Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

blir så sur på folk som skal gjøre alt bare for å få meg til å bli missunelig.

Det er ei jente i klassa som jeg liker, og en annen fyr i klassa. Plan la at hun skulle vist glemme å skru av webcamen når hun skifta da. Så sier han at han ser det, Jeg går jo ikke på det med engang da, men så spørte jeg hu jente, og hu sa at det var sant. Da går jeg fempå. Men i dag så fikk jeg plutselig vite at det ikke var sant. Så nå er jeg så frustrert, irritert og alt mulig rart ...

Det hadde vært greit om det var ei random jente i klassa som jeg ikke likte, men nå er jo ei jeg liker. Så det blir enda verre.

Fy faen og godt det blir å komme vekk fra 10 klasse til sommern.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

glemte og glemte Fru Blom. det kan jo hende hun lot det stå på slik at han skulel se henne skifte eller så overtalte han henne til å gjøre det.

 

kjipt når slikt skjer men det er nok desverre en del av livet.

 

den gangen jeg gikk på videregående var ikke internett kommersielt tilgjengelig så jeg slapp heldigvis unna slike bekymringer.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Noe jeg har gått glipp av her? Du skriver jo at det ikke var sant likevel. Hvorfor er du frustrert da?

 

... men så spørte jeg hu jente, og hu sa at det var sant. Da går jeg fempå. Men i dag så fikk jeg plutselig vite at det ikke var sant. Så nå er jeg så frustrert, irritert og alt mulig rart ... .
Endret av Myst
Lenke til kommentar

ble litt feil skrivet, Jeg veit ikke helt om det er sant eller ikke sant, for de klarte å overbevise meg så mye i går, Men nå er jeg ganske forivrra, når de sier at det ikke er sant. Kanskje de har bare sagt at det er usant PGa et sånt rykte sprer seg så fort, Så da har de blitt enig om at de ikke er "sant"lengere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...