Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at kjæresten mistet jomfrudommen sin rett før hun ble 14, og ikke 15, slik hun har sagt til meg. Hun har også pult 13 andre gutter enn meg, viste deg seg. Vi er 21 og har vært sammen siden vi var 19.

Nå er jeg nødt til å dumpe henne. Blir kvalm hver gang jeg tenker på henne eller ser trynet hennes. Jeg synes litt synd på henne når hun er så absurd forelsket i meg, men hun er dessverre ødelagt gods for all fremtid.

Anonymous poster hash: 14be4...3e1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fant ut at kjæresten mistet jomfrudommen sin rett før hun ble 14, og ikke 15, slik hun har sagt til meg. Hun har også pult 13 andre gutter enn meg, viste deg seg. Vi er 21 og har vært sammen siden vi var 19.

Nå er jeg nødt til å dumpe henne. Blir kvalm hver gang jeg tenker på henne eller ser trynet hennes. Jeg synes litt synd på henne når hun er så absurd forelsket i meg, men hun er dessverre ødelagt gods for all fremtid.

Hvordan fant du ut av dette? Hvis hun sa det til deg fordi hun stoler på deg (kanskje ikke så rart etter to år!!) så er det innmari dårlig gjort å bruke det mot henne.. Det er ikke så vanskelig å komme til det tallet, det er snakk om 3,25 sexpartnere i året i 4 år. To stk i sommerferien og en utenfor, åneeeeii, hore! ................

Spiller det noen rolle i det hele tatt for deg om hun var 14 istedet for 15?  :dontgetit:

Syns du høres ganske kjip ut "hun er så absurd forelsket i meg", det høres ut som du setter deg selv høyere enn henne på en eller annen måte. 

Anonymous poster hash: 4c46b...3ef

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor har det noe å si, egentlig? Alle har en fortid.

Ikke jeg.

Hvordan fant du ut av dette? Hvis hun sa det til deg fordi hun stoler på deg (kanskje ikke så rart etter to år!!) så er det innmari dårlig gjort å bruke det mot henne..

Anonymous poster hash: 4c46b...3ef

Ville det vært bedre gjort av meg hvis jeg fant det ut på en hvilken som helst annen måte? Kom med forslag.

Om hvorvidt noe er godt eller dårlig gjort av meg, impliserer at det ligger bevisste handlinger inn i bildet. Jeg prøver ikke å spy når jeg tenker på fortiden hennes, men oppkastet ligger nå i bøtta likevel.

Spiller det noen rolle i det hele tatt for deg om hun var 14 istedet for 15?  :dontgetit:

Ja. Det var også noe hun visste helt intuitivt, ellers hadde hun aldri løyet om det. Slut-faktoren hennes ble kvadrert.  

Det er ikke så vanskelig å komme til det tallet, det er snakk om 3,25 sexpartnere i året i 4 år. To stk i sommerferien og en utenfor, åneeeeii, hore! ................

Ja. Ja. Ja. 13 gutter er mange når du er 19. 

Syns du høres ganske kjip ut "hun er så absurd forelsket i meg", det høres ut som du setter deg selv høyere enn henne på en eller annen måte.

Godt observert, men hvem jeg setter "høyest" av meg og henne er ikke poenget.

Det er mange jenter som har pult mindre enn 13 gutar, men du gjer det grådig vanskeleg for deg sjølv om det talet er for høgt til at du kan vere saman med nokon

Jeg kunne jo ha delt livet med ei kvinne som fremkaller oppkast hver gang vi møtes, så du har rett i at jeg kanskje gjør ting litt vanskelig for meg selv ved å være alene. Men jeg tar sjansen på valget.

cartoon22.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

*snip*

Jeg synes det er ganske dobbelmoralsk av deg å ville ha masse erfaring med sex og forhold men vil dumpe kjæresten din når du finner ut at hun har mer erfaring enn deg. 

Det er verken mer eller mindre dobbelmoralsk enn at jeg vil ha en stor, muskuløs kropp, samtidig som jeg vil hun skal ha en mindre, mjukere kropp. Jeg aner ikke hva du snakker om når du sier "moral". Jeg kan da ikke fatte og forstå at hun har gjort noe uetisk eller feil. Å finne ut at hun har en horete fortid er frastøtende, på samme måte som om hun akkurat fikk stygge brannskader. Det er hardkodet inn til hjernen min.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan da ikke fatte og forstå at hun har gjort noe uetisk eller feil. Å finne ut at hun har en horete fortid er frastøtende, på samme måte som om hun akkurat fikk stygge brannskader. Det er hardkodet inn til hjernen min.

det er dobbelmoralsk når du sier hun ikke har gjort noe galt men samtidig vil dumpe henne fordi du ser på henne som horete. du er antageligvis for ung til å forstå det men når du blir eldre vil du se poenget.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kan da ikke fatte og forstå at hun har gjort noe uetisk eller feil. Å finne ut at hun har en horete fortid er frastøtende, på samme måte som om hun akkurat fikk stygge brannskader. Det er hardkodet inn til hjernen min.

det er dobbelmoralsk når du sier hun ikke har gjort noe galt men samtidig vil dumpe henne fordi du ser på henne som horete. du er antageligvis for ung til å forstå det men når du blir eldre vil du se poenget.

Hun har ikke gjort noe galt. Det vet du like godt som meg. Ingen har gjort noe galt ved å bli stygg heller. Det er like fullt en påtrengende årsak til å slå opp.

Jeg vil ikke glemme definisjonen av moral uansett hvor gammel jeg blir, så jeg tviler på det vil komme seg med alderen.

Lenke til kommentar

Enig, så enig. "Du ser splinten i din brors øye, men ikke bjelken i ditt eget" og hele den regla. ;)

Og jeg tenker: hvis det største problemet i forholdet er at hun er ligget med flere gutter enn en selv så er man ikke klar over hvor heldig man egentlig er. Og jeg tenker: so what? Hvorfor bryr man seg om slikt? *Jeg fant drømmepartneren men hun hadde ligget med 19 stykker så da må jeg slå opp*. Det blir rett og slett for dumt.

Og "problemet" blir ikke mindre med åra heller, mest med tanke på at mange av oss damer ikke ønsker å leve i sølibat. 

Endret av yvonne2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

det er dobbelmoralsk når du sier hun ikke har gjort noe galt men samtidig vil dumpe henne fordi du ser på henne som horete.

På ordlyden i setningen virker det som du tenker at det å dumpe noen er ensbetydende med å fordømme moralen til vedkommende.

Fordi jeg vil dumpe henne... så betyr det at jeg mener hun har gjort noe galt... ergo er jeg en hykler, fordi jeg vil gjøre det samme som henne. 

At jeg vil bli som henne har jeg aldri sagt, men på dristig vis har du uansett antatt det. Antagelsen er uansett irrelevant for poenget mitt, så jeg lar deg beholde den.

Lenke til kommentar

Og jeg tenker: hvis det største problemet i forholdet er at hun er ligget med flere gutter enn en selv så er man ikke klar over hvor heldig man egentlig er. Og jeg tenker: so what? Hvorfor bryr man seg om slikt? *Jeg fant drømmepartneren men hun hadde ligget med 19 stykker så da må jeg slå opp*. Det blir rett og slett for dumt.

Jeg spyr av kjæresten min. Så "heldig" er jeg. Jeg trenger virkelig ikke tenke mer over det.

Og "problemet" blir ikke mindre med åra heller, mest med tanke på at mange av oss damer ikke ønsker å leve i sølibat.

Korrekt. Jeg forbereder meg på et liv uten monogami.

Lenke til kommentar

Om det er et så stort problem for deg at du blir direkte kvalm av å tenke på henne, så gjør du best i å gjøre slutt. Men ikke si til henne at grunnen er antall sexpartnere hun har hatt, da sier du at det er noe feil med å ha hatt sex med andre enn deg tidligere, noe det virkelig ikke er. Det eneste problemet er usikkerheten din, for til tross for hennes tidligere sexpartnere så er det deg hun liker nå. Om du ikke klarer å slutte å tenke på det, så la henne gå videre for å finne noen som ikke blir så usikker på fortiden hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om det er et så stort problem for deg at du blir direkte kvalm av å tenke på henne, så gjør du best i å gjøre slutt. Men ikke si til henne at grunnen er antall sexpartnere hun har hatt, da sier du at det er noe feil med å ha hatt sex med andre enn deg tidligere, noe det virkelig ikke er. Det eneste problemet er usikkerheten din, for til tross for hennes tidligere sexpartnere så er det deg hun liker nå. Om du ikke klarer å slutte å tenke på det, så la henne gå videre for å finne noen som ikke blir så usikker på fortiden hennes.

Ja. Jeg skal finne en måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar

Dump henne så hun slipper å være i ett forhold med noen som ikke fortjener henne, for det gjør du ikke.

Fordømmelse... hvor kommer dette fra? Hvordan er jeg umoralsk? Hvordan funker hjernen din?

Du hadde vært mer overbevisende om du hadde gitt et argument eller to, spesielt med tanke på hva jeg har skrevet om temaet allerede.

Lenke til kommentar

Dump henne så hun slipper å være i ett forhold med noen som ikke fortjener henne, for det gjør du ikke.

Fordømmelse... hvor kommer dette fra? Hvordan er jeg umoralsk? Hvordan funker hjernen din?

Du hadde vært mer overbevisende om du hadde gitt et argument eller to, spesielt med tanke på hva jeg har skrevet om temaet allerede.

Du snakker om fordømmelse? Spar meg.

Det lukter forresten jævlig til troll.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg skulle for så vidt ønske at forholdet vårt var noe hun "slapp", i stedet for noe hun kommer til å savne. Hun kommer til å bli lei seg, og jeg skulle ønske hun ikke ble det, på hennes vegne. Samtidig er det godt å vite at man er savnet. Har litt tvetydig forhold til greia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...