NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 bare unngå og prate om seriemordere, torturmetoder, og giftgasser! mange som kan bli skremt bort av sånt... ivartfll første samtalen De venter noen ganger, og når det først går opp for deg at de er gale er det for sent. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 De venter noen ganger, og når det først går opp for deg at de er gale er det for sent. Det er da aldri for sent. Men det er heller et spørsmål om man vil utsette seg for risikoen det er å prøve å komme seg unna. @Loveless: go for it. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kan noen linke meg den tråden om hvordan du skal oppføre deg med damene? Skal sende den til en litt uerfaren kammerat Tror ikke Loveless vil ha noen problemer med sjarmen md tanke på at jeg smelter bare av å se på et bilde av henne Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kan noen linke meg den tråden om hvordan du skal oppføre deg med damene? Tror ikke Loveless vil ha noen problemer med sjarmen md tanke på at jeg smelter bare av å se på et bilde av henne U alredy know. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe, klarer meg skriftelig men face to face.. Vell emnet været blir veldig spennende Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe, klarer meg skriftelig men face to face.. Vell emnet været blir veldig spennende Samme her ass. Har fått mer napp over MSN enn IRL noensinne. Været kan være en god start det. Så fortsetter du med dagen hennes, planer, opplevelser og før du vet ordet av det er samtalen godt i gang. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bortsett fra at du ikke bør starte med været, kan samtalen gå minst like lett irl. Eneste er at man slipper pinlige pauser på msn. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kan noen linke meg den tråden om hvordan du skal oppføre deg med damene? Skal sende den til en litt uerfaren kammerat https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238&hl= Bortsett fra at du ikke bør starte med været, kan samtalen gå minst like lett irl. Eneste er at man slipper pinlige pauser på msn.Hva med kroppspråk? Det er jo major.. Og at ting kan gå litt raskere enn man rekker å tenke? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva med kroppspråk? Det er jo major.. Og at ting kan gå litt raskere enn man rekker å tenke? Det er det. Noen er mer snartenkt enn andre og kan finne på mye å si. Resten, som meg, tenker ikke like rask og da blir det litt vanskelig med å holde samtalen i gang. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Kan noen linke meg den tråden om hvordan du skal oppføre deg med damene? Skal sende den til en litt uerfaren kammerat https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238&hl= Bortsett fra at du ikke bør starte med været, kan samtalen gå minst like lett irl. Eneste er at man slipper pinlige pauser på msn.Hva med kroppspråk? Det er jo major.. Og at ting kan gå litt raskere enn man rekker å tenke? Takk Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg traff en søt jente på byen i dag. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jepp. Det var ikke engang meg som spurte om den andres nummer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Koselig (og litt dyr) middag unnagjort Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Najs Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kunne da ikke gå annet enn bra. 6 mnd med fruen i dag Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvordan slår man opp med kjæresten sin som bare griner og griner og sier at livet er over. av og til virker det som eneste utvei er å legge igjen en lapp og flytte til utlandet. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjæresten min slo opp med meg i går. Jeg kjente det på kroppen at det kom til å skje, men likevel forferdelig trist. Uffameg. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg er lei meg på dine vegne. Hva skjedde? Jeg prøvde å slå opp med min kjæreste igår, men det gikk ikke... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg er lei meg på dine vegne. Hva skjedde? Jeg prøvde å slå opp med min kjæreste igår, men det gikk ikke... Skrev ikke du nettopp en tråd om at dere skulle være sammen for resten av livet? Hva gikk galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå