilpostino Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Det er sånn jeg er når jeg er interessert for sexen sin skyld, og kun den. Anonymous poster hash: e8d43...bc3 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Nei, første Netflix og chill var i går. Ellers har vi vært ute, eller spist lunsj Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2016 jeg er tilbøyelig til å være enig med AB over. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Ja, jeg tenker jo i samme baner selv. Men så er det sånne småting som får meg til å tvile, og så kommer jeg hjem og så hører jeg så og si ikke noe fra han igjen og så er jeg tilbake til å tenke i de banene igjen. Ja, jeg blir som jeg sa sinsforvirret Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Kanskje han funderer på det samme siden det alltid er han som spør om dere skal finne på noe? Nå høres det ganske tidlig ut enda, så ingen vits i å overreagere. Men jeg hadde ihvertfall raskt mistet interessen om jeg over lengre tid var den eneste som tok initiativ. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Det er jo helt ferskt. Jeg får uansett ikke tid til å spørre før han har gjort det. Haha. Jeg holder meg litt tilbake for jeg vet at han ble singel for ikke såååå lenge siden. Jeg fikk spurt om turen vi skulle gå med noen felles venner i morgen, men den ble jo avlyst i kveld da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå