Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-245639

Vet ikke om det bare er jeg som overdriver og hun bare er sjenert da. Hvorfor kyssa jeg henne? :(

Fordi du hadde lyst, og det er helt lov.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Er det sånn at jeg blir "dumpet" nå? De siste dagene hører jeg nesten ikke ett kvekk, og hun pleide normalt sett å mase hull i hode på meg, om det var på text eller at hun ringte. Hun skulle egentlig til en kompis på sørlandet, men sa i går at hun kanskje skulle til Oslo på ett sånn singelfestgreier i dag, men hun var ikke sikker. Nå i sted fikk jeg en snap der det sto "østlandet next" og har bare fått 1 sms så langt i dag, og normalisert ville hun ringt å sagt det :/

Føler meg kjempe fjortis nå, men har ikke en god følelse. Haha

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Jeg er litt over en måned ut i et langdistanseforhold. Vi møttes i september på utveksling, og jeg ble gradvis mer forelsket i henne. I desember, før vi måtte flytte hjem til våre forskjellige land, bodde vi en uke sammen. Jeg tenkte fram til da at vi skulle gjøre det slutt fordi vi nå bor langt fra hverandre. Vi var så en måned fra hverandre, og det var noe drit. Så besøkte hun meg nylig en uke, og vi hadde det enda bedre sammen enn før. Alt har gradvis blitt bedre; samtalene, kyssingen, sexen, følelsen av å våkne med henne, jeg er alltid lykkelig med henne, og ønsker meg alltid hjem til henne når jeg må forlate henne.

Så er det problemet. Vi har det så jævlig bra sammen når vi er sammen, men når vi er borte fra hverandre så er det som å være singel uten å kunne møte andre jenter. Ikke at jeg vil møte andre jenter heller.

Hun er litt konservativ når det kommer til sosiale medier, og er normalt veldig sjeldent aktiv. Og det var ikke noe problem da vi møttes, bare deilig at hun var kun konsentrert om oss når vi er sammen, i motsetning til mange andre som konstant sitter på mobilen. Hun har riktignok blitt mer aktiv for å holde kontakten med meg, men der jeg gjerne kunne chattet og skypet med henne nesten hele dagen, så er hun kun tilgjengelig med flere timers mellomrom.

Jeg skjønner at jeg kan fremstå som en besatt fjortis, men jeg føler at forholdet blir så lite stimulert at det gnager på meg. Jeg vil ikke pushe for mye på henne heller, selv om jeg synes det er rart at hun ikke føler det gjensidige behovet for å være i kontakt med meg.

Så nå har jeg et forhold jeg ikke trives i mesteparten av tiden vi er "sammen". Om vi flytter sammen til sommeren er også usikkert, og jeg ønsker egentlig å avslutte det om vi ikke gjør det, fordi det funker så dårlig når vi er langt fra hverandre. Egentlig uansett hvor aktivt vi klarer å få avstandsforholdet vårt... men jeg har såå lite lyst til å gjøre det slutt når vi er så forbanna bra sammen. Det er egentlig mitt store mareritt, at jeg gifter meg med en annen dame en dag, og fortsatt elsker hun jeg er med nå.

Anonymous poster hash: 3c426...ad7

Lenke til kommentar

Hvis det oppstår drama i et tidlig stadium, se på det som et problem som vil følge deres releasjon senere. Det er et viktig punkt som jeg har lært av tidlige erfaringer. Krangler jeg "for raskt" med ei dame jeg liker som jeg nylig har møtt er det ofte et ekstremt dårlig tegn. Prøv å bruk disse ordene i din situasjon å se om du blir klokere.

Lenke til kommentar

Blir så fort sjalu på dama.. Hun har så mange guttevenner, jeg har aldri hatt særlig med jentevenner. Satt og pratet med venninna hennes i går, og vi snakket om forrige semester når hu og dama var ute, og dama mi fikk melding av en fyr og ba han så med hjem. Hun korrigerte seg selv fort, forsnakket seg litt, men vet ikke, fortida til dama mi plager meg. Var i sykt godt humør før hun nevnte det, ble veldig betenkt etterpå. Hvordan klarer man å ikke bli så sykt sjalu?

Anonymous poster hash: a286b...442
Lenke til kommentar

Blir så fort sjalu på dama.. Hun har så mange guttevenner, jeg har aldri hatt særlig med jentevenner. Satt og pratet med venninna hennes i går, og vi snakket om forrige semester når hu og dama var ute, og dama mi fikk melding av en fyr og ba han så med hjem. Hun korrigerte seg selv fort, forsnakket seg litt, men vet ikke, fortida til dama mi plager meg. Var i sykt godt humør før hun nevnte det, ble veldig betenkt etterpå. Hvordan klarer man å ikke bli så sykt sjalu?

Det var før du kom inn i livet hennes right? Nå er jo DERE TO sammen. Aka det andre betyr null og niks. Hun liker deg (åpenbart fordi hun er sammen med deg). Pronto. Finale. Slutt. :)

Lenke til kommentar

Nå har kjæresten min vært hos meg i over en måned (for de som ikke husker det så er han amerikaner og er fra florida). Hadde aldri turt å håpe på at det skulle gå så bra. Det hjelper masse at han er ekstremt kjekk og utrolig snill. Familien elsker han. Selvsagt. Jeg kan ikke huske å ha vært så lykkelig som jeg har vært disse siste ukene. Jeg tror virkelig at han er den jeg kommer til å gifte meg med og få barn med. Skummelt men kjempegodt samtidig.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Vært sammen en måned og du snakker om gifting og barn allerede? Hmm, er ikke litt tidlig?  :hmm: 
Har vært sammen med dama ca en måned jeg og, blir bare mer og mer glad i hu.  :love: 
Tror ikke jeg er klar for å si 'jeg elsker deg' ennå, men det kommer nok etterhvert.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det går så dårlig med meg og jenta for tiden :( Har begynt å få mer og mer følelser for henne, tenker på henne hele tiden og har lyst å være med henne hver dag, men eneste gangen jeg treffer henne er sene kvelder når hun er ferdig med planene sine for dagen, maks 2 ganger i uken.. Prøver å ta opp tema med henne, men hun svarer meg ikke. Begynner å helle mot å gjøre det slutt, for jeg kan ikke godta å bli ignorert og nedprioritert hele tiden. Ble ikke en gang noen valentines på oss, fordi hun er opptatt hele dagen, og feiring vi skulle ha i går, den droppet ut til fordel for å dra ut med venner, uten å i det hele tatt si fra til meg. Jeg/vi hadde planlagt å ha kvelden for oss selv i 3-4 dager. Faen at hun ikke kunne si fra til meg, faen at hun alltid forventer at jeg skal strekke meg for henne mens hun gjør ingenting for meg, og faen at jeg er betatt. Hatt så lyst å gjøre noe drastisk hele dagen, sende en lang melding til henne og si akkurat hva jeg syns om oppførselen hennes, for så å blokkere henne før hun får svare, men da vet jeg at det ville bare vært for å beskytte meg mot avslaget jeg vet kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...