BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fortell henne alt så vil hun nok komme over deg relativt kjapt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Du snakker om fordømmelse? Spar meg. Ja. Svar meg. Jeg har ikke fordømt noen. Du fordømmer meg. Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor? Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Du snakker om fordømmelse? Spar meg.Ja. Svar meg. Jeg har ikke fordømt noen. Du fordømmer meg. Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor? Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Nei Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Stakkars jente som har brukt 2 år av livet sitt på deg. Gjør det slutt, og gjør det nå! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fortell henne alt så vil hun nok komme over deg relativt kjapt. Jeg kunne ha gjort det, men da vil hun bli sur på meg. Som sagt, jeg har - som sikkert andre også ville ha hatt - et ambivalent forhold til dette. Hun vil uansett ikke komme over meg særlig kjapt. Vi ble kjærester fordi jeg forvandlet meg fra en 5/10 til en 8/10 på kort tid, og hoppet i armene på den første jenta som dukket opp. Under andre omstendigheter ville vi aldri blitt kjærester. Hun kommer til å tenke på den neste kjæresten sin som en degradering. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hahahah. Tvilsomt. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hahahha. Jeg lukter troll. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Du snakker om fordømmelse? Spar meg.Ja. Svar meg. Jeg har ikke fordømt noen. Du fordømmer meg. Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor? Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Nei Stjerna i debattklubben <3 Stakkars jente som har brukt 2 år av livet sitt på deg. Gjør det slutt, og gjør det nå! Hun vil uansett tenke på årene våre sammen som noen flotte år. Vi har hatt for mange gode stunder sammen til hun vil tenke på det som bortkastet. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har ingen interesse å debattere i 'kjærlighetstråden', og alle minst med deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har ingen interesse å debattere i 'kjærlighetstråden', og alle minst med deg. Det virker som du tenker at interessen for seksualhistorien til en kvinne er kunstig, og lagd av kultur, ikke biologi. Du tenker at dette er en holdning som jeg, og andre, har tatt til oss, og ikke fått av naturen. Du er slettes ikke alene om det. Men jeg mener at fenomenet er alt for universelt og tidløst til å forklare det på denne måten. Det finnes en god evolusjonær forklaring på det. Menn har aldri tidligere kunne vært sikker på farskapet til et barn. Det er svært viktig for en mann å vite at kvinnen hans bærer hans barn, og ikke et annet. Derfor lønner det seg for en mann å få barn med en kvinne som er så lite promiskuøs som mulig. Promiskuøsitet evalueres blant annet av seksualhistorien til kvinnen. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bull. Shit. Dra tilbake til 1500 tallet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bull. Shit. Dra tilbake til 1500 tallet. Og 0000-tallet, 100-tallet, 200-tallet... 90-tallet, og i dag. Jeg skulle ønske jeg hadde tid til mer utfyllende svar, men en studievenn som er på gang med ei barndomsvenninne av meg spurte meg netopp om hun er "laus". Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Trollolololol Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Trollolololol Det skjedde selvfølgelig ikke akkurat nå, men jeg skal love deg at dette er noe guttegjengen snakker om. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bryr meg rett der sola aldri skinner. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Dette er som regel en veldig koselig tråd. Hva er vitsen med å komme hit og prøve å trolle og få folk opprørt? Tror du virkelig noen bryr seg om at du og vennene dine sitter på gutterommet ditt og prater dritt om jenter? Det sier mer om dere enn det gjør om noen andre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bryr meg rett der sola aldri skinner. Plager det ikke deg at du går rundt og fordømmer menn som foretrekker lite promiskuøse kvinner, når det finnes gode argumenter for at dette er biologisk betinget? Dette betyr i korte trekk at du ville gjort deg skyldig i den samme forbrytelsen som du fordømmer mennene for. Du har en bevisst holdning om å være nedsettende og slem mot bestemte menn, for en forbrytelse som slettes ikke er noen forbrytelse. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Buhu Edit: igjen: du har INGENTING du skulle ha sagt om fordømmelse. Endret 11. desember 2015 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hva er vitsen med å komme hit og prøve å trolle og få folk opprørt? Hvorfor blir du opprørt? Prøv å sett fingeren på det. Jeg vet ikke hvorfor. Tror du virkelig noen bryr seg om at du og vennene dine sitter på gutterommet ditt og prater dritt om jenter? Det sier mer om dere enn det gjør om noen andre. Vi prater ikke "dritt". Vi prater om seksualhistorie av nødvendighet. Slikt er ting som man vil vite om før man går med begge føttene inn i et forhold. Uttrykkene vi bruker kunne hatt mindre negative konnotasjoner, men negativiteten er intrinsisk. Promiskuitet er ganske enkelt en lite ønsket egenskap hos ei kvinne med hensyn på langtidsforhold, og da er det klart at ordene for å beskrive promiskuøsitet blir forvandlet til skjellsord med tiden. Og ja, jeg hadde trodd du bryr deg. Du burde blitt etisk betenkt etter å ha lest den siste posten min. Hvis du ikke ble det, burde du bli det. Det aller minste du burde gjøre er å undersøke temaet og argumentene. Anonymous poster hash: 14be4...3e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Du har altfor høye tanker om deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå