AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Buhu Edit: igjen: du har INGENTING du skulle ha sagt om fordømmelse. Med et argument eller to kunne jeg til og med stått i fare for å bli overbevist. Men det ser ut som du heller vil la meg forbli som jeg er. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 /ignore Anonymous poster hash: 14be4...3e1 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Det er ikke mitt problem at du er kvinnefiendtlig, ei heller er det min oppgave å overbevise deg om noe som helst. Dette er en diskusjon som IKKE skal tas her uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Slutt å mate... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Det er ikke mitt problem at du er kvinnefiendtlig, ei heller er det min oppgave å overbevise deg om noe som helst. Dette er en diskusjon som IKKE skal tas her uansett. Men tenk på alle kvinnene jeg kan såre! Tenk på alle de giftige holdningene jeg sprer! Uskyldige mennesker må lide under min ondskap, bare fordi du ikke vil kurere den! Fatt mot! Fatt styrke! Frels meg! Hadde du foretrukket det om postene befant seg på andre addresser på serverharddisken? Fra spøk til revolver... fordi jeg ikke vil forplikte meg i et gjensidig kjærlighetsforhold med en promiskuøs kvinne, er jeg... kvinnefiendtlig? Feminismen tar stadig nytt rom. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Sitt ikke her å skriv tull, dump heller dama di sånn at hun er ett steg nærmere å finne seg en snill og godt kjæreste som ikke sitter å leker dum på Internett. Såpass skylder du henne. Eventuelt slutt å troll. Det er ikke morsomt. Endret 11. desember 2015 av Overmoden2.0 3 Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg synes herr Anonym har et poeng. Det er få motargumenter her, men mye rop om trolling. Det finnes en god evolusjonær forklaring på det. Menn har aldri tidligere kunne vært sikker på farskapet til et barn. Det er svært viktig for en mann å vite at kvinnen hans bærer hans barn, og ikke et annet. Derfor lønner det seg for en mann å få barn med en kvinne som er så lite promiskuøs som mulig. Promiskuøsitet evalueres blant annet av seksualhistorien til kvinnen. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 denne varianten har jeg aldri hørt om, men jeg kom til å tenke på noe annet jeg har lest. https://spsptalks.wordpress.com/2013/06/20/motives-for-the-sexual-double-standard-a-test-of-female-control-theory/ female control theory. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Det er ikke mitt problem at du er kvinnefiendtlig, ei heller er det min oppgave å overbevise deg om noe som helst. Dette er en diskusjon som IKKE skal tas her uansett.Men tenk på alle kvinnene jeg kan såre! Tenk på alle de giftige holdningene jeg sprer! Uskyldige mennesker må lide under min ondskap, bare fordi du ikke vil kurere den! Fatt mot! Fatt styrke! Frels meg! Hadde du foretrukket det om postene befant seg på andre addresser på serverharddisken? Fra spøk til revolver... fordi jeg ikke vil forplikte meg i et gjensidig kjærlighetsforhold med en promiskuøs kvinne, er jeg... kvinnefiendtlig? Feminismen tar stadig nytt rom. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Du vet meget godt hvorfor du er kvinnefiendtlig. Bare venter på at innleggene dine blir nuka. Kravl tilbake under steinen du kom fra. Endret 11. desember 2015 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Du vet meget godt hvorfor du er kvinnefiendtlig. Bare venter på at innleggene dine blir nuka. Kravl tilbake under steinen du kom fra. Nei. Det vet ikke du heller, ellers hadde du sagt grunnen. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hahahaha Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hvis du tør kan vi ta det på pm. Tviler på at du er tøff nok til det da folk som deg som regel eier ingen ryggrad. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hvis du tør kan vi ta det på pm. Tviler på at du er tøff nok til det da folk som deg som regel eier ingen ryggrad. Da sendte jeg en PM. Men det er klart vi går glipp av del flotte argumenter når det bare er oss to og ikke i plenum. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Det er helt fint for oss andre at dere fortsetter diskusjonen på PM så settes vi en strek for det her i tråden. 5 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Kjærlighetstråden trenger lykke! HansiBanzi + Lykke-lita Endret 11. desember 2015 av Lykke-lita 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Enig <3 2 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Enig, så enig. Tenk, snart har samboer og jeg vært sammen i 2 år. Tida går så fort! 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Kjærlighetstråden trenger lykke! HansiBanzi + Lykke-lita Gratulerer Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Gjensidig kjærlighet altså dere, det er så herlig! Skal møte "svigers" i jula! Jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg for ryktene tilsier at jeg er godt likt allerede Kjærlighetstråden trenger lykke! HansiBanzi + Lykke-lita Herlig! Det unner jeg deg virkelig!!! 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Jenter ass, diffuse som bare det. Menmen, bedre å ta kontakt uten å tenke for mye på det. Da er det ikke opp til meg lengre ihvertfall. #singleforlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå