Neleh Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hei! Lurer på hvor dere har møtt kjæresten deres? Siden jeg har vært ute på byn og ikke møtt noen, på grunn av at de er for fulle til å huske at vi har møttes dagen etterpå. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Møtte min samboer via nettet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Kona mi siden 1999 og jeg var brevvenner. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Møtte min sambis på Facebook. Poket et år før vi begynte å taste og da hendte ting fort. Lenke til kommentar
mange spørsmål Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Har en fantastisk kjæreste, som betyr alt for meg da er du veldig heldig! jeg er glad på dine vegne Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Etter flere forhold samt et ekteskap som har kommet til kort, har jeg funnet ut at jeg klarer meg best alene 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hei! Lurer på hvor dere har møtt kjæresten deres? Siden jeg har vært ute på byn og ikke møtt noen, på grunn av at de er for fulle til å huske at vi har møttes dagen etterpå. Møtte hverandre her på forumet Anonymous poster hash: 73eb4...9da 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei! Lurer på hvor dere har møtt kjæresten deres? Siden jeg har vært ute på byn og ikke møtt noen, på grunn av at de er for fulle til å huske at vi har møttes dagen etterpå. Første gang på lite vors med felles venner. Helt uventa Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Det er nok da ting skjer. Når en minst venter det. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei! Lurer på hvor dere har møtt kjæresten deres? Siden jeg har vært ute på byn og ikke møtt noen, på grunn av at de er for fulle til å huske at vi har møttes dagen etterpå. Første gang på lite vors med felles venner. Helt uventa Visste ikke at du hadde kjæreste. En forsinket gratulasjon fra meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Visste ikke at du hadde kjæreste. En forsinket gratulasjon fra meg. Haha, møttes første dagen i Oslo gitt! Trodde du hadde fått det med, men det var kanskje en stund siden du forsvant fra felleschatten vår. Vi flytter sammen i slutten av juni, det blir bra Tusen takk! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Møtte min på byen, men kom i prat fordi jeg kjente han igjen fra ungdomsskolen (kjente han ikke på u.skolen, men visste hvem han var). Så jeg tror nok ikke vi hadde truffet hverandre om det ikke var grunnlaget . Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg og samboeren min møttes i et spill. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Samme her, Turtledove. Det er mange som møtes på den måten. Har hørt om folk som har giftet seg både IRL og gjennom spillet de møttes i. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 Jeg møtte min forlovede gjennom ekskjæresten min, faktisk. Vi var en relativt stor vennegjeng. Har aldri vært så forelsket noen gang. Har virkelig møtt "den rette" for meg. Føles så fint å gå rundt med ring på fingeren. Vi har flyttet sammen i en superfin leilighet sammen også. Livet er fint! Lenke til kommentar
Little Miss Trouble Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 For 1,5 år siden på det da "nye og spennende" Tinder! Vi var nesten naboer, men ville aldri møttes eller kommet i prat om det ikke var for Tinder. Føler meg som verdens heldigste. 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Åh, som tiden flyr altså! Dere to <3 Lenke til kommentar
Little Miss Trouble Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Åh, som tiden flyr altså! Dere to <3 Jeg og min? Hihi Hvem skulle trodd at jeg noen gang skulle få kjæreste? Også en så fin en da Snart er det din tur! Endret 2. juni 2015 av Little Miss Trouble Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Møtte kjæresten min på hurtigbåten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå