Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får nevne det på vår neste date, om det blir.

Har såå lyst at dere på forumet skal overbevise meg om at alt blir bra, men må bare vente og se hva som skjer. Treffes forhåpentligvis snart igjen da påsken tar slutt. Oppdaterer kanskje om noen uker. :)

Anonymous poster hash: a286b...442

Hatt henne på besøk her en stund - vi så film og gjorde ikke mer enn det. Holdte rundt henne mesteparten av filmen, men hun løftet armen unna mot slutten. Dro like etter filmen, hun ville ha avskjedsklem, men jeg klarte å lure inn et lite kyss. Var trøtt sa hun pga hun hadde ikke fått sove på natten. Spurte om vi skulle treffes til helgen, hun er visst opptatt praktisk talt hele tiden fremover. Jaggu.

Hun er ei veldig direkte type jente, men kan ikke fatte annet enn at hun ser selv hvilke signaler hun sender. Kjenner sorgen allerede.

Lenke til kommentar

Spørsmål før jeg legger meg: er det hinsides idiotisk å sende sms og spørre/nevne at det kanskje virker som hun ikke er så interessert? Kanskje forsøke å adde henne på Facebook, se hva som skjer?

Hold det for deg selv og finn ei ny. Ikke vits å mase på noen som ikke er interessert.

Lenke til kommentar

Hvordan var daten? Hadde dere det hyggelig? Virket hun som hun hygget seg? Jeg synes ikke hun virker så veldig interessert, beklager. Det kan være at jeg tar feil da, at hun er sjenert eller noe - men det virker ikke så trolig.

Ble ingen ekstra date - snakket med hun på tlf i dag, vet hun får mer tid fra i dag av. Hun har halveis ignorert meg den siste uken, så ringte for å snakke med henne og for å høre om vi kunne treffes før vi begge dro hjem fra skolen. Akkurat idet jeg spør om vi ikke skal treffes senere i dag, så faller hun ut (Jeg tror hun la på). Fikk en melding om at hun vet ikke hva som skjedde, skulle sende mld om hun hadde tid. Jeg spurte om vi ikke heller skulle avtale kl 16, fikk ikke noe svar. Ringte henne ca 1630 da jeg dro hjemover, men mobilsvar. Regner ikke med å høre mer fra henne nå.

Jeg kjenner jeg er faen så forbannet. At det går an å være så respektløs å ikke kunne svare meg eller bruke 10 min på å møte meg, fatter jeg ikke. Hun var kjempeinteressert helt til hun plutselig skrudde på en kaldfront, og nå har jeg ingen betydning. Nå er det slik at folk oppfatter ting ulikt, men jeg tror jaggu ikke hun kan ha opplevd mye motgang så lite sympati som hun tilsynelatende har.

Kjenner jeg trenger å lufte tankene nå. Har ingen å snakke med om det, slo nesten hull i veggen for en time siden men klarte å la være. Vil bare ha en forklaring på hvor det skar seg. Tidligere har jeg tenkt at jeg ikke var god nok for slike som henne, men hun må jo ha vært uenig, ihvertfall i starten.

Helvete så sint jeg er nå. Hun viste sin natur til slutt. Hehe, jeg kan umulig virke helt god i hodet for dere som leser dette.

Lenke til kommentar

I min sorg her så stalker jeg henne på Facebook (Må nok fjerne henne snart for å ikke legge til meg uvane), og ser at både henne og eksen hennes skal på samme arrangement i morgen. Har mistenkt en stund at jeg er midlertidig bekreftelse, mens hun egentlig vil ha en annen, i dette tilfellet tror jeg hun er i ferd med å bli i lag med eksen igjen. Satan så deprimerende det er. Verst av alt er at nå er det straks eksamensperiode, hvilket betyr ingen andre jenter jeg kan date for å få tankene vekk fra henne. Forrige eksamensperiode ble også massakrert pga kjærlighetssorg. Etterpå er det hjem til hjembyen, hvor alle kjenner alle og ingen jenter å date. Ikke noe mer kjærlighet på meg på ~4 måneder altså. Føles veldig, veldig tomt..

Forvirret om jeg er mest skuffet over at hun ikke vil ha meg, eller måten hun behandler meg på.

Lenke til kommentar

Føler meg som den store stygge ulven når jeg skriver dette men.. Kjenner meg så inderlig igjen i måten hun behandler meg på, og måten jeg behandler jenter som er mer "midlertidige". Jaja.. Forsøke å se det fra den positive siden, jeg kom lengre med henne enn jeg har gjort med lignende jenter tidligere og er absolutt blitt bevisst på noen av problemene jeg må jobbe med.

Skal på byen, blir sikkert å skrive her på natten en gang.. (Enda mer beruset enn jeg er nå) Snakkes.

Lenke til kommentar

Tja, blir jo pause uansett nå da, jeg er bare lei av å være i 20-årene og aldri hatt dame, når så mange av dem rundt meg har det. Føler det er for mye meg-tid allerede.

Ønsket at skulle fungere, hva tenker du på da? At hun hadde lyst på et forhold, men jeg var bare ikke bra nok? At jeg ikke klarte å leve opp til forventningene hennes?

Lenke til kommentar

Tja, blir jo pause uansett nå da, jeg er bare lei av å være i 20-årene og aldri hatt dame, når så mange av dem rundt meg har det. Føler det er for mye meg-tid allerede.

Ønsket at skulle fungere, hva tenker du på da? At hun hadde lyst på et forhold, men jeg var bare ikke bra nok? At jeg ikke klarte å leve opp til forventningene hennes?

Du er veldig destruktiv i tankegangen din.

Noen ganger er en person perfekt på papiret, men man får ikke følelser eller mangler kjemi. Det er ikke noe man kan styre rett og slett. Kanskje hun følte at du var perfekt for henne, men at følelsene manglet.

Lenke til kommentar

Det er bedre å være alene enn å være med noen man ikke passer perfekt med, mener nå jeg.

Er selv snart 25, og har aldri vært i et forhold. Muligheten har vært der mange ganger, men kun et par ganger har kjemien vært 100%.

Man må nok trives i eget selskap før noen andre kan trives sammen med deg. For min del er det nok bare snakk om flaks nå. Å være på rett sted til rett tid :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...