Bruker-369852 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skal treffe en spesiell person snart 1 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Da har sukker skjerpet seg siden jeg var der. Jeg fikk meldinger fra ca 3 forskjellige jenter med engang jeg meldte meg inn, og ingen av profilene var der da jeg betalte for å bli superbruker. Jeg anbefaler heller ingen en side som også tar seg betalt etter at du har meldt deg ut og ikke retter opp i det i etterkant. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Dagene tikker videre of avstandsforhold suger, men ååå som jeg gleder meg til 2 uker +++.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Visste ikke det skulle være så mye stress å være sammen med en som har følelser for en han var sammen med før meg. Han tilbrakte helgen som var den fjortende på selve dagen som kjærester skal tilbringe sammen, med henne. Han sier han fikk henne slettet fra livet men ser det plager ham ennå. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre men jeg er her for han, det vet han, men det er absolutt ikke enkelt for meg heller. Jeg prøver å holde motet oppe men tanken at han var min kjæreste mens han ennå hadde følelser for henne får meg til å lure på om han har det ennå. Kunne gjerne fått litt innputt fra både gutter og jenter her om dere noen gang var i samme situasjon=/ Har ikke vært i samme situasjon, men har datet en som ikke var 100% forpliktet og det føltes ikke bra, og det endte ikke bra. Sånn jeg forstod det er du sammen med han nå, og han har fremdeles følelser for eksdama (eller, han sier han ikke har det, men du stoler ikke på det). Det kan umulig være noe særlig å føle seg som andreprioritet.. Lenke til kommentar
Uerfaren Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei! Jeg har likt en jente i rundt 2,5 år nå, hun har skjønt jeg liker henne og vi har skrevet en del sammen på telefonen. Problemet mitt er har alltid vært sjenert rundt de jentene jeg synes er fine osv., så hun har nok ikke fått et særlig godt inntrykk av meg. Jeg tenker derfor at hun aldri ville bli interessert i meg, men jeg har fått vite at hun synes jeg er en bra gutt, og at jeg er kjempe snill og hyggelig. Og det tar jeg jo selvfølgelig som et godt tegn. Greia er at hun jenta har snart bursdag, og jeg har lyst til å gi henne en gave. Jeg følte jeg måtte spørre henne først om det var greit, og det var det, hun syns det ville vært kjempe snilt. Nå sliter jeg bare med å finne noe til henne, hun ville jeg skulle overraske henne, for hun ønsket seg ikke noe spesielt. Så lite kreativ som jeg er så tenkte jeg på å kjøpe et gavekort i en klesbutikk jeg vet hun liker. Er det en grei gave? Og hvor mye er det greit det gavekortet er verdt? Tenkte 400-500 kr. Eventuelt hva annet kan jeg gi? Tips? Hun blir forresten 17 år. Hilsen gutt 16 år Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Ikke kjøp gavekort. Utrolig lite romantisk. Kjøp et hjertesmykke eller armbånd, det liker sikkert alle jenter på den alderen. Evt. må du tenke gjennom hva interessene hennes er og hva som kunne passe til henne. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Ikke kjøp noe gavekort, det er en ræva gave. Kjøp noe som passer interessene hennes. Eller noe søtt som minner deg om henne. Eller noe standard som et kjede med et hjerte. Skriv et kort brev også. Noe søtt og koselig. F eks: "gratulerer med dagen Betina! Håper du får en fin dag med de du er glad I. Jeg ville bare skrive en liten hilsen til deg på dagen din. Jeg har virkelig satt pris på samtalene vi har hatt de siste ukene, de har betydd mye for meg. Håper vi kan fortsette med å bli bedre kjent og finne på noe sammen en dag snart. Mange klemmer fra Jonas Vet du hva, klin til å vær enda mer rett på sak. Si at du synes henne er en nydelig jente med en fantastisk personlighet. Og si at dere må finne på noe snart fordi du ikke kan gå en dag til uten å få være med henne! Okey, kanskje ikke så direkte. Men si det du føler og litt til. Om du tenker at det blir for direkte, så er det egentlig ikke direkte nok. Ikke hold tilbake, denne jenta skal bli din$ det er sånn du må tenke! No fear! Vær målbevisst og ikke la hvordan andre ser på deg ødelegge! Edit: flettet dobbelpost Endret 5. mars 2015 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg er sammen med ei jente jeg ikke er forelsket i. Vi er med hverandre hele tiden og forholdet har vart ca. 6 måneder. Jeg var nylig på besøk hos foreldrene hennes og ble introdusert for en god del familiemedlemmer. Hun har sagt at hun "elsker meg" fire ganger nå. Jeg føler jeg blir snurpet dypere og dypere inn i et forhold som jeg vet jeg må ut av før eller senere... Jeg tror at manglene hennes er at hun har pult alt for mange, og at hun overhodet ikke er pen nok til å kompensere for det. Men begge deler er ting hun ikke kan fikse. Jeg liker ikke å såre henne, men jeg får klaustrofobi bare ved tanken på å dele resten av livet med henne. Anonymous poster hash: 3db7d...b48 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Dump henne? Jeg er av typen som ikke en gang klarer å betale en regning fordi jeg blir nødt til å se kontobeløpet mitt. Det å dumpe en kjæreste er litt av samme greia, bare hundre ganger verre. Utsetter det og utsetter det. Anonymous poster hash: 3db7d...b48 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Dump henne? Jeg er av typen som ikke en gang klarer å betale en regning fordi jeg blir nødt til å se kontobeløpet mitt. Det å dumpe en kjæreste er litt av samme greia, bare hundre ganger verre. Utsetter det og utsetter det. Anonymous poster hash: 3db7d...b48 Du får oppføre deg som en drittsekk sånn at hun dumper deg da Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Du får oppføre deg som en drittsekk sånn at hun dumper deg da Så får vi en ny tråd i Samliv og Relasjoner: "Han oppfører seg som en drittsekk, hva gjør jeg?", der hun skriver at hun er sammen med en dust, men ikke klarer å gå fra ham fordi hun elsker ham. Nei, overkom frykten for konfrontasjoner og få det overstått. Ikke la den stakkars jenta elske deg uten å bli elsket igjen. Endret 5. mars 2015 av Tvillingsjel Quotepyramide 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg er sammen med ei jente jeg ikke er forelsket i. Vi er med hverandre hele tiden og forholdet har vart ca. 6 måneder. Jeg var nylig på besøk hos foreldrene hennes og ble introdusert for en god del familiemedlemmer. Hun har sagt at hun "elsker meg" fire ganger nå. Jeg føler jeg blir snurpet dypere og dypere inn i et forhold som jeg vet jeg må ut av før eller senere... Jeg tror at manglene hennes er at hun har pult alt for mange, og at hun overhodet ikke er pen nok til å kompensere for det. Men begge deler er ting hun ikke kan fikse. Jeg liker ikke å såre henne, men jeg får klaustrofobi bare ved tanken på å dele resten av livet med henne. Anonymous poster hash: 3db7d...b48 For en utrolig kjip fyr du er.. dump henne så hun kan finne noen som syns hun er fin og ikke tenker på henne som en stygg dame som har ligget med "fler enn man skulle tro" . 8 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Og pass på at hun ikke har noen farlige gjenstander i nærheten når du gjør det. Vil nødig se deg på forsiden av VG i nærmeste framtid Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 For en utrolig kjip fyr du er.. dump henne så hun kan finne noen som syns hun er fin og ikke tenker på henne som en stygg dame som har ligget med "fler enn man skulle tro" . For en kjip person du er, som mener det er feil å mene at noen ikke er fine nok eller har vært løssluppen. Det er mer enn god nok grunn til å gjøre det slutt. Men, det er kanskje et ømt punkt for deg. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Du burde gjøre det slutt med henne. Om du hadde følelser for henne, så hadde det ikke spilt noen rolle hvor mange hun hadde vært med fra før. Utseendet visste du om da du ble sammen med henne og vanligvis ser man folk i et bedre lys når man er forelsket. Det hadde vært bedre for dere begge å være fri til å bli sammen med noen dere kan få følelser for. Bedre å gjøre det slutt nå enn å la henne gå lenge og tro at alt er bra. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 For en utrolig kjip fyr du er.. dump henne så hun kan finne noen som syns hun er fin og ikke tenker på henne som en stygg dame som har ligget med "fler enn man skulle tro" . For en kjip person du er, som mener det er feil å mene at noen ikke er fine nok eller har vært løssluppen. Det er mer enn god nok grunn til å gjøre det slutt. Men, det er kanskje et ømt punkt for deg. Haha! Føler meg ikke akkurat truffet nei . Men jeg mener at han er kjip som er sammen med ei jente som sier at hun elsker han når han har et såpass stygt syn på henne. Jeg skriver jo også at han bør dumpe henne.. selvfølgelig har man lov til å synes at folk ikke er fine eller har vært løse, men da går man vel gjerne ikke inn i langvarige forhold med dem og lar dem tro at man liker dem. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Kvalifiserer ikke akkurat til "kjærlighet" da vi såvidt har møttes, men begynner så vidt å kjenne på de gode følelsene igjen. Var på date i helgen, og følte egentlig det ikke gikk så bra. Hun var herlig, intelligent, sporty og vakker, så jeg satt mye av kvelden og tenkte at jeg ikke hadde sjans. Etterhvert dro vi hver vår vei, med en liten klem til avskjed. Sendte melding dagen derpå og fikk ikke svar. Dro på byen med noen kompiser, og jaggu møter jeg på samme jenta. Vi pratet litt osv osv, plutselig kysser hun meg og forteller om hvor lyst hun hadde til å kysse meg på daten dagen før. Husker ikke helt detaljene videre (Litt mye alkohol), men vi dro til hver vår gjeng. Jeg ble ganske dårlig og dro hjem, så ringer hun og vil prate med meg da utestedet stenger. Pratet lenge, og hun virket bare enda hyggeligere enn tidligere. Det hele gikk egentlig ganske bra. Nå sitter jeg derimot og tenker på hvordan jeg kommer til å ødelegge dette. Faller fort for fine jenter som viser interesse, men har skjært seg hver gang. Sliter en del med selvfølelsen, og frykter hun vil få samme inntrykk av meg som jeg har av meg selv. Hva gjør man egentlig når man ikke føler seg god nok for motparten? Anonymous poster hash: 09a39...e6a Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hvis du hele tiden tenker at "dette vil skjære seg", så vil det garantert skjære seg. Ingen kan like deg hvis ikke du liker deg selv. Ved å stadig fokusere på hvor lite du mener du duger saboterer du bare deg selv. Det er en grunn til at hun er interessert. Hadde du ikke vært bra nok, hadde hun vel ikke vært det. Bare nyt samværet med henne og ha det gøy. 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Jeg er så boblende forelska for tiden! Ikke er det et nytt forhold heller, vi har det bare så fint sammen ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå