Bruker nr. 16 Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Du må skille mellom om dette er noe du reagerer sterkt på fordi du virkelig er redd hun skal gjære noe, eller om du tenker "jeg gjorde det så hvorfor skulle ikke hun?". Bare for å presisere; jeg har ikke gått på slike nach etter at vi møttes. Faktisk endte vårt første møte på nettopp et slikt nach! Vi begynte å date etter den kvelden. Jeg blir mer og mer sikker på at jeg må sette ned foten. Men så har du den "stole på kjæresten" regelen også da. Det er faktisk vanskeligere enn jeg hadde trodd å ta en avgjørelse her. Wupps... nytt forum. Glemte å velge "anonym". Jaja. Endret 19. november 2015 av Bruker nr. 16 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Savnet er enormt stort! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hva er greia med å prøve å gjøre din partner sjalu? Hvis du leser dette, babe, fuck you Snart setter jeg ned foten, og da ser du meg ikke igjen. Anonymous poster hash: afd92...686 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Funker jo ikke å gjøre dette anonymt. Tenk om det er meg du hinter til, og så skjønner jeg det ikke 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg er jo bare så tøff når jeg kan være anonym. Foreløpig. Girrrr. Anonymous poster hash: afd92...686 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Enda ikke noen som kan beskrive ekte kjærlighet? Jeg hadde dødd for noen i familien eller dama, men det er bare en plikt. Ikke noe kjærlighet bak det. Da jeg hater egentlig allesammen. Endret 26. november 2015 av Dr Jones Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hvordan vet du at det er hat du føler, om du ikke vet hvordan kjærlighet føles? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Hvordan vet du at det er hat du føler, om du ikke vet hvordan kjærlighet føles? Godt poeng, jeg vet ikke. Jeg spurte tidligere om hvordan kjærlighet føltes. Fikk ingen svar. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Høres ut som om du har Aleksitymi - hvis du trenger et ord på det. Edit: Leif var her Endret 26. november 2015 av G27 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Høres ut som om du har Aleksitymi - hvis du trenger et ord på det. Edit: Leif var her Eller kanskje jeg bare er en sosiopat eller noen rare ord? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Er det ikke kjærlighet som gjør at du føler en plikt for å dø for dama eller familien? Hvorfor hadde du kun gjort det for dem og ikke andre fremmede? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Er det ikke kjærlighet som gjør at du føler en plikt for å dø for dama eller familien? Hvorfor hadde du kun gjort det for dem og ikke andre fremmede? Det er slik jeg er blitt oppdratt. Det er mer som en plikt, enn følelser. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Er det normalt å bli betatt eller forelska over internett? Mange her som har blitt det?Hvordan gikk det når dere endelig møttes? Anonymous poster hash: 9fdde...3d3 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Er det normalt å bli betatt eller forelska over internett? Mange her som har blitt det? Hvordan gikk det når dere endelig møttes? Anonymous poster hash: 9fdde...3d3 Jeg har blitt det. Vi var kjærester i tre år. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Klart det er mulig. Er der den virkelig forskjellen mellom personlig tiltrekning og fysisk tiltrekning viser seg. Såfremt det er mer skriftlig enn visuell kommunikajson da. Var ikke mange som hadde kamera på tidlig 00-tallet og for meg funket det bedre enn dagens visuelle bekreftelser. Møtte også første kjæresten gjennom Jippii (ah, memories ) og var herlig å lese "de tre vise ord" etter noen ukers chatting og litt camming. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Er det normalt å bli betatt eller forelska over internett? Mange her som har blitt det? Hvordan gikk det når dere endelig møttes? Jeg tror ikke det er så uvanlig med tanke på den tiden vi lever i. Folk møtes jo "over alt" på nettet om dagen. Selv møtte jeg samboeren min på FB så svaret sier seg selv for min del. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Det føles litt sprøtt å være så betatt av noen man ikke har møtt, men det er godt å kjenne på en sånn gjensidig personlig tiltrekning. Er bare veldig spent på hvordan det kommer til å være når vi møtes. Anonymous poster hash: 9fdde...3d3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 For meg var det helt fantastisk og surrealistisk da jeg møtte typen for første gang. Alt var heldigvis helt perfekt, og han var bare bedre i virkeligheten. Men så har jeg møtt karer tidligere som var superkoselige online og så var det bare ingen kjemi mellom oss (som venner engang). Blir litt som å spille rulett, men herregud så verdt alt strevet er når man møter "den" spesielle personen du klikker enormt med. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Litt i overkant konservativt å utelukke internett og denslags kanalar no til dags. Synest t.d. tinder er meir ein kjøtmarknad og egoboost enn noko anna, men ein god kompis fann daten sin der, så alt kan skje. Sjølv kom eg i snakk med ho eg dater først gjennom litt tilfeldigheiter på nett. Ein kan alltid gå og håpe på ein filmromanse og avfeie alt som ikkje er direkte mellommenneskeleg kontakt, men då går ein sikkert glipp av mange potensielle partnerar. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 For litt over et halvt år siden var jeg jomfru, i alder av 21, nå er jeg 22 og har ligget med 3... Slitt mye med selvbildet oppigjennom åra, men det har begynt å løsne, da jeg ikke lenger tenker at jeg må være perfekt for å prøve meg. Vet så mange andre som har sin fair share of issues som klarer seg forholdsvis bra i kjærlighetslivet. Har med de tre jentene hatt håp med hver av de om å få meg dame, alt har foregått edru til og med, men det virker ikke ut til å funke, de mister interessen, bortsett fra nå, nå virker det faktisk som om jenta liker meg og vil mer. Det store problemet nå, er at jeg ikke har noe særlig varme følelser om henne. Vært skikkelig gira på mange jenter siste par åra, men klarer ikke å falle for henne, enda hun er smart, pen og aktiv jente. Har vært slik før óg, når jenter liker meg så mister jeg all interesse. Vurderer seriøst å fortsette å date henne, men vet ikke om det blir feil? Jeg vet at dersom hun hadde avvist meg for en måneds tid siden når jeg prøvde meg, så hadde jeg blitt skikkelig betatt og måttet ha henne.. Hva feiler det meg? :/ Anonymous poster hash: a286b...442 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå