G27 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det feiler deg ingenting. Personlig mener jeg at du (dere) er så ung at du fint kan fortsette å date jenta. Det kan komme utrolig mye positivt ut for begge parter. Dere er for ung til å se etter "the one(s)" uansett. I mine øyne riktignok. Et forhold gir deg viktig erfaring frem mot dagen du møter en du virkelig vet du vil holde på. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 For litt over et halvt år siden var jeg jomfru, i alder av 21, nå er jeg 22 og har ligget med 3... Slitt mye med selvbildet oppigjennom åra, men det har begynt å løsne, da jeg ikke lenger tenker at jeg må være perfekt for å prøve meg. Vet så mange andre som har sin fair share of issues som klarer seg forholdsvis bra i kjærlighetslivet. Har med de tre jentene hatt håp med hver av de om å få meg dame, alt har foregått edru til og med, men det virker ikke ut til å funke, de mister interessen, bortsett fra nå, nå virker det faktisk som om jenta liker meg og vil mer. Det store problemet nå, er at jeg ikke har noe særlig varme følelser om henne. Vært skikkelig gira på mange jenter siste par åra, men klarer ikke å falle for henne, enda hun er smart, pen og aktiv jente. Har vært slik før óg, når jenter liker meg så mister jeg all interesse. Vurderer seriøst å fortsette å date henne, men vet ikke om det blir feil? Jeg vet at dersom hun hadde avvist meg for en måneds tid siden når jeg prøvde meg, så hadde jeg blitt skikkelig betatt og måttet ha henne.. Hva feiler det meg? :/ Anonymous poster hash: a286b...442 Å miste jomfrudommen når man er 21år er verken rart eller unormalt Men ja du er i begynnelsen av 20årene the one er ingenting å lete etter fortsett med datingen og kos deg 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Kjæresten gjennom 1-1,5 år) har bursdag og på ønskelisten står det støyreduserende hodetelefoner. Jeg kjøpte meg for et år siden Bose QC 25 som koster rundt 2500,- nå, men har kun brukt de en håndfull ganger da støydempingen gjorde at jeg fikk vondt i hodet. Disse har lagt i esken sin hjemme hos mine foreldre i hele år. Hva er folks tanker om at kjæresten får disse av meg i bursdagsgave? Føler det er litt gjerrigknark å gi henne noe jeg har fra før som jeg ikke har bruk for, men samtidig så får hun jo så godt som nye hodetelefoner som koster 2500,-.. Anonymous poster hash: e7058...f9b Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Kjæresten gjennom 1-1,5 år) har bursdag og på ønskelisten står det støyreduserende hodetelefoner. Jeg kjøpte meg for et år siden Bose QC 25 som koster rundt 2500,- nå, men har kun brukt de en håndfull ganger da støydempingen gjorde at jeg fikk vondt i hodet. Disse har lagt i esken sin hjemme hos mine foreldre i hele år. Hva er folks tanker om at kjæresten får disse av meg i bursdagsgave? Føler det er litt gjerrigknark å gi henne noe jeg har fra før som jeg ikke har bruk for, men samtidig så får hun jo så godt som nye hodetelefoner som koster 2500,-.. Anonymous poster hash: e7058...f9b Vell personlig ville jeg ikke gjort det. Men jeg kjenner ikke din kjæreste så langt som jeg vet Men er du i tvil om du skal gi hodetelefonen til din kjæreste ikke gjør det that is my 2 cents. Er ofte en litt dårlig ting å gi brukte gaver til folk uansett hvem det er. Endret 5. desember 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Ja det er gjerrigknark. Kjøp noe fint og hodetelefonene ved siden av Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Personlig lurer jeg litt på hvorfor hun ikke har fått/fått låne dem for sånn ca 1 år siden Kjøp noe annet og gi henne headsettet utenom. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Personlig lurer jeg litt på hvorfor hun ikke har fått/fått låne dem for sånn ca 1 år siden Kjøp noe annet og gi henne headsettet utenom. Er vel så enkelt at i det daglige bruker hun ørepropper og synes QC25 er for stort å gå rundt med til vanlig, men hun skal reise mye det neste semesteret og ønsker derfor noen støydempende hodetelefoner. Så hodetelefonene har bare blitt liggende hos mine foreldre uten at det har vært et bevisst valg. Ble kjøp av gave + QC25, flott det Anonymous poster hash: e7058...f9b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hei! Begynte en ny dame på jobb for ett år siden omtrent. Ble sjarmert fra første dag, men fikk raskt nyss i at hun hadde type, så gjorde selvsagt ingenting. Men så. Tre-fire uker før julebordet i år, altså nesten ett år senere, begynte ting å skje. Hun begynte å sende nesten daglige meldinger på Facebook. Det var litt småflørting på jobb også. Begge er i midten av 20-årene. På selve julebordet satt vi ved siden av hverandre og fikk umiddelbart god kontakt. Kort tid etter middag holdt vi plutselig rundt hverandre. Vi holdt hender, klemte hverandre osv. Rett foran kollegaer som vet at hun har type. Senere gikk vi for oss selv der det ble klining, flørting og mye følelsessnakk. Jeg åpnet meg for henne og hun åpnet seg for meg. Begge hadde følelser for hverandre. Hun fortalte også om et opp og ned-forhold med typen. Etter dette har vi skrevet meldinger til hverandre på facebook hele dagen. Hva skal jeg gjøre?? Hun sier hun ikke angrer på det som skjedde og at hun gjerne vil møte meg, men at hun ikke kan. Likevel fortsetter hun å sende meldinger til meg. Hva skal jeg gjøre? Får jo dårlig samvittighet for denne typen hennes, men samtidig har jeg utrolig sterke følelser for henne, og det virker det som om hun har for meg også. Anonymous poster hash: 2d602...7c5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 That just spells trouble. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Så lenge hun har type så holder du deg unna Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2015 *snip* Så lenge hun har type så holder du deg unna For drøyt 2.5 år siden hadde jeg antageligvis svart det samme men nå er jeg tilbøyelig til å svare annerledes. har dere så god kjemi og forholdet er veldig opp og ned mellom hun og typen typen er det ikke noe i veien for å kjøre på. Men pass deg. Som BuffyAnneSummers er inne på kan du brenne deg hvis hun skulle finne på å gå tilbake til typen. Hvis du bestemmer deg for å kjøre på bør du for din egen del få henne til å bestemme seg for deg eller typen høvelig raskt. 1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Min første tanke er, hvis hun kan gjøre det mot sin nåværende type, hvorfor kan hun ikke gjøre det samme mot deg hvis dere blir sammen. "Dette skjer aldri oss" Right... 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Hun høres ut som en maks kjip person. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Hvis forholdet hennes er så dårlig så får hun heller ha bein nok i nesa til å ende det. Ikke leke rundt for å ha en backup så det er enklere å gjøre det slutt, for da har hun allerede en ny hånd å holde i. Jeg var i et dritkjipt forhold en gang og hadde lyst til å gjøre det slutt, men klarte ikke av diverse årsaker. Det tok mange måneder før jeg fikk det til! Var likevel ikke utro selv om det fristet av og til, men jeg er glad for at jeg aldri krysset den grensen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Ei jeg har snakket med ganske lenge på nett har snart bursdag, og har lyst til å gi en liten oppmerksomhet på dagen hennes. Jeg er håpløs med romantiske ting, og vil ikke gjøre noe stort utav det siden vi ikke har truffet hverandre enda, selv om jeg vet at interessen er gjensidig.Har tenkt på å bare sende en enkel rose med et kort med en personlig tekst, er det for lite? Jenter? Anonymous poster hash: 9fdde...3d3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. desember 2015 Del Skrevet 9. desember 2015 Er for mye mener jeg når dere ikke har møttes. Det meste du kan gi er et søtt kort. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Jeg er helt uoffisielt ikke like singel lenger! Tenk det! Han er verdens beste, og han er til og med forumbruker Endret 10. desember 2015 av Lykke-lita 3 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Hvem er så denne karen Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Din tulling! Det vet du jo <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå