Lykke-lita Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 (endret) Kjærlighetstråden trenger lykke! HansiBanzi + Lykke-lita Gratulerer Tusen takk! Gjensidig kjærlighet altså dere, det er så herlig! Skal møte "svigers" i jula! Jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg for ryktene tilsier at jeg er godt likt allerede Kjærlighetstråden trenger lykke! HansiBanzi + Lykke-lita Herlig! Det unner jeg deg virkelig!!! Tusen takk! Så koselig. Perfekt avslutning på et bra år Og jeg gleder meg til fortsettelsen Lykke til med å møte "svigers"! Moro at det har gått så bra for deg. Endret 18. desember 2015 av Lykke-lita 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Under 2 uker til jeg får se han igjen.. jeg holder på å gå fra vettet!? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. desember 2015 Del Skrevet 24. desember 2015 Skjønner deg! 15 dager her, og jeg gleder meg så mye. God jul til alle Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Har holdt på med ei siden tidlig oktober. Vi har hatt det travelt begge to med eksamensperioder og mye andre verv som skjer og tar opp tiden, så ikke fått hengt utrolig mye egentlig, men truffes i snitt kanskje 2 ganger i uken. Vi har snakket om hvor vi er på vei, om vi er sammen ved flere anledninger, sist nå før jul siden det ville bli en stund til neste gang vi ser hverandre og jeg ville vite hvilke rammer jeg hadde å operere innenfor. Problemet mitt med henne/oss er at hun er satan så vag i sine formuleringer og håpløst tafatt. Foruten den første gangen, før vi hadde sex, så har jeg alltid vært den som tar opp tema angående oss. Hvorvidt vi dater andre, hvorvidt vi ser for oss noe mer, hvorvidt vi faktisk er sammen nå som vi har holdt på et par måneder. Hun er typen til å svare "Tja, vi er vel kanskje det" på spørsmål om vi er sammen, eller "Hmm, vi kan vel kanskje det??" om jeg spør på Face om vi skal ringes en ettermiddag for å prate. Dette, kombinert med at hun ikke gir noen jævla lyd fra seg nå i ferien, går meg på nervene. Hun sender snap en gang daglig uten noe tekst (Tilsynelatende for å opprettholde de 40+ dagene vi har snappet på rad nå), og etter vi ringtes 21 des. så ga hun ingen lyd fra seg før i går, da hun skrev 2 linjer om at hun savner kroppen min på Facebook. I mellomtiden har søstrene og brødrene mine daglig kontakt med sine nære på andre enden av landet. Jeg skjønner ikke hvorfor i faen hun mener vi er sammen (eller sier det til meg i alle fall, hun viser absolutt ingen affekt foruten de gangene hvor hun ligger i armkroken min) når hun ikke noen gang tar initiativ til å snakke med meg. Jeg har sagt til henne flere ganger at hun er dårlig på å gi lyd fra seg, men hun bedrer seg ikke noe. Kan skrive langt og lenge om alt som plager meg, men ble egentlig bare forbannet nå av at hun bare hadde 5 min å snakke etter nesten en uke uten kommunikasjon. Hun måtte inn igjen til familien så de ikke ble mistenksomme. Hva faen liksom, kan man ikke ta seg litt tid til å snakke med en som en tilsynelatende bør være glad i? Beklager banningen, er veldig oppgitt nå, men er jeg også totalt urimelig? Anonymous poster hash: a286b...442 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Og lol ass, det hun sa de 5 min som jeg syns utmerket seg, var at hun hadde brukt de siste dagene på å se på serier og film på pc-en. Ikke akkurat som om hun har dårlig tid til å prate med meg. Sitter her og vurderer å gjøre det slutt, jeg må ha ei som klarer å snakke og som faktisk bryr seg litt for at jeg skal gidde å gjøre noen innsats. Før den tid, bør jeg dog finne ut litt mer hva som egentlig ligger bak, om hun faktisk bare er totalt rævva på å kommunisere. Hvordan tar jeg dette opp uten å skremme henne bort? Ideelt sett tar jeg det opp face to face, men det er over 2 uker til vi sees og innen den tid rekker jeg å ødelegge alt ved å gruble på det. Tips? Anonymous poster hash: a286b...442 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Må si jeg føler med deg, hørtes frustrerende ut.. Har ingen gode tips, men for å være brutalt ærlig så virker det ikke som hun er interessert i et seriøst forhold desverre. Håper jeg tar feil da, for din skyld Jeg ville nok spurt rett ut, "vil du ha meg eller bare kroppen min?"(ref dette:) ...hun skrev 2 linjer om at hun savner kroppen min på Facebook Endret 27. desember 2015 av Cou10nho Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Noen er bare dårlig på å kommunisere og tenker ikke likt som deg, du har kanskje mer behov for nærhet og bekreftelser enn hun har. Om 2uker så ses dere igjen, ta en prat med henne da om det ikke bedrer seg. 1 Lenke til kommentar
mortex2008 Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hei Hvis forholdet tar "livet" av deg ift grublerier så sier vel det sitt. Enten er hun ikke interessert nok ellers så hun så forskjellig fra deg at det ikke er bra for deg i lengden. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Kunne ikke vært lykkeligere enn jeg er i hans armer nå Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) ... Endret 24. januar 2016 av G27 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Når det første kysset ødelegger stemningen helt. Har lyst å dø Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Ja vi skal liksom legge oss, men hun drar bare ut tiden. Sa jeg kunne sove på sofaen om hun ønska det, men det ville hun ikke. Så her sitter jeg da. I andre enden av sofaen. Haha Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Ahh, sånn ja. Ikke alltid ting klaffer. Maks kjip situasjon å være i da. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Vet ikke om det bare er jeg som overdriver og hun bare er sjenert da. Hvorfor kyssa jeg henne? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Du får spørre henne. Bedre å gjøre det enn å sitte og lure og kanskje ødelegge alt. Om du får negativt svar så hadde det uansett ikke blitt noe mer, får du et positivt svar så ordner det seg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg var på min første date noen gang i går. Det gikk over all forventning, faktisk. Noe av det herligste jeg har opplevd, og jeg har opplevd mye herlig. 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Ingenting er bedre enn det. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Det var godt å høre Admiral! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Takk for det. Ble akkurat enige om å treffes igjen en dag til uka. Knall. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå