Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har begynt å date en fyr jeg ikke helt skjønner meg på. Når vi er med hverandre så får jeg så mye kos og oppmerksomhet at det nesten er litt for mye av det gode, og er med fyren nesten hver dag, men når vi ikke er med hverandre så er det som om jeg ikke eksisterer. Han leser meldingene mine, men svarer gjerne ikke før dagen etter osv og jeg ser jo han er aktiv på facebook. Kjenner det gjør meg smått sinsforvirret.

Lenke til kommentar

Minner meg litt om ei jeg datet for cirka 10 år siden eller.no. det tok sin tid før hun svarte men hun var svært stille mellom hver gang vi traff hverandre og tok aldri initiativ til hverken date eller meldinger. etter en stund "testet" jeg ut noe. Jeg ble stille og ville se hvor lang tid det tok før hun tok initiativet til noe som helst. Jeg hørte aldri mer fra henne og slettet henne etter cirka to uker fra FB. Jeg hørte aldri fra henne siden. 

Lenke til kommentar

Kanskje han funderer på det samme siden det alltid er han som spør om dere skal finne på noe? Nå høres det ganske tidlig ut enda, så ingen vits i å overreagere. Men jeg hadde ihvertfall raskt mistet interessen om jeg over lengre tid var den eneste som tok initiativ.

Lenke til kommentar

Det er jo helt ferskt. Jeg får uansett ikke tid til å spørre før han har gjort det. Haha. Jeg holder meg litt tilbake for jeg vet at han ble singel for ikke såååå lenge siden. Jeg fikk spurt om turen vi skulle gå med noen felles venner i morgen, men den ble jo avlyst i kveld da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...