Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Ser ut som vi kommer til å være sammen for livet, han vil ikke gi slipp. jeg vil egentlig ikke slå opp, jeg handlet bare i sinne som ble utløst på en fest med for mye alkohol.. så det er ikke slutt, og jeg vil ikke det skal bli slutt. men hvis jeg en gang vil gjøre det slutt, hva faen gjør jeg. han var helt hysterisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som vi kommer til å være sammen for livet, han vil ikke gi slipp. jeg vil egentlig ikke slå opp, jeg handlet bare i sinne som ble utløst på en fest med for mye alkohol.. så det er ikke slutt, og jeg vil ikke det skal bli slutt. men hvis jeg en gang vil gjøre det slutt, hva faen gjør jeg. han var helt hysterisk.

Siden dere er så sikre på å være sammen for resten av livet, så er det ikke rart han blir hysterisk. Spes. siden dette var ditt valg og kom sikkert helt plutselig på han..

Lenke til kommentar

Du tror sikkert jeg er barnslig nå, skriver en tråd om får alltid også vil jeg slå opp dagen etter. men det er en historie som jeg ikke forteller, føler meg ikke helt konfertabel med å berette det ut på et forum. jeg ble rett og slett redd igår, av måten han tok det på. men du har nok rett i det du sier, jeg hadde sikkert reagert likedan hvis det var hans avgjørelse.

Lenke til kommentar
Du tror sikkert jeg er barnslig nå, skriver en tråd om får alltid også vil jeg slå opp dagen etter. men det er en historie som jeg ikke forteller, føler meg ikke helt konfertabel med å berette det ut på et forum. jeg ble rett og slett redd igår, av måten han tok det på. men du har nok rett i det du sier, jeg hadde sikkert reagert likedan hvis det var hans avgjørelse.

Dere får prøve å prate ut om det. Prate åpent om det som har skjedd og sette ord på følelsene.

Åpen kommunikasjon bruker vanligvis å hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Unngå konflikter? Tro meg, vi har hatt masse konflikter der vi har kranglet og skrekket og til slutt klemt og ordnet opp i det. jeg snakker om den gangen vi ikke klarer å ordne det opp, hvis den gang kommer.

Hva med å bare ta en dag om gangen?

 

Om den dagen kommer der dere ikke klarer å ordne opp er vel sikkert begge to enige om at det ikke funker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aah, fest i dag...

 

Traff ei nydelig jente, råklina flere ganger... Veninna spurte om jeg var interessert i et forhold, og jeg svarte, "ja sikkert"

Tipper hun sier det til veninnan nå så hun ikke tror det bare var for nå...

 

Gleder meg til neste fest... Kanskje med en ny en...

 

 

Edit: Note: Ikke skriv i fylla.

Ser at innlegget mitt er jævlig 2.klasse (Venninna spør deg for ei anna ei) Herregud....

 

Det jeg mente, (se om jeg får formulert meg bedre nå) var at venninna kommer sikkert til å si til venninna si at jeg var interessert i bare mer enn roting, noe jeg egentlig bare var :D

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal få formulert det uten at det høres ut som om jeg går i 4klasse, men dere skjønner sikkert ? :p

 

Uansett, utrolig hvor lite søvn man trenger etter fylla. Sovet 6 timer i natt og har aldri følt meg mer våken...

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Er det ikke litt mere macho å si det selv istedet for venninner skal gjøre det? Huff...

 

Slik misforståelse jeg fryktet ja...

 

Assa jeg var bare ute i gangen, så kom venninna opp til meg å bare spurte meg om jeg bare var ute etter å festrote og jeg svarte bare ja sånn i farta... Å si nei vil jo være litt drittsekk...

Hu jeg rota med har type osv fant jeg ut, så mulig derfor hu spurte meg om jeg bare festrota.

Blir nok ikke slik at jeg går gjennom venninna nei, ta det rolig...

 

Mulig jeg la det fram på feil måte, men var ikke ment slik du tror, mulig innlegget kan virke slik... jeg går 1 VGS om det er til hjelp...

Lenke til kommentar
Er det ikke litt mere macho å si det selv istedet for venninner skal gjøre det? Huff...

 

Slik misforståelse jeg fryktet ja...

 

Assa jeg var bare ute i gangen, så kom venninna opp til meg å bare spurte meg om jeg bare var ute etter å festrote og jeg svarte bare ja sånn i farta... Å si nei vil jo være litt drittsekk...

Hu jeg rota med har type osv fant jeg ut, så mulig derfor hu spurte meg om jeg bare festrota.

Blir nok ikke slik at jeg går gjennom venninna nei, ta det rolig...

 

Mulig jeg la det fram på feil måte, men var ikke ment slik du tror, mulig innlegget kan virke slik... jeg går 1 VGS om det er til hjelp...

 

Den fortjener faktisk hele sangen:

 

Ro, ro, ro din båt

Ta din åre fatt

Vuggende, vuggende, vuggende

Over Kattegat!

 

:p:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...